Met de ogen open in Polen een woning kopen.

Plaats reactie
JanTorun
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 18, 2021 10:35 am

Met de ogen open in Polen een woning kopen.

Bericht door JanTorun » di apr 13, 2021 5:20 am

Lieve vriendjes en vooral vriendinnen,

De woonmarkt in Polen geeft u misschien het gevoel van een snoepbeurs, maar aan mij de schone taak uw suikergehalte op peil te houden!! Bij de link ziet u een prachtig uitziend wooncomplex in Kraków, inderdaad niets mis mee, maar ik ga nu even wat snoep afpakken!

Link http://wislanetarasy2.pl/galeria/

Maak gebruik van Google Translate voor de vertaling.

Neem alles eens goed in uw op, van autowasinstallatie/Myjnia samochodowa tot Voorzieningen/Udogodnienia, dit alles kunt u straks in de maandelijkse Service terugzien. De kosten voor al dit lekkers wordt in de regel over alle kopers uitgesmeerd, of u het gebruikt of niet. De truc zit hem hierin dat bij aanvang oplevering flats de maandelijkse Service aan de lage kant is, deze zal na aanvaarding doorgaans stijgen. Een verklaring kan zijn dat alles nieuw is en weinig onderhoud kost zoals vervanging. Ook de bouwgarantie speelt mee in de lagere kosten, zodra deze verlopen is dan is alles voor Bassie en Mamaloe!

Als je niet weet wat er over een X-aantal jaren van je pensioen overblijft is het even tijd voor heel hard nadenken en ontnuchtering. De markt voor grote flatwoningen is, hoe mooi ook, aan zijn top. De prijzen voor de flats kan u hier http://wislanetarasy2.pl/lista-mieszkan/ zien, met mijn aantekening dat momenteel grote flats in de verkoop moeilijk liggen en vaak lang op een koper wachten.

Laat de foto's die onder het kopje Galeria staan eens goed op je inwerken, mooi ... héél mooi! Bedenk even snel dat alles van je neusharen in de krul zetten tot gemeenschappelijk groen terugziet in uw maandelijkse Service. Net zo als alle voorzieningen onder de flat, van accu oplader tot auto en wijnkelder (plop!)

Wat ze niet laten zien is de mogelijkheden tot parkeren voor uw bezoekers!! Hoeveel plaatsen zijn er op het bewonersdeel voor bezoekers, komt mij niet erg ruim voor. Toch een puntje voor aandacht, en neem gelijk de parkeermogelijkheid in de openbare ruimte mee. Dicht tegen het Centrum van Kraków aan!!!
Als u dit allemaal kunt betalen ben ik vandaag nog uw vriend! 11qw

Ik laat u dit expres zien om te voorkomen dat u verblind raakt door alle fraaie plaatje, de werkelijkheid van alle dag is net als vroeger, de 'huur' moet op tijd betaald worden. Een kleine bijkomstigheid is deze: als ze uw woonadres zien dan is van afdingen bij aankoop voltooid verleden tijd, alles gaat omhoog als ze uw woonadres onder ogen krijgen. Misschien komt u de flatbewoners bij https://www.action.com/pl-pl/sklepy/krakow/ tegen!
Laatst gewijzigd door JanTorun op di apr 13, 2021 6:16 am, 7 keer totaal gewijzigd.

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Met de ogen open in Polen een woning kopen.

Bericht door Lech » di apr 13, 2021 5:50 am

De foto`s onder galeria zijn prachtig, alsof het een enorm cruiseschip is.

Afbeelding

JanTorun
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 18, 2021 10:35 am

Re: Met de ogen open in Polen een woning kopen.

Bericht door JanTorun » di apr 13, 2021 6:05 am

Lech,
Kijk eens naar paaltjes parkeervakken, denkelijk voor bewoners die dit hebben moeten kopen. Als je naar de omringende flats kijkt dan kan ik garanderen dat je de hoofdprijs betaald voor een woning waar je visite niet kan parkeren.

Plaats reactie