April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door Wilhelmus Johannes » do jun 27, 2013 7:12 am

Bert,3 NIET door het volk gekozen gouddieven,die hun medewerkers er lustig op los laten stelen en graaien,kun je het nog gekker maken?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door bertvaneck » do jun 27, 2013 7:26 am

Hoe Gek kan je wel niet worden als ik mij moest aan gesproken voelen hoe mij personeel zonder toestemming telefoon neerde pennen achter over drukte bij onze klanten toe der tijd enz als onze leiding het zag gingen ze er uit maar jou opmerking dat deze 3 daar verantwoordelijk voor zijn slaat nergens op dat is kolder op zolder 5qw 6qq 9qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door Wilhelmus Johannes » do jun 27, 2013 7:39 am

dat deze 3 daar verantwoordelijk voor zijn slaat nergens op


Bert,heb je enig idee,waar die 3 NIET door het volk gekozen corrupte lieden WEL verantwoordelijk voor zijn?
Zelf denk ik aan de chaos waar ze bijna een heel contingent (meer dan 200 miljoen mensen) in gestort hebben,maar dat zal wel bijzaak zijn.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door bertvaneck » do jun 27, 2013 7:56 am

Bert,heb je enig idee,waar die 3 NIET door het volk gekozen corrupte lieden WEL verantwoordelijk voor zijn? Jij schrijf hier iets wat jij niet kan onder bouwen of bewijzen kan ik zie dat puur als laster 9qq 5qw 6qq maar en hebt respect voor deze mensen gelukkig hebben deze mensen een dikke huid en ik kan begrijpen dat jij er anders over denkt maar dat weet ik al lang

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door Wilhelmus Johannes » do jun 27, 2013 7:58 am

do 27 jun 2013, 09:49
'Het grote gevaar voor Europa is emigratie'
BERLIJN -

Het grote gevaar voor Europa is emigratie. Dat zei donderdag de Duitse minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Ursula von der Leyen. „Mijn grootste zorg is dat een deel van de jongerengeneratie Europa verlaat omdat er geen vooruitzichten meer zijn vanwege de hoge jeugdwerkloosheid.” Von der Leyen beklemtoonde dat alles in het werk moet worden gesteld om te voorkomen dat jongeren naar bijvoorbeeld Noord- en Zuid-Amerika emigreren.

De minister sprak naar aanleiding van de Europese top donderdag en vrijdag in Brussel, waar de strijd tegen de jeugdwerkloosheid centraal staat. Volgens Von der Leyen moeten er bijvoorbeeld voldoende opleidingsplaatsen voor jongeren beschikbaar zijn om het vertrouwen in de EU te helpen herstellen.

In de EU zijn er naar schatting minstens 5,6 miljoen werkloze jongeren.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2168 ... opa__.html

Hahaha Goed bezig die EU.
Inmiddels hebben ze Nederland al zover uitgezogen,dat Marcos Ruttos ONS aan de zuurstof wil leggen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2168 ... of___.html

En Samsom weet het ook al niet meer.

http://www.elsevier.nl/Economie/blogs/2 ... -1294488W/

Leve de EU. 6qq 6qq 6qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door Wilhelmus Johannes » do jun 27, 2013 8:17 am

Jij schrijf hier iets wat jij niet kan onder bouwen of bewijzen kan ik zie dat puur als laster


Dat valt best mee Bert,die boevenbende heeft zelfs geen enkel idee waar ze de centen laten en waar ze blijven.

http://www.elsevier.nl/Europese-Unie/ni ... -1286593W/

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door Wilhelmus Johannes » do jun 27, 2013 9:54 am

Zou Corrupte Herman van het dievengilde uit Brussel hier de leider van de uit Egypte hem hier toefluisteren:je hebt toch wel een paar miljoen voor mij op een rekening in Zwitserland gezet.

Afbeelding

admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: April werkloosheid hoogste in vijf jaar

Bericht door admin » do jun 27, 2013 10:49 am

Hans ik wil niet dat jij teksten plaats over achterlijk cultuur ik wil geen discriminatie op mij forum laat dat duidelijk zijn want ik verwijder deze teksten :evil:

Gesloten