Paris Hilton heeft enorm genoten tijdens een tripje naar Pol

Plaats reactie
bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Paris Hilton heeft enorm genoten tijdens een tripje naar Pol

Bericht door bertvaneck » zo okt 16, 2011 7:21 am

Paris Hilton heeft enorm genoten tijdens een tripje naar Polen. De Amerikaanse diva was daar om een of ander winkelcentrum te openen en had de tijd van haar leven.

"Ik vind het fantastisch om hier voor het eerst te zijn", schreef ze op haar website. "Ik vind het altijd geweldig om nieuwe plekken te ontdekken."

Hilton kreeg een ster op de Walk of Fame. Verder genoot ze ook van het bubbelbad in haar hotel in Katowice. Ze ontmoette enkele locals, ging op de foto met Poolse fans en heeft zich helemaal sufgeshopt.

Paris met de burgemeester van Katowice, Piotr Uszok

Thomasz
Berichten: 155
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 1:39 pm

Re: Paris Hilton heeft enorm genoten tijdens een tripje naar

Bericht door Thomasz » zo okt 16, 2011 1:26 pm

bertvaneck schreef:Paris Hilton heeft enorm genoten tijdens een tripje naar Polen. De Amerikaanse diva was daar om een of ander winkelcentrum te openen en had de tijd van haar leven.

"Ik vind het fantastisch om hier voor het eerst te zijn", schreef ze op haar website. "Ik vind het altijd geweldig om nieuwe plekken te ontdekken."

Hilton kreeg een ster op de Walk of Fame. Verder genoot ze ook van het bubbelbad in haar hotel in Katowice. Ze ontmoette enkele locals, ging op de foto met Poolse fans en heeft zich helemaal sufgeshopt.

Paris met de burgemeester van Katowice, Piotr Uszok


Ja en weer een ton aan geld bij gescreven gekregen, arm kind
Thomasz

Plaats reactie