Gezondheid: De Poolse minister spreekt zich wél uit meneer K

Informatie over de Poolse politiek mag hier geplaatst worden.
Plaats reactie
bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Gezondheid: De Poolse minister spreekt zich wél uit meneer K

Bericht door bertvaneck » zo okt 09, 2011 6:40 am

Gezondheid: De Poolse minister spreekt zich wél uit meneer Klink..

Door GuidoJ.vrijdag, 13 november 2009Reageer (37) Email PrintAAA


En weer is het een vrouw, ditmaal Ewa Kopacz, de Poolse minister van Gezondheid, die de stemming bepaald. Ewa is huisarts met meer dan twintig jaar ervaring en weigert toestemming te geven om het vaccin tegen de Mexicaanse griep aan miljoenen Polen te verstrekken.

Volgens haar verhaal in het Poolse parlement is er vrijwel niets bekend over de veiligheid en bijwerkingen van de vaccins. Bovendien blijkt wereldwijd dat de Mexicaanse griep véél milder is dan een normale seizoensgriep en ook dat is in Nederland door de autoriteiten bevestigd.. Zij maakte er melding van, dat van alle 193 Polen die de Mexicaanse griep hadden hebben gekregen, er niet één overleden is.

Volgens Dr. Ewa Kopecz is niet het gewoon niet duidelijk wat er precies in de griepprikken zit en ook vind ze dat het vaccin onvoldoende getest is.


Een dapper wijf.. zo simpel is het.. Ewa Kopecz, de Poolse minister van Volksgezondheid. Laat zich niet ringeloren door Big Pharma.

Ook vindt ze het vreemd dat maar 13% van de Duitsers zich laat inenten tegen het Mexicaanse griepvaccin en dat farmaceutische bedrijven weigeren om verantwoordelijkheid voor hun producten te nemen. Minister Kopacz verklaarde tevens publiekelijk (!!) dat in het geheime contract dat de Poolse regering had moeten sluiten de farmaceutische INDUSTRIE die het vaccin produceren, meer dan 20 clausules stonden die volledig in strijd zijn met de Poolse wet. (In de VS zijn zowel de overheid als de farmaceutische bedrijven wettelijk gevrijwaard van schadeclaims. Wie er dan verantwoordelijk is voor fouten? Wat denk je zelf?)

Onomwonden maakt deze vrouw haar Poolse bevolking duidelijk dat voor haar de gezondheid belangrijker zijn dan de financiële resultaten van de farmaceutische INDUSTRIE.

Maar nog eens wat anders.. Het lijkt wel oorlogstijd..
Het onderstaande filmpje staat op YouTube. Heb jij het al gezien bij de WereldDraaitDoor? Of bij Pauw & Witteman..? Of nog erger: waarom is dit niet op het journaal. Het lijkt wel oorlogstijd met een radio onder de trap; stiekem naar Radio Oranje luisteren..
Want hieronder -hou je vast- een opname van een Poolse TV-uitzending vanaf een TV-toestel!!! Vervolgens heeft deze man of vrouw het filmpje op YouTube gezet. Wij plaatsen het hier weer op de site, zodat jij, via het internet het filmpje tóch kunt zien. Inderdaad: De Wereld Draait Door..

Hieronder de transcriptie in het Nederlands.

(2009 © WantToKnow.nl/.be – Guido Jonkers)



“Ik wil graag zggen dat ik tijdens mijn 20 jaren als huisarts, mijn prioriteit volledig lag op het gegeven: ‘Doe in de eerste plaats geen schade’. En ik heb deze regel nog steeds hoog in het vaandel staan, ook als minister van Volksgezondheid.
In een situatie waarin ik een medicijn zou moeten aanbevelen aan ongeacht wie, dan geloof ik dat ik, net zoals elke andere arts, bij mezelf zou denken: ‘zou ik dit medicijn aan mijn eigen oude moeder geven, of aan mijn kind?’

En het is precies déze gedachte die me erg oplettend maakt, wanneer ik als minister van Volksgezondheid de informatie moet controleren inzake een medicijn dat ik aan ieder Pool zou moeten aanbevelen. Moet aanbevelen aan miljoenen Polen, die GEEN medische opleiding hebben, die deze Minister wel heeft, die een expert professor Brydak heeft, en als een griepexpert méér dan 40 jaar ervaring heeft.

Deze man werkt in één van de 189 griepcentra in de wereld, waarvan er één in Polen staat. Kunnen wij daarom op dit moment beschuldigd worden van een gebrek aan kennis over de griep? Wie durft het aan om de mening van een professor die meer dan 40 jaar ervaring heeft met de griep, in zijn werkzame leven. En dan niet één type griep. Bovendien heeft hij honderden artikelen over de griep op zijn naam staan.

Ik stel u slechts één fundamentele vraag: ‘Wilt u het gevecht aangaan met de griepepidemie?’

Vandaag hebben we inzicht gekregen in de clausules in de contracten, die anderen, veel regeringen van rijkere landen, hebben gesloten met de producenten van de vaccins. Wij weten wat voorgesteld was aan Polen. Gezien het feit dat we nog in onderhandeling zijn, kan ik u niet alles vertellen, maar ik kan u 1 ding wel zeggen: Onze juridische afdelingen hebben minstens 20 twijfelachtige punten gevonden in het contract.

Dus vraag ik u: ‘Wat is de taak van een Minister van Volksgezondheid?’ Is die taak om contracten te sluiten die in het hoogste belang zijn van het Poolse volk, of moet deze Minister contracten tekenen, die in het hoogste belang zijn van de farmaceutische bedrijven? (applaus volgt van de volksvertegenwoordigers)

Ik weet dat er op dit moment 3 verschillende vaccins op de markt zijn, van 3 verschillende producenten. En elk vaccin heeft een verschillende hoeveelheid actieve componenten. Maar vreemd genoeg worden alle 3 de vaccins behandeld alsof ze hetzelfde zijn.. Het is daarom toch fair genoeg voor een Minister van Volksgezondheid én de experts, dat ze geen enkele twijfel meer hebben hierover?

Misschien is het vaccin met slechts sporenelementen van de actieve substantie wel een soort ‘heilig water’, waarvan we veronderstellen dat het de griep kan bestrijden?? En zouden wij daar dan voor moeten gaan betalen?

We hebben het voorbeeld van Duitsland, dat 50 miljoen vaccins heeft gekocht, waarvan slechts 10% is aangewend tot dusver. En slechts 13% van alle Duitsers willen deze ‘miraculeuze genezing’ toegediend krijgen op dit moment. En dat is heel apart, omdat de Duitsers over het algemeen bijzonder voorstander zijn van vaccinaties. Waar in Polen slechts 0,52% van de mensen een seizoensgriepprik haalt, daar gaan in Duitsland 23,8% van de mensen voor deze prik. Wat gebeurt er dan in Duitsland als slechts 13% van de mensen deze prik tegen de varkensgriep gaan halen en niet de normale 23% van de mensen die voor de seizoensgriepprik gaat?
Hun regering kocht deze vaccins in en biedt ze gratis aan.. Waarom willen de Duitsers dit vaccin dan niet? Wat is er gebeurd?

Kunnen deze feiten ertoe geleid hebben dat ook wij argwaan hebben gekregen bij de afweging om te beslissen om wel of niet de vaccins aan te schaffen? Argwaan over het introduceren van een medicijn dat een soort ‘geheim’ is?

Er zijn websites waar de vaccinproducenten de plicht hebben om de zg. post-vaccinale ongewenste bijwerkingen te publiceren. De vaccinaties in Europa begonnen op 1 Oktober 2009.

Ik nodig u uit om ongeacht welke van deze websites te bezoeken en ook maar één van de ongewenste bij-effecten van vaccinaties te vinden.. Vind er één.. Eén klein berichtje hierover, zoals bijvoorbeeld een allergische huidreactie. Deze komt sowieso voor bij mensen, ook al gebruik je zelfs het veiligste medicijn.. Er zijn geen berichten van dien aard te vinden. Het moet het PERFECTE MEDICIJN zijn..

En als het dan zo’n miraculeus middel is, waarom bieden de producenten het dan niet aan op de vrije markt? Zodat ze er ook de verantwoordelijkheid voor moeten dragen? Het is toch zo veilig? Waarom zeggen ze niet: “Schitterend, een veilig medicijn en daarom neem ik er alle verantwoordelijkheid voor; ik introduceer het op de markt en alles is helder en transparant”? Maar in plaats daarvan komt de verantwoordelijkheid bij ons te liggen, de kopers!!

Tot op heden hebben we geen klinische testresultaten, geen lijst met gedetailleerde opgave van de ingredienten én we hebben nog steeds geen informatie over de bijwerkingen. De vaccins zijn nu inmiddels in hun 4e fase van de bijzonder korte testperiode EN WE HEBBEN NOG STEEDS GEEN INFORMATIE!
Bovendien is de onderzoeksgroep uiterst klein, een van de vaccins is zelfs getest op een groep van 160 vrijwilligers tussen 20 en 60 jaar. Mensen die allemaal gezond zijn, niet geïnfecteerd.
Een ander vaccin is getest onder 600 vrijwilligers, tussen 18 en 60 jaar, ook allemaal gezond. Is dat goed genoeg? Is dat goed genoeg, in het bijzonder voor ons, artsen hier in de zaal? Voor mij is het in ieder geval ruim onvoldoende!

Ik wil gewoon zeker zijn van mijn zaak om dit vaccin aan te bevelen! We zijn nog steeds in de markt voor het vaccin, maar tijdens de onderhandelingen met de producenten willen we onze tijd nemen om zoveel mogelijk te weten te komen over het vaccin, om een gedegen afweging te maken.

En dan, als de ‘pandemische commissie’ de vaccins accepteert, dan zullen we het pas aanschaffen.

Ik wil ook nog graag dit zeggen: Er zijn in de wereld ongeveer 1 miljard mensen die elk jaar de seizoensgriep krijgen. Hiervan overlijden er elk jaar maar liefst 1 miljoen.. ELK JAAR. En dit is niet iets van de laatste 2 jaar of iets dergelijks, dit is al heel lang het wereldwijde beeld.

Heeft iemand ergens een aankondiging gezien van een seizoensgrieppandemie? En het blijkt dat de seizoensgriep veel gevaarlijker is dan de varkensgriep van dit moment, er zijn zelfs doden te betreuren en ernstige complicaties opgetreden bij de ‘gewone’ seizoensgriep. MAAR IS DAAR ERGENS EEN PANDEMIE VOOR UITGEROEPEN?

Ik wil degenen die mij lopen te pushen om de vaccins aan te schaffen, gewoon vragen: “Waarom schreeuwde je vorig jaar en de jaren dáárvoor niet zo hard. In 2003 bijvoorbeeld; in dat jaar hadden maar liefst 1.200.000 Polen de seizoensgriep!”

Heeft toen iemand in deze Kamer geroepen: “Laten we vaccins kopen voor iedereen!”?? Ik kan me van deze oproep helemaal niets herinneren..

Tot slot wil ik u dit alleen nog maar zeggen:

“De Poolse natie is een wijze natie. Polen kunnen wel degelijk het onderscheid maken tussen leugens en de waarheid. Héél precies! Zij kunnen ook het onderscheid maken tussen wat een objectieve situatie is en wat gewoon een ‘spel’ is.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Gezondheid: De Poolse minister spreekt zich wél uit mene

Bericht door Wilhelmus Johannes » zo okt 09, 2011 8:24 am

Klassieke Homeopathie Stichting Hahnemann Homeopathie

De Griepprik 2011

Een verzwegen verrassing van de farmaceutische industrie

Het boek van Hans Moolenburgh sr.(arts) geeft een onthullend verslag over de ontwikkeling van de griepprik van dit jaar, 2011.

Enkele citaten uit het boek 'U kunt meer dan u denkt":

'Aangezien de hele wereld in 2009 ingeënt moest worden tegen de Mexicaanse griep lagen er miljardenwinsten te wachten. Men ging kweken met een supersnelle kweekbodem namelijk: zich snel vermenigvuldigende kankercellen.

Eiwitten uit die kankercellen zijn dus met het vaccin mee ingespoten,zonder dat er getest is of dat op langere termijn kwaad kan.

Wat gebeurt er met mensen die in het wankele evenwicht verkeren tussen wel of geen kanker krijgen en die met dit vaccin zijn ingeënt waarvoor op kankercellen is gekweekt?

Maar-omdat de pandemie uitbleef en men wereldwijd met enorme voorraden vaccins bleef zitten-is er nu een elegante oplossing bedacht;

Wereldwijd ent men elk najaar tegen de gewone wintergriep en dáár hebben ze nu de voorraden van op kankercellen gekweekt vaccin bij ingestopt en dit vaccin wordt ook in Nederland komende herfst gebruikt.

DE GRIEPPRIK, U MAG 'M OOK NIÉT NEMEN...

Bron: Hans Moolenburgh sr. Arts, "u kunt meer dan u denkt" blz.305. Uitgeverij Lemniscaat

Plaats reactie