moddergevecht

Al uw reisverhalen, fotoverslagen die niets met Polen te maken hebben, maar die u wel graag wil delen, mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

moddergevecht

Bericht door kees » di feb 21, 2012 6:43 pm

Even een verhaal wat ik jullie niet wil onthouden. Was ik 3 jaar terug op de krim met vakantie in o.a. de plaats Zime-iez. Dat ligt in de omgeving van jalta. Mijn ex. had dit geregeld en het appartement dat ze besproken had was best goedkoop had ze vantevoren verteld. Dat was dan ook de enige keer in Oekraine dat ik er niet langer als 1 nacht wou blijven. Wat een enorme rotzooi. De volgende dag gingen we naar een apartementje vlakbij zee, dat was netjes maar heel klein en geen warm water. Nou is Ziemee-iez een smerig stadje, is niet te vergelijken met Jalta, maarja dan hadden we 4 maanden vantevoren moeten boeken en ik wou eigenlijk liever naar de karpaten voor boswandelingen. Nou is een zee-vakantie toch niks voor mij, doe ik voortaan maar niet meer. De hoogtepunten van deze trip oa.was de reis ernaartoe, ik was nooit oostelijk van Kiev geweest, hoe verder naar het oosten des te armoediger en smeriger het wordt, dat klopt wel met hetgeen je erover leest. En overal is het zomers stoffig, zijwegen zijn allemaal onverhard zelfs in de steden. Een ander hoogtepunt was het moddergevecht voor vrouwen, zjenskiebooj, op z'n russisch. Daar zag ik warempel nog een bekende russin die ik in 2002 in Bulgarije gesproken heb toen we (per abuis) in een striptease tent terecht kwamen. Zij was toen op een bepaalde plaats haarloos en ik stelde haar toen de vraag of zij dit afschoor of dat haar baas dit eruitrukte. Deze opmerking had kennelijk nogal indruk gemaakt want ze kende me nog. Ondanks onze aanmoedigingen verloor ze het moddergevecht van een wel erg gespierde russin. Eens kijken of ik hier nog fotoos van heb.

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: moddergevecht

Bericht door Plievo » di feb 21, 2012 6:45 pm

(per abuis) in een striptease tent terecht kwamen
;)

Hopelijk heb je er nog foto`s van.

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: moddergevecht

Bericht door pietje Bell » wo feb 22, 2012 9:05 am

En waar heb je nog een foto van Kees?Van het kale ding of van het modder gevecht? :lol: 3qq

Plaats reactie