LOT Polish Airlines naar Noord-Polen

Al uw vragen en weetjes m.b.t. reizen naar en door Polen mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

LOT Polish Airlines naar Noord-Polen

Bericht door Lech » wo jun 15, 2016 2:34 am

Door een nieuwe vlucht van LOT, de Poolse nationale luchtvaartmaatschappij is het nu mogelijk om het Mazurisch Lake District in het noorden van Polen gemakkelijk bereiken. Voorheen kon deze regio alleen bezocht worden met de auto. Vanuit Nederland wordt er gevlogen met een korte tussenstop op Warschau. “Niet alleen was de reis naar deze regio lang, ook stond er vaak file op deze route. Nu ben je er vanaf Warschau binnen een uur!”, aldus Adrian Kubicki, communicatiemanager van LOT. Tussen 2 juli en 1 oktober 2016 zal er 3x per week gevlogen worden. Op maandag, donderdag en zaterdag om 13.25 uur vertrekt de vlucht van Warschau naar Szymany (aankomst: 14.10 uur). Terugvluchten zijn op dezelfde dagen om 14.35 uur (aankomst: 15.35 uur). Mazurisch Lake District Het Mazurisch Lake District in Polen beschikt over meer dan 2.000 meren, alsmede grote bossen en historische steden. Het is een paradijs voor zeilers en windsurfers en is een prima gebied voor buitenactiviteiten, zoals wandelen, vissen, kajakken, fietsen en paardrijden in de warme zomermaanden. Ook biedt het een scala aan winteractiviteiten. Veel van de meren zijn met elkaar verbonden door de rivieren en kanalen, dus het is mogelijk om honderden kilometers te zeilen of kajakken in deze regio. - See more at: http://www.travelution.nl/nl/nieuws/nie ... mkMUT.dpuf

Afbeelding

Plievo
Berichten: 2944
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: LOT Polish Airlines naar Noord-Polen

Bericht door Plievo » za jun 18, 2016 1:19 pm

Ik heb ee een dubbel gevoel bij.
Het is een pokke eind eijden om in dit gebied te komen, ik heb het zelf een paar jaar geleden gedaan, maar om er nu vliegtuigen in di prachtig gebied te laten vliegen gaat mij ook weer heel ver.

Plaats reactie