Hoe gaat het met iedereen.

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Plaats reactie
pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door pietje Bell » za mar 06, 2021 10:59 pm

Hallo beste mensen ,ik volg af en toe nog het forum ,maar heb altijd problemen met inloggen ,maar het is deze maal weer gelukt.
Zat nog alles eens door te nemen ,jongens wat gaat de tijd snel .Hoop dat iedereen nog gezond is .Al vrees ik het ergste .Zelf ben ik nu ook 70 geworden .Toch vind ik het forum nog steeds mooi om te lezen . Ik hoor het wel hoe het allemaal met jullie gaat ,met mij nog steeds goed ,werk nog mooi 4 ochtendjes in de week ,rij met een klein vrachtwagentje met trailer brood naar diverse winkels van een bakkerij waar ik voor rij . Nou groetjes allemaal ,denk dat ik maar weer eens een belevenis,wat ik in Polen mee heb gemaakt in een verhaal ga schrijven.Heb daar ook nog 2 jaar op de markt gestaan ,ook al weer 20 jaar terug. Groetjes ik hoor graag van jullie. 3qq

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door pietje Bell » za mar 06, 2021 11:03 pm

Iets niet goed gegaan met plaatsen ,toch nog even schrijven alweer 10 jaar terug lid geworden . 3qq

ron
Berichten: 731
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door ron » zo mar 07, 2021 11:48 am

Hoi Pietje, leuk om weer eens wat van jou te lezen en ik ben blij te weten dat het goed gaat met jou :) En hoe het met mij gaat? Tsja, je weet wel hoe het gaat zoals bij mij op een boerderij. De dagen, en daarmee de seizoenen, vliegen voorbij. Alles en iedereen bij mij gezond. Ik heb nog steeds geen spijt dat ik Nederland verlaten heb. Ik beleef hier de tijd van m'n leven!

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door Lech » zo mar 07, 2021 7:47 pm

hoi pietje Bell,

Leuk om jou weer te zien op het forum.
Jouw reisverslag staat bij mij nog altijd op nummer 1 als het gaat wat het leukst is op dit forum 2qq
Ik ben dan zeker ook heel benieuwd naar jouw smeuige marktverhalen :D

Alhier is alles gezond, maar ik houd mij ook zo goed mogelijk aan de 1,5 meter regel of meer.

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door Plievo » ma mar 08, 2021 1:27 pm

Hallo Pietje,

Ik heb verleden week mijn jubileum meegemaakt, 1 jaar thuiswerken.
Pff, nooit gedacht dat ik blij zou zijn als ik weer eens naar kantoor mag gaan.

Nu ben ik mijn dagelijkse fietstocht naar het werk en terug kwijt, maar in de middagpauze wandel ik, of pak ik de racefiets (net ook gedaan), of de ATB (een route van 14 km heb ik letterlijk voor de deur liggen).

Wat ik wel mis is af en toe een terrasje pakken, even de gezelligheid van de stad proeven, of een avondje theater en fietsen met vrienden.
Verder ben ik gezond van lijf en leden 15qq

JanTorun
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 18, 2021 10:35 am

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door JanTorun » vr mar 26, 2021 7:02 am

Velen zien komen, maar ook velen zien gaan. Het vereist wel enig doorzettingsvermogen en vriendelijkheid om alles zo te zien lopen als gewenst, niets gaat vanzelf. Woon alweer 18 jr. in Torun, na 3 verhuizingen prima op mijn plek dicht bij het Centrum met prima buren die wat voor elkaar overhebben.

Nu nog even de Covid zien door te komen zodat we weer eens heerlijk op vakantie kunnen of ergens een terrasje te pakken, vanaf morgen weer een lockdown, wat och weer een aanslag is op je contacten met je stadsgenoten. Maar na Covid is er toch weer zonneschijn. rainbow

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door Plievo » vr mar 26, 2021 7:25 am

Ik ben een keer een paar dagen in Torun geweest, ik vond het een hele gezellige stad van Copernicus :)
Het marktplein, bovenin de toren uitkijken, boottocht over de Wisla, etc.. Ik kom hier zeker nog eens terug.

In Emmen is het op zich prima, de lock down en al meer dan 1 jaar thuiswerken is niet leuk meer.
Regelmatig pak ik nog even de racefiets of de atb ter ontspanning, helaas kan en mag dat niet in een groep.

JanTorun
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 18, 2021 10:35 am

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door JanTorun » za mar 27, 2021 11:34 am

Plievo,
Is momenteel in Polen niet anders, verwacht eind september weer een beetje 'lucht' komt voor mensen die naar Polen willen. Is afwachten of de vaccinaties voldoende werking hebben.

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door Lech » ma mar 29, 2021 5:06 am

Jan,

Wie weet brengt het "corona paspoort" meer mogelijkheden om te reizen zonder in quarantaine te hoeven gaan.
De vraag is of de landen nog aanvullende rgels mogen en kunnen stellen.
Ik ben wel weer toe aan een Pools terrasje 2qq

Lech

JanTorun
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 18, 2021 10:35 am

Re: Hoe gaat het met iedereen.

Bericht door JanTorun » ma mar 29, 2021 7:21 am

Anders ik wel, en hopelijk richting Poolse kust om even uit te waaien.

Jan

Plaats reactie