Mijn ervaringen met (eventuele) aanschaf van een apartement

ron
Berichten: 732
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Mijn ervaringen met (eventuele) aanschaf van een apartement

Bericht door ron » zo dec 31, 2023 8:08 pm

En? Wonen jullie er al in? :)

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Mijn ervaringen met (eventuele) aanschaf van een apartement

Bericht door Plievo » do feb 15, 2024 8:52 am

ron schreef:
zo dec 31, 2023 8:08 pm
En? Wonen jullie er al in? :)
Hoi Ron,

Ik zie nu pas jouw bericht.
Als we in Polen zijn wonen wij in het appartement, wij hebben alleen nog wat kleinere zaken om af te ronde, schilderij aan de muur, een kast in de hal is het enige grote item dat nog ontbreekt.
Vanuit het appartement kan ik goed werken met een top WIFI verbinding.


Verleden jaar kochten wij een tafel, ijzeren onderstel en hardhouten tafelblad.
Toen de tafel gebracht werd gaven wij al aan, het blad is niet van hout, er zat een vinyllaag overheen.
Volgens de fabrikant was het wel een hardhouten tafel met vinyl ter bescherming en onze klacht werd afgewezen.
Nadat wij hun duidelijk maakten wat op hun website stond en dat wij niet kunnen zien of het een hardhouten tafelblad was, gingen ze uiteindelijk overstag.

Verleden week kwamen 2 mannen met een hardhouten tafelblad, erg zwaar en ze moesten het met hun 2-en tillen, het was te zwaar voor 1 persoon.
Oud tafelblad eraf, nieuwe erop en done.
Het oude tafelblad werd door 1 man onder de arm meegenomen, hardhouten tafelblad? Ik vermoed geperst hout met laagje vinyl.

ron
Berichten: 732
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Mijn ervaringen met (eventuele) aanschaf van een apartement

Bericht door ron » za feb 17, 2024 1:20 pm

Super dat jullie dan zo goed als klaar zijn. Jullie hebben in ieder geval heel wat beleeft met de koop en inrichting, ik hoop dat jullie er later om kunnen lachen :)

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Mijn ervaringen met (eventuele) aanschaf van een apartement

Bericht door Plievo » ma feb 19, 2024 8:13 am

ron schreef:
za feb 17, 2024 1:20 pm
Super dat jullie dan zo goed als klaar zijn. Jullie hebben in ieder geval heel wat beleeft met de koop en inrichting, ik hoop dat jullie er later om kunnen lachen :)
Tja, wat dat betreft kunnen wij later nog veel verhalen opdissen, en erom lachen... :?

Nog eentje.

Wij hebben een kast bij IKEA besteld en laten plaatsen, eentje met 4 deuren waarvan 2 van glas.
Bleek dat van de glazen deuren de handgrepen er wel waren, maar bij elk handgreep miste een schroef bij de verpakking.
De mannen zijn weggegaan en wij zijn naar de IKEA gegaan om de ontbrekende schroeven op te halen.
Later weer terug en de 2 schroeven ingedraaid.

4 uur later.
PIIING. beide glazen deuren stuk, geknapt bij de handgrepen.
Naar de IKEA uitgelegd dat ik zondag weer terug ging en of ze nieuwe deuren kunnen plaatsen onder Rekojma (schrijf ik dat zo goed?).
Nou, ze moeten kijken of het een probleem is van hun of dat ik moet betalen.
Gelukkig, zaterdag komen de mannen in de middag en vervangen de deuren..... kosteloos. :D

Plaats reactie