Gedicht van mijn Iwona .

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Gedicht van mijn Iwona .

Bericht door bertvaneck » ma jul 24, 2017 5:01 am

Juli

De zomer werd uit de donkere donkere nacht gerukt. Z ' n lucht. Hij begon zijn heerschappij als de keizer in de gouden kroon, en nu de hele oostelijke horizon van glamour goud en brandwonden. Bloemen als prachtige bruiden sublieme kelken hun verleiding. De ochtend prees hun schoonheid en granen. De eerste insecten, zoals vliegers, crisp en afromen, hebben het stuifmeel aangeraakt en het leven een nieuw begin gegeven. Zwangere bloemen zijn verzadigd en stuifmeel. De gekke wind weer die bloemen nectar dronken. Bladeren bladeren door glinsterende groene smaragd met blauwe sky connect connect.
Het water van de flash wil met water spelen en hun hoofden naar de reflectie van de zon. Vissen zoals prinses dans met zeewier en hun darmen schijnen schijnen.
Wind gek, breng me naar de vlucht, ik wil ze zien, laat de vogels zich bij ons voegen. Misschien hebben ze nieuws van hun geliefde, geliefde, utęsknionego uit het land ver, ver weg.
Zeg hem dat ik op hem wacht in granen, de zomer ruikt en heet als de stralen van de zon.
Auteur: iwona miżyńska van eck-20.07.2017 6qq 6qq




·

Deze vertaling beoordelen






foto van Iwona Miżyńska van Eck.

Plaats reactie