Buitengewone luchtfoto's laten Polen zien zoals je het nog nooit hebt gezien

Lech
Berichten: 4951
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Buitengewone luchtfoto's laten Polen zien zoals je het nog nooit hebt gezien

Bericht door Lech » ma feb 07, 2022 5:24 am


Buitengewone luchtfoto's laten Polen zien zoals je het nog nooit hebt gezien

Afbeelding
Afbeelding
Etherisch, opvallend en mysterieus, zijn foto's tarten classificatie en verwijzen naar een man die wordt geleid door het onzichtbare.
Kacper Kowalski


26 jaar geleden maakte hij zijn eerste paraglidervlucht en pas in 2002 besloot hij zijn werk in de architectuur te combineren met zijn passie voor vliegen door vanuit de lucht foto's te maken voor architectenbureaus, vastgoedbedrijven en bouwbedrijven die aan snelwegen werken .

Polen beschreef aan het begin van het millennium nog steeds als een "onontdekte" entiteit, maar de commissies stapelden zich op toen het land zich in een volledige ontwikkelingsmodus stortte. Ingehuurd door spoorwegmaatschappijen en hotelresorts, gaf zijn groeiende portfolio hem ruimte voor experiment.

"Ik nam professionele foto's op weg naar de bestemming, en toen ik terugkwam op het land nam ik de kans om voor de lol foto's te maken - later begon ik de resultaten te delen met fotobureaus."
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kowalski zei: "Door mijn werk kreeg ik de vreemdste plekken te zien - plaatsen die ik nooit alleen zou vinden."
Kacper Kowalski


Maar Kowalski's nieuwe beroep begon op iets anders uit te lopen.

“Door mijn werk kwam ik op de vreemdste plekken, plekken die ik in mijn eentje nooit zou vinden”, zegt hij. "Als ik al alles had geschoten wat ik nodig had, maar nog steeds benzine in de tank had, zou ik rond blijven vliegen om foto's te maken. Ik waagde me door heel Polen en ontdekte dat mijn laden vol stonden met goede landschapsfoto's.'

Op professioneel vlak begonnen zijn ambities te kristalliseren, vooral met het besef dat competitief vliegen nooit genoeg zou verdienen om zijn passie te ondersteunen.
Afbeelding
Afbeelding

Kijk voor nog meer bijzondere foto`s op: https://www.thefirstnews.com/article/ex ... fore-27647

Plaats reactie