'Nederlanders drinken juist meer dan Polen' zondag 04 se

Info uit de Poolse kranten, t.v., etc. kan hier geplaatst worden.
Plaats reactie
bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

'Nederlanders drinken juist meer dan Polen' zondag 04 se

Bericht door bertvaneck » di sep 06, 2011 1:48 pm

'Nederlanders drinken juist meer dan Polen'

zondag 04 september 2011 | 19:06 | Laatst bijgewerkt op: zondag 04 september 2011 | 19:15



DE LANGSTRAAT - Dat Polen meer drinken dan Nederlanders is een fabeltje. Dat werd zaterdag tijdens het forumdebat op de Poolse Dag in de Werft in Kaatsheuvel meteen maar even duidelijk gemaakt. De forumdiscussie was een van de onderdelen van de Poolse Dag, die was bedoeld om een genunceerd beeld van de Polen in Nederland te schetsen. "Als alle Polen weg zouden moeten, zou half Brabant plat liggen", zei iemand. Lees maandag meer in het Brabants Dagblad

Plievo
Berichten: 2948
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: 'Nederlanders drinken juist meer dan Polen' zondag 0

Bericht door Plievo » di sep 06, 2011 2:33 pm

Dat Polen meer drinken dan Nederlanders is een fabeltje

Betekent dit dat de Polen dan onverstandiger zijn? Minder verantwoordelijkheid hebben? Oftewel met drank op achter het stuur zitten heel normaal vinden?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: 'Nederlanders drinken juist meer dan Polen' zondag 0

Bericht door bertvaneck » di sep 06, 2011 3:56 pm

Plievo schreef:
Dat Polen meer drinken dan Nederlanders is een fabeltje

Betekent dit dat de Polen dan onverstandiger zijn? Minder verantwoordelijkheid hebben? Oftewel met drank op achter het stuur zitten heel normaal vinden?
als ik zie wat de Nederlandse jeugd drink hier in Almere dan hou ik mijn hart vast vooral vanaf donderdag tot zondag dan lopen er bosjes dronken rond :evil: 3qq

Plaats reactie