Poolse gezinnen in nood krijgen geschenken

Info uit de Poolse kranten, t.v., etc. kan hier geplaatst worden.
Lech
Berichten: 4944
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Poolse gezinnen in nood krijgen geschenken

Bericht door Lech » ma dec 10, 2018 6:11 am

Poolse gezinnen in nood krijgen geschenken
09.12.2018 11:00
Bijna 17.000 gezinnen die hulp nodig hebben, krijgen hulp voor Kerstmis als onderdeel van het Noble Parcel-project.
Afbeelding
Foto: PAP / Jacek BednarczykPhoto: PAP / Jacek Bednarczyk

Dit weekend geven vrijwilligers in heel Polen pakketten af ​​die zijn voorbereid door donoren met spullen die de gezinnen nodig hebben en het meest nodig hebben, inclusief huishoudelijke apparaten, apparatuur voor kinderopvang en brandhout.

Een van de donoren, Elżbieta Lewy, vertelde het Poolse IAR persbureau: "Ik voel me blij dat ik iemand kan helpen." Ze voegde eraan toe: "Soms hebben we geen idee hoe nijpend de situaties zijn van gezinnen die onder ons wonen, onze buren. ”
Afbeelding
Foto: Foto: PAP / Jacek Bednarczyk

Joanna Sadzik, voorzitter van de Wiosna Association, die het evenement organiseert, zei dat hulp niet ophoudt met het geven van het pakket. De donoren hebben de mogelijkheid om meer te weten te komen over de behoeften van de familie en kunnen van invloed zijn op het oplossen van hun problemen.

Publieke figuren die deelnamen aan de voorbereiding van Noble Pakketten dit jaar zijn de Poolse president Andrzej Duda en First Lady Agata Kornhauser-Duda, het Poolse nationale voetbalelftal en de tenniszusters Agnieszka en Ula Radwańska.

Plaats reactie