Agata aangereden door een scooter. Ze brachten haar met een gebroken been naar het ziekenhuis. "Ze rijden als een gek"

Info uit de Poolse kranten, t.v., etc. kan hier geplaatst worden.
Plaats reactie
Lech
Berichten: 4957
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Agata aangereden door een scooter. Ze brachten haar met een gebroken been naar het ziekenhuis. "Ze rijden als een gek"

Bericht door Lech » wo jun 01, 2022 7:32 am

Agata aangereden door een scooter. Ze brachten haar met een gebroken been naar het ziekenhuis. "Ze rijden als een gek"
Afbeelding
Elektrische scooters (Foto: Jakub Orzechowski / Agencja Wyborcza.pl)

Een meisje op een scooter raakte een vrouw die over het trottoir in de oude binnenstad van Kalisz liep. Het slachtoffer heeft een gebroken been, blauwe plekken en onderhuidse bloedingen op haar dijbeen en gezicht, maar heeft geen aangifte gedaan bij de politie. Het spoort u echter wel aan om voorzichtig te rijden.

Het slachtoffer runt een winkel in ul. Zamkowa. Hij woont in de buurt en, zoals hij zegt, ziet hij elke dag jonge mensen heel hard rijden op de stoep. - Ik ben voorzichtig. Als ik de winkel verlaat, kijk ik altijd of er iemand gaat - zegt Agata.

Het was geen vrijdagmiddag 13 maar 27 mei. Ik keek goed om me heen, er was niemand. Ik liep een paar treden naar het midden van het trottoir en voelde plotseling een klap van achteren. Ik viel en wist helemaal niet wat er aan de hand was. Ik heb haar niet gezien. Als ze voorop reed, had ik er misschien af ​​kunnen springen, zegt hij


Verder achter de betaalmuur: https://kalisz.wyborcza.pl/kalisz/7,181 ... 1-L.2.maly

Plievo
Berichten: 2948
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Agata aangereden door een scooter. Ze brachten haar met een gebroken been naar het ziekenhuis. "Ze rijden als een ge

Bericht door Plievo » wo jun 01, 2022 7:54 am

In Poznan zag ik ze verleden week ook bij bosjes, via een app kan je ze ontgrendelen en gebruiken.
De gebruikers gaan behoorlijk hard met die dingen over de voetpaden, dat er ongelukken komen is voor mij evident.

JanTorun
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 18, 2021 10:35 am

Re: Agata aangereden door een scooter. Ze brachten haar met een gebroken been naar het ziekenhuis. "Ze rijden als een ge

Bericht door JanTorun » wo jun 01, 2022 9:56 am

Rijk de Gooyer zong er al over: https://youtu.be/ZIU4c3c22Eg. Frappant is dat het bijna allemaal jongeren zijn die er gebruik van maken, ouderen zien je bijna niet mee. Die opgewaardeerde autopetten gaan veel te hard, vooral als ze van een hoogte afkomen. Er wordt al weken geklaagd over die krengen in Polen, meestal omdat ze veel te hard gaan.

Staan overal in de weg waar voetgangers lopen, iemand die blind is kan zo zijn nek en stok breken. Wachten is op een advocaat die zijn benen breekt door die krengen, alle kans dat de zaak gewonnen wordt. Staat nergens in de wet geschreven waar ze mogen rijden, en waar niet.

Mocht je het ooit overkomen, altijd politie laten komen.

Plievo
Berichten: 2948
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Agata aangereden door een scooter. Ze brachten haar met een gebroken been naar het ziekenhuis. "Ze rijden als een ge

Bericht door Plievo » wo jun 01, 2022 8:01 pm

En als die dingen niet gebruikt worden staan ze overal op straat ipv netjes geparkeerd. :geek:

Plaats reactie