De lachtrommel

pietje Bell
Berichten: 511
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Woef….woef !!

Bericht door pietje Bell » ma jan 23, 2012 1:02 pm

Het blijft een leuke mop,maar Bert had hem al een maal in het nederlands vertaald W.J. 3qq

Thomasz
Berichten: 155
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 1:39 pm

Re: Geen mop maar toch,

Bericht door Thomasz » ma jan 23, 2012 1:30 pm

bertvaneck schreef:thomas je geheugen is nog goed :D


Bert, Gelukkig nog wel.
11qw

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Dilemma

Bericht door bertvaneck » di jan 24, 2012 7:53 am

Dilemma


Ik ben een gelukkig man.

Mijn vriendin en ik hebben al meer dan een jaar een relatie dus besluiten we te gaan trouwen. Mijn ouders helpen me op elke manier die ze maar kunnen bedenken, mijn vrienden hebben mij aangemoedigd en mijn vriendin? Ze is echt een droom!

Er is alleen 1 ding waar ik me ongerust over maak, heel ongerust eigenlijk en dat ene ding is haar jongere zusje. Mijn aanstaande schoonzusje is 20 jaar, draagt super korte minirokken en laag uitgesneden truitjes. Ze bukt regelmatig wanneer ze in mijn buurt is en ik zie dan haar string. Volgens mij doet ze het express, want ze doet het nooit als ze bij iemand anders staat.

Op een dag belde ze me op en vroeg of ik even wilde langskomen om de uitnodigingen te bekijken. Ze is alleen als ik daar aankom. Ze fluistert tegen me dat ik binnenkort getrouwd ben en dat ze gevoelens en verlangens heeft voor me waar ze niet overheen kan komen en eigenlijk ook niet overheen wil komen. Ze zegt tegen me dat ze 1 keer de liefde wil bedrijven met me voordat ik trouw met haar zus en de rest van mijn leven met haar zus verbonden zou zijn. Ik sta helemaal in shock en krijg geen woord meer uit mijn keel. Vervolgens zegt ze:
"Ik ga naar boven, naar mijn slaapkamer en als je ermee wilt doorgaan kom dan maar naar boven en pak me."

Ik ben stom verbaasd en nog helemaal in shock terwijl ik kijk hoe ze naar boven loopt. Boven aan de trap doet ze haar string uit en gooit deze naar beneden. Ik blijf nog even daar staan, draai me om en loop rechtstreeks naar de voordeur. Ik loop rechtstreeks naar de auto toe.
Mijn aanstaande schoonvader staat buiten. Met tranen in zijn ogen geeft hij me een knuffel en zegt:
"We zijn erg blij dat je geslaagd bent voor onze kleine test. We kunnen ons geen betere man voorstellen voor onze dochter. Welkom in de familie!"

Het moraal van dit verhaal is:

Bewaar altijd je condooms in de auto. :D

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

2 wensen

Bericht door bertvaneck » wo jan 25, 2012 9:02 am

2 wensen

Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt:
"Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen."
"Da's mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt."
De geest geeft hem een fles jenever. De Belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol.
"Dat is fantastisch!" roept de Belg uit, "doe mij er nog maar zo een!"


Een hele fijne dag,Bert

Kees1221
Berichten: 84
Lid geworden op: wo okt 12, 2011 10:50 am

Re: 2 wensen

Bericht door Kees1221 » do jan 26, 2012 6:52 am

Proost



Bij een wijnhandelaar is de reguliere proever overleden en de

zaakvoerder gaat op zoek naar een nieuw werkkracht.


Een dronkaard met een versleten, vuile blik kwam langs voor de positie.



De zaakvoerder vraagt zich af, hoe hem weg te sturen.



Ze gaven hem een glas te drinken.



Hij probeerde het en zei: "Het is een Muscat, drie jaar oud, gekweekt

op een noordelijke helling, gerijpt in stalen containers". Lage

kwaliteit, maar acceptabel.



"Dat klopt", zei de baas.



Nog een glas ....



"Het is een cabernet, acht jaar oud, een zuid-westelijke helling,

eiken vaten, gerijpt op 8 graden. Drie jaar nodig heeft voor beste

resultaat .."



"Correct."



Een derde glas ...


Het is een pinot blanc champagne, hoogwaardige en exclusieve rusting

zei de proever.



De zaakvoerder was verbaasd en vond het moeilijk te geloven, laat

staan te accepteren.



Hij knipoogde naar zijn secretaresse om iets te suggereren.


Ze verliet de kamer en kwam terug in met een glas urine.


De aangeschoten proever smaakt.


"Het is een blonde, 26 jaar oud, drie maanden zwanger en als ik deze

baan niet krijg, maak ik de naam van de vader bekend”………

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: 2 wensen

Bericht door bertvaneck » do jan 26, 2012 8:08 am

super bravo

Het slurfje

Een jongen bezoekt de huisarts met een nog al ongewoon probleem. Als de huisarts vraagt wat er scheelt, antwoordt de jongen:
"Nu, ik was deze ochtend met mijn vriendin hardlopen zoals we dat elke ochtend doen. Echter, ditmaal werd ik ineens aangevallen door een joekel van een pitbullterriër die in al zijn agressie heel mijn klokkenspel eraf heeft gebeten. En u begrijpt dus wel dat ik er nu niks heb hangen."
De dokter geeft aan dat het inderdaad heel vervelend is, maar hij op het moment helemaal niets voorhanden heeft om de jongen te helpen met deze situatie. Hij belooft echter wel dat als de jongen zich over één week weer meldt, de kans enorm groot is dat hij toch geholpen kan worden.

Zo gaat die jongen één week later zoals afgesproken opnieuw op bezoek naar de huisarts en deze vertelt hem dat er een oplossing klaar ligt, maar dat het 'slechts' een slurfje van een babyolifant betreft. Die jongen geeft daar niets om en roept:
"Naai het er maar aan, dan heb ik in ieder geval iets hangen."
Als even later alles achter de rug is en de jongen nog een aantal rondjes heeft gelopen door de praktijk, bedankt deze de huisarts en gaat dikt tevreden naar huis.

Hij vertelt het heugelijke nieuws aan zijn vriendin, die eveneens blij reageert. Om het te vieren besluiten ze nog dezelfde avond een filmpje te pakken in de bioscoop. Eenmaal daar zitten ze in de zaal met een grote bak popcorn. Echter tijdens de film zit die jongen continu met z'n kont heen en weer te draaien op zijn stoel. Zijn vriendin, die aandachtig naar de film zit te kijken, krijgt dit door en begint zich er lichtelijk aan te irriteren. Ze geeft haar vriend een flinke por in z'n zij en vraagt waar hij in godsnaam mee bezig is. Hij antwoord:
"Sorry, maar twee stoelen voor mij zit een man met een bak pinda's en ik kan er net niet bij."


Een hele fijne dag Bert

Przyrodnik
Berichten: 768
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Zomer in Zaandam / Luilak hang je jas op

Bericht door Przyrodnik » do jan 26, 2012 11:36 pm

Een Afrikaans liedje.. maar even goed kan je er een Nederlandse tekst in horen (met een klein accent..).

Om het goed te kunnen volgen moet je de reclamebalk afsluiten die na 10 seconden verschijnt, door op het kruisje boven het Youtube logo te klikken.



zomer in zaandam
ik ga met sander naar mimi toe
bamikop doe me een paar haaien
aaa laat me naaien
oma we
wtf he
oma yeah
heeeeeeeeee
hiep hiep hoera <:0)
nena kan niet plassen
nena pakt een zetpil
nena kan niet plassen
nena houd haar plas op
luilak hang je jas op,
luilak pak die zakdoek
luilak hang je jas op
luilak hang hem op
breng ons een dame
hang aan mijn regenboog

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Niet in dienst willen!

Bericht door bertvaneck » vr jan 27, 2012 6:24 am

Niet in dienst willen!

Een vos, een haas en een beer moesten in dienst bij het leger. De dieren waren doodsbang om in dienst te gaan en besloten om er alles voor over te hebben zodat ze niet in het leger hoefden. Met z'n drieën zaten ze na te denken over wat ze zouden kunnen doen om afgekeurd te worden. De haas was als eerst aan de beurt en ze besloten het volgende te doen.

Haas:
"Wat zouden we bij mij nou kunnen doen zodat ik niet in dienst moet?"
Waarop de vos antwoorden:
"Haal je oren eraf, dan willen ze niks van je weten stel je nou voor een haas zonder oren haha, die word sowieso afgekeurd!"
Dus zo gezegd zo gedaan, de haas ging zonder oren naar binnen om gekeurd te worden, na een tijdje kwam de haas met een grote glimlach weer terug en riep:
"Yes! Gelukkig ben ik afgekeurd, ze vonden een haas zonder oren echt niks."

Nadat de haas was geweest was de vos aan de beurt, de vos was een beetje zenuwachtig omdat hij erg ijdel was maar hij wilde per se niet in het leger. De beer wist wel een oplossing:
"Haal je staart eraf, wat is nou een vos zonder staart .. niks toch?!"
Waarop de vos antwoorden:
"Naja , het zal maar moeten er is geen andere keus."
Nadat de staart van de vos weg was gehaald ging de vos naar binnen. Enkele minuten laten kwam hij huppelend naar buiten en riep vol trost:
"Ik ben afgekeurd! Ik ben afgekeurd!"

Als laatste was het aan de beer, het was een moeilijke keuze maar de haas kwam met de perfecte oplossing:
"We slaan je tanden eruit, een beer zonder tanden haha dat heb ik nog nooit gezien. Dan wordt je vast en zeker afgekeurd!"
Dus de vos haalde een stalen balk en sloeg kei en keihard tegen de beer zijn tanden, al zijn tanden vlogen aan stuken en bloeden dat het deed de beer schreeuwden het uit van de pijn. Strompelend ging hij naar binnen.

Na een tijdje kwam de beer naar buiten en de haas en de vos keken vol trots naar elkaar. De haas riep naar de beer:
"Mooi man, je bent afgekeurd. Wilden ze je niet hebben zonder tanden?"
Waarop de beer antwoordde met heel zijn mond vol bloed en scherven:
"Nee , ik was te dik."


Een hele fijne dag,

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Elleboogstoot

Bericht door bertvaneck » zo jan 29, 2012 8:22 am

Elleboogstoot


Een man staat bij de receptie van het hotel. Hij wil juist de man bij de receptie een vraag stellen, als hij per ongeluk tegen een vrouw naast hem botst, en met zijn elleboog tussen haar borsten stoot. Ze zijn beiden even stil. De man draait zich om en zegt:
"Mevrouw, als uw hart net zo zacht is als uw borsten, weet ik zeker dat u me dit zult vergeven."
Zij antwoordt: "Als uw jongeheer net zo hard is als uw elleboog, dan ben ik in kamer 582."




Een hele fijne dag 5qw zz5

pietje Bell
Berichten: 511
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door pietje Bell » zo jan 29, 2012 11:32 am

:lol: :lol: :lol: :lol:

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door bertvaneck » zo jan 29, 2012 11:37 am

Goed he Pietje :lol: :lol: :lol:

Przyrodnik
Berichten: 768
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Elleboogstoot

Bericht door Przyrodnik » zo jan 29, 2012 1:16 pm

Ik vind dat antwoord totaal niet logisch.

pietje Bell
Berichten: 511
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door pietje Bell » zo jan 29, 2012 3:23 pm

Nou dan kamer 580 Frank :lol: :lol: :lol: :lol: 3qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door bertvaneck » zo jan 29, 2012 4:04 pm

Pietje zou Frank in een winterdip zitten 5qw

Przyrodnik
Berichten: 768
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Elleboogstoot

Bericht door Przyrodnik » zo jan 29, 2012 4:37 pm

Het is gewoon geen realistische mop. Zoiets gebeurt in werkelijkheid niet.

Deed me overigens aan de volgende mop denken, maar dat is een situatie waarvan ik vind dat deze wel voor kan komen.

Studente psychologie

Een erg verlegen jongen gaat of de avond van Valentijnsdag naar het café en ziet daar een aantrekkelijke jonge vrouw in haar eentje aan de bar zitten. Als hij na een uur al zijn moed verzameeld heeft gaat hij eindelijk naar haar toe en vraagt aarzelend: "Eh, zou ik je iets te drinken kunnen aanbieden?"
Waarop zij reageert door zo hard te schreeuwen als ze kan: "Nee, ik ga vanavond niet met je naar bed!"
Iedereen in het café kijkt de jongen nu aan. Uiteraard is de jongen vreselijk in verlegenheid gebracht en hij sluipt met een rode kop terug naar zijn tafeltje.
Na een paar minuten komt het meisje bij hem zitten en biedt haar excuses aan. Ze glimlacht naar hem en zegt: "Het spijt me echt heel erg als ik je in verlegenheid gebracht heb, ik ben namelijk een laatste jaars psychologiestudente en ik bestudeer hoe mensen reageren op vernederende situaties."
Dan antwoordt de jongen zo hard als hij kan: "Hoe bedoel je, 300 euro?"


Pietje zou Frank in een winterdip zitten


Hou jij je nou maar met je eigen sneeuwballen bezig 10qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door bertvaneck » zo jan 29, 2012 4:45 pm

ja voor mij zit je weer in een dip 5qw 5qw

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2047
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Elleboogstoot

Bericht door Wilhelmus Johannes » zo jan 29, 2012 4:47 pm

bertvaneck schreef:ja voor mij zit je weer in een dip 5qw 5qw


Als Frank zich straks weer in zijn Carnavalsplunje heeft gehuld knapt hij wel weer op Bert.

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door bertvaneck » zo jan 29, 2012 4:52 pm

Wilhelmus Johannes schreef:
bertvaneck schreef:ja voor mij zit je weer in een dip 5qw 5qw


Als Frank zich straks weer in zijn Carnavalsplunje heeft gehuld knapt hij wel weer op Bert.
nou dat weet ik niet als ik zijn reactie zie zit het dit keer diep 5qw 5qw



http://www.youtube.com/watch?v=hyCom4Pu ... vHQRVtWMTJ

Thomasz
Berichten: 155
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 1:39 pm

Re: Elleboogstoot

Bericht door Thomasz » zo jan 29, 2012 5:04 pm

bertvaneck schreef:
Wilhelmus Johannes schreef:
bertvaneck schreef:ja voor mij zit je weer in een dip 5qw 5qw


Als Frank zich straks weer in zijn Carnavalsplunje heeft gehuld knapt hij wel weer op Bert.
nou dat weet ik niet als ik zijn reactie zie zit het dit keer diep 5qw 5qw

Kou en drank gaan niet samen toch,
Thomasz



http://www.youtube.com/watch?v=hyCom4Pu ... vHQRVtWMTJ

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Elleboogstoot

Bericht door bertvaneck » zo jan 29, 2012 5:09 pm

ja dat klop thomas dat gaat niet samen een andere vraag Thomas hoe koud is het op dit moment in Polen bij jou ??? hiet is het -1op dit moment 6qq

Plaats reactie