De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma apr 22, 2019 9:03 am

Twee agenten houden een fietser aan die zonder licht rijdt. Bij nader onderzoek, zien ze dat niet alleen het licht kapot is, maar ook de remmen, dat er geen zadel opstaat en dat de man lichtjes dronken is. Zegt één van de agenten:" Ja mijnheer, dat zal u samen 50 euro kosten." De fietser zegt:" Goed heren, voor die prijs moogt ge hem maken, maar dan wel tegen morgenavond. 6qq 5qw 6qq 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma apr 22, 2019 9:10 am

Grapje van de dag - Elke dag 3 fantastische moppen!

Eerst grapje van de dag
Er zit een Belg in een restaurant. Nadat hij klaar is met eten, vraagt hij de rekening : 199 euro! Hij geeft 200 euro en blijft wachten op zijn ene euro wisselgeld. Uiteindelijk komt de ober met de euro en een condoom. De Belg vraagt: "Waar is die nou voor?" Waarop de ober antwoordt: "Ik wil niet dat mensen zoals jij zich nog voortplanten!"



Tweede grapje van de dag
De eerste Nederlander en eerste Belg komen elkaar tegen.
"Even voorstellen, ik ben VIND-CENT".
"Aangenaam", zegt de Belg, "ik ben WIL-FRIET en zo kennen we elkaar" .




Derde grapje van de dag
Zoon tot zijn vader

"Papa,waarom ben je eigenlijk met mama getrouwd ?"
Waarop vader zich tot moeder wendt, en haar toesnauwt:
"Zie je, zelfs dat kind snapt 't niet!"
6qq 5qw 6qq oops festivdd

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: De lachtrommel

Bericht door pietje Bell » zo jun 16, 2019 6:57 am

Ik lees niet een mop meer van Bert sinds april ,weet iemand hier iets over?

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Plievo » di jun 18, 2019 6:59 am

pietje Bell schreef:Ik lees niet een mop meer van Bert sinds april ,weet iemand hier iets over?

Gisteren heb ik met Bert gebeld, hij is ziek.
Hopelijk is hij snel weer terug.

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Lech » vr mei 08, 2020 5:08 am

Mijn Poolse schoonouders hebben via Aliexpress 2 Covid-19 testkits besteld.
Gisteren zijn de testkits binnen gekomen en mijn schoonouders hebben direct zichzelf getest.

Resultaat: zowel mijn schoonvader als schoonmoeder zijn beide zwanger grote ogen

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: De lachtrommel

Bericht door pietje Bell » vr jul 08, 2022 5:52 pm

Geldkwestie.
Janet zit op het terras met haar beste vriendin . Ik ga scheiden van mijn man zegt Janet.
Waarom ? vraagt haar vriendin.
Nou zegt Janet . Mijn man wil alleen maar anale seks.
Nou en? zegt haar vriendin.
Ik wil het niet meer zegt Janet. Eerst was mijn kringspier zo groot als een muntje van 10 cent ,maar inmiddels past er al een muntje van 50 cent in.
Je bent echt gek , zegt haar vriendin .
Je bent getrouwd met een miljonair ,je woont in een kasteel ,er staan 23 auto s bij jou op de oprijlaan ,je gaat elke maand op vakantie en dat wil je allemaal opgeven voor een verschil van 40 cent? 3qq

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Lech » ma jul 11, 2022 5:52 am

pietje Bell schreef:
vr jul 08, 2022 5:52 pm
Geldkwestie.
Janet zit op het terras met haar beste vriendin . Ik ga scheiden van mijn man zegt Janet.
Waarom ? vraagt haar vriendin.
Nou zegt Janet . Mijn man wil alleen maar anale seks.
Nou en? zegt haar vriendin.
Ik wil het niet meer zegt Janet. Eerst was mijn kringspier zo groot als een muntje van 10 cent ,maar inmiddels past er al een muntje van 50 cent in.
Je bent echt gek , zegt haar vriendin .
Je bent getrouwd met een miljonair ,je woont in een kasteel ,er staan 23 auto s bij jou op de oprijlaan ,je gaat elke maand op vakantie en dat wil je allemaal opgeven voor een verschil van 40 cent? 3qq
grote ogen

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Plievo » di mei 09, 2023 7:43 am

Wat krijg je in Nederland als je 2 x zakt voor het rij-examen?



- Een Pools rijbewijs 5qw

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Lech » di nov 07, 2023 6:12 am

40+ Bizarre mensen gespot in de metro en je zullen laten twijfelen of je wel het openbaar vervoer moet nemen
John Travis
Mensen die met de metro gaan, weten dat het daar beneden een totaal andere wereld is. Van dieren in tassen tot mensen in rare kostuums: je komt vreemde, coole en ronduit bizarre mensen tegen in de metro. Als je geregeld met de metro van en naar je werk gaat, dan is de kans groot dat je ook mensen bent tegengekomen die meteen je aandacht trokken. Misschien wil je nog eens overwegen om naar je werk te lopen als je je eenmaal onder de stad begeeft.
Iedereen trollen die geen Arabisch kan lezen
In de Berlijnse metro is deze persoon ondertussen iedereen aan het trollen met zijn tas, en waarschijnlijk heeft hij jou ook te pakken. Op de tas staat: "Deze tekst heeft geen andere bedoeling dan degenen die bang zijn voor de Arabische taal angst aan te jagen."
Afbeelding
Onze lezers die Arabisch spreken denken vast: "Waar kan ik deze tas nu kopen? Neem mijn geld."

Batman vs. Darth Vader... Wie zal er winnen?
Op deze foto is de force strong en wij denken dat Darth Vader dit gevecht zou winnen. Dus voor wie ben jij? Wat zou jouw reactie zijn als ze Batman van DC zouden mixen met het Star Wars-universum?
Afbeelding
Waarom lijkt het alsof ze op het punt staan elkaar te kussen? Sommigen zullen zeggen dat dit vermakelijker zou zijn dan Batman vs. Superman: Dawn of Justice.

Gewoon naar de satanistische conventie in het centrum
Dit is één van de redenen waarom we niet met het openbaar vervoer gaan. Misschien gaat hij naar Satan-Con, of ziet hij er zo uit voordat hij 's ochtends zijn eerste kopje koffie heeft gedronken.
Afbeelding

Kattensmokkelaar
De uitdrukking op het gezicht van de dame zegt: "Wil je een poesje kopen?". Deze foto is in de Moskouse metro genomen, waar huisdieren ten strengste verboden zijn.
Afbeelding


Hé dame, schei uit!
We hebben medelijden met deze vrouw omdat ze laat heeft moeten werken. Ze was te moe om naar huis te gaan en eten voor zichzelf klaar te maken. Ze had blijkbaar maar heel weinig tijd en begon het eten klaar te maken in de metro.
Afbeelding
Het is indrukwekkend hoe ze zonder zorgen uien snijdt. Ze laat er geen gras over groeien. Je kunt haar een slimme vrouw noemen of iemand die niet weet dat uien stinken en mensen tot huilen aanzetten.



Zie nog veel meer gekke dingen hier: https://www.kueez.com/nl/45-people-spot ... 6030d9712e

Plaats reactie