De lachtrommel

Przyrodnik
Berichten: 768
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Przyrodnik » ma aug 26, 2013 11:10 am

Kermit de Flikker.

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 27, 2013 9:12 am

Op een veiling wordt een prachtige papegaai aangeboden. Een man in de zaal is er meteen helemaal weg van en brengt een bod uit. Maar meteen daarop wordt een hoger bod gedaan. De man wil de papegaai echter zo graag hebben, dat hij blijft bieden. Tot het uiterste wordt er tegen elkaar opgeboden. Maar uiteindelijk wordt de man de eigenaar. ‘Nu hoop ik toch maar dat die papegaai wel kan praten!’, zegt de man tegen de veilingmeester. ‘Maak je daar geen zorgen over’, zegt de veilingmeester, ‘wie dacht je anders dat er tegen je op bleef bieden?’ 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 27, 2013 9:16 am

Eerst grapje van de dag


Er komt een man bij de dokter, en die zegt: "Ik heb zo'n pijn, rechts onderin mijn borst. En er zit een hele bult." De man moet zich uitkleden en de dokter onderzoekt hem. De dokter roept uit: "Tjonge, wat een grote lever! Wat drink jij?" Zegt de man: "Maakt niet uit. Wat heb je in huis?"





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


"Bij een verkeerscontrole kijkt een agent de autobanden na en zegt
tegen de bestuurster van de auto: 'Weet u dat het profiel niet al te best is?'
'Zeg, hoor eens, sist ze nijdig, 'u bent ook moeders mooiste niet!'"
5qw 6qq

Lech
Berichten: 4783
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Lech » di aug 27, 2013 6:33 pm

Begin de dag met een grap, ik kijk hier elke dag na :D Bedankt Bert 3qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 27, 2013 7:10 pm

Daar hebt jij gelijk in Lech het leven is veel te kort 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 28, 2013 8:35 am

Een man schenkt in het bijzijn van zijn echtgenote nog een heerlijk glaasje wijn in en zegt: ‘Ik hou héél veel van jou. Ik weet niet of ik zou kunnen leven zonder jou.’ Waarop zijn echtgenote zegt: ‘Ben jij het die praat of is het de wijn?’ De man antwoordt: ‘Ik ben het die praat… tegen de wijn.’ 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 28, 2013 8:38 am

Eerst grapje van de dag


Waarom is christus niet in Nederland geboren? Ze konden geen 3 wijzen vinden.





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


2 vliegen in een klap


Jantje rent naar z‘n moeder toe en zegt tegen z‘n moeder:,,Mam,ik heb 2 vliegen gevangen 1 mannetje en 1 vrouwtje." Moeder:,,Maar hoe weet je nou of het een mannetje of een vrouwtje is???" Jantje:,,Het mannetje zat op het SIGARENKISTJE en het vrouwtje op de SPIEGEL."
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do aug 29, 2013 6:24 am

Nooduitgang

Een zeer voorzichtige handelsreiziger maakte er altijd een gewoonte van om in de hotels waar hij verbleef de nooduitgangen op te zoeken en uit te proberen. Tijdens zo'n inspectie trok hij per ongeluk de deur van een badkamer open, waar een man stond te douchen.
"Oh, sorry", zei de handelsreiziger, "ik zocht de nooduitgang en brandtrappen", en deed gauw de deur dicht.
Even later kwam de douchende man naakt de gang op rennen achter de handelsreiziger aan. Buiten adem riep hij:
"Waar is de brand, waar is de brand?"


Een hele fijne dag 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do aug 29, 2013 9:26 am

Twee mannen zijn rustig aan het vissen met een paar biertjes erbij. Zachtjes, om de vissen niet af te schrikken, zegt Bob: ‘Ik denk dat ik ga scheiden van mijn vrouw. Ze heeft al twee maanden niet tegen me gesproken.’ Peter denkt na, neemt een slokje van zijn bier en antwoordt dan: ‘Denk er nog eens goed over na, Bob. Zulke vrouwen zijn moeilijk te vinden. 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do aug 29, 2013 9:27 am

Eerst grapje van de dag


De kerstman, de tanden-fee, een dom blondje en een slim blondje zien op straat een briefje van 2000 frank liggen. Wie raapt het briefje op ? Het domme blondje, alle andere personen bestaan niet.





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Moeder vraagt aan Jantje: "Waarom eet je pleisters?"
Jantje:"omdat ik buikpijn heb!
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr aug 30, 2013 5:38 am

Je schoonmoeder redden

Ik ga op safari met mijn vrouw en mijn schoonmoeder. En op een dag hoor ik 's morgens mijn vrouw gillen:
"Kom snel, d'r staat een leeuw bij mijn moeders tent! Doe iets!"
Ik zeg tegen haar:
"Wacht even, ik wil wel eens zien hoe die leeuw zich hieruit redt."


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr aug 30, 2013 9:02 am

Een agent loopt langs de slotgracht van een kasteel. Opeens ziet hij een man in de gracht spartelen, die roept: ‘Help, help! Ik kan niet zwemmen!’ Zegt de agent: ‘Da’s maar goed ook: anders kreeg je een fikse boete. Je mag hier niet zwemmen.’ 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr aug 30, 2013 9:03 am

Eerst grapje van de dag


Een man belt via de autotelefoon een garage en zegt :' Mijn auto -hik- wil niet meer starten -hik- want er heb allemaal water in de carter -hik-.' Garage :'Wij komen wel even kijken. Waar staat u?' Man :'In -hik- het Amsterdam-Rijn-kanaal.'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Bellen


"Jantje, er wordt gebeld. Doe je even open?" Jantje:"Ja pap!" Man aan de deur: "Hallo jongetje, ik kom collecteren voor een zwembad." "Vader, ze komen collecteren voor een zwembad!" Vader: "Geef ze maar wat water!"
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 31, 2013 6:22 am

Emotioneel moment

Een vrouw wordt ’s nachts wakker en merkt dat haar man niet in bed ligt. Ze trippelt naar de keuken en daar zit hij, met een hete kop koffie voor zich uit te staren. Hij veegt net een dikke traan van zijn gezicht.
"Wat scheelt er?" vraagt ze bezorgd.
"Ik herinnerde me plots hoe we elkaar twintig jaar geleden leerden kennen. Ik was net achttien en jij zestien, weet je nog?" vraagt hij stil.
De vrouw aait haar man over het hoofd, ontroerd omdat hij in zo’n gevoelige bui is.
"Ik weet het nog", fluistert ze.
De man slikt even, veegt nog een traan weg en zegt:
"Weet je nog hoe jouw vader ons betrapte op de achterbank van mijn auto?"
"Ja, dat herinner ik me!" lacht de vrouw.
De man gaat verder:
"Weet je ook nog hoe hij een geweer op mij richtte en riep: Ofwel trouw je met mijn dochter, ofwel stuur ik je voor twintig jaar naar de gevangenis!"
"Ja, dat herinner ik me ook", zegt de vrouw teder.
"Wel", zegt de man, terwijl hij nog een traan van zijn wang veegt.
"Ik zou vandaag zijn vrijgekomen."

5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 31, 2013 8:59 am

Twee mannen komen elkaar tegen. Eén van hen heeft zijn hoofd in het gips. ‘Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen?’, wil de ander weten. ‘Gisteren was ik een dagje op het platteland. Ik heb een molenaar een bezoekje gebracht. In de molen wilde ik eens uit het raam kijken. Maar de molenaar waarschuwde me dat ik moest uitkijken, omdat er vier snel draaiende wieken aan de molen zaten. Dus ik tel: één, twee, drie, vier… en ik steek mijn hoofd uit het raam. Laat er daar nu toch nog een vijfde wiek achteraan komen!’ 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 31, 2013 9:01 am

Eerst grapje van de dag


Een soldaat staat om een uur 's nachts na een vrolijke avond, wat onvast op zijn benen met zijn arm om de lantarenpaal.Er komt een kapitein voorbij, die hem vraagt wat hij daar middenin de nacht uitvoert. "NNNoou kkkapitein, de heeeele stad draait om me heen, en nou wacht ik tot de kazerne voorbij komt en dan ssstapik naar binnen."






--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Blindheid


Er komt een vrouw bij een man en zegt: dokter ik ben blind. zegt die man: ja dat kolpt want je staat bij de kaasboer!
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo sep 01, 2013 5:39 am

40 jaar getrouwd

Een ouder echtpaar vierde hun 40-jarig huwelijksfeest. Ze hadden nooit kinderen gekregen. De man vroeg aan zijn vrouw wat ze als cadeau wenste. Ze wilde een schilderij van hun samen laten maken. Hij zag dat niet zo zitten, maar goed, als dat nou haar wens was, vooruit dan maar. Dus naar een kunstschilder toe en ze moesten een aantal keren komen poseren. Het hoofd van de man was klaar. De vrouw nog niet, dus zij ging nog een keer alleen. De schilder vroeg haar of ze er tevreden mee was. Nou, ze had nog wel een wens.
"Wat wilt u dan?" vroeg de schilder.
"Kunt u mij afbeelden met een prachtig gouden collier met bijpassende armband en oorbellen?" vroeg ze.
"Uiteraard kan dat." zei de schilder.

Toen het schilderij klaar was, ging het echtpaar het samen ophalen. De man bekeek het kunstwerk, was tevreden over het resultaat, maar vroeg aan zijn vrouw:
"Zo'n ketting heb jij toch helemaal niet?"
"Nee", zei z'n vrouw.
"Moet je je eens indenken, als we er niet meer zullen zijn, hoe onze neven en nichten daar naar zullen gaan zoeken!"


Een hele fijne dag, 5qw 6qq 10qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo sep 01, 2013 8:46 am

Jantje komt thuis en begint te lachen. Vraagt zijn vader: "Waarom lach je?" Waarop Jantje zegt: "Ik moet 500 keer neerpennen: "Ik ben een rund." Vader: "Wat is daar zo grappig aan?" Jantje: "Jij moet het ondertekenen!" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo sep 01, 2013 8:51 am

Eerst grapje van de dag


Er staan 2 Belgen voor het viaduct met hun truck. De truck is 10 centimeter te hoog. Zegt die ene Belg: "Er komt geen politie aan, rij maar snel door." De truck komt vast te zitten en de politie komt eraan. De politie kijkt het aan en zegt tegen de Belgen: "Als je de banden nou wat leeg laat lopen, komt die truck misschien los!". Zegt die Belg: "Maar meneer, de truck zit van boven vast en niet van onderen!".





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Ezel

Jantje komt thuis van school en lacht enorm hard.
Vraagt zijn vader aan Jantje: "Waarom lach je zo hard ?"
Jantje: "Ik had strafwerk!"
Vader: "Wat is daar zo leuk aan dan ?"
Jantje:" Ik moest honderd keer IK BEN EEN EZEL schrijven en U moet Uw handtekening eronder zetten van de leraar. "
5qw 6qq Afbeelding

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma sep 02, 2013 5:33 am

Marietje en de pastoor


Een pastoor van een klein dorpje komt erachter dat Marietje zwanger geworden is (van hemzelf). Hij gaat naar Marietje toe en vertelt dat dit niet kan in het dorp. Ze moet verhuizen naar een ander dorp. Totdat de kleine 18 jaar is maakt de pastoor iedere maand geld over voor onderhoud van het kind.

Een maand voordat 'de kleine' 18 is zegt meneer pastoor tegen zijn koster:
"Zeg tegen Marietje dat dit de laatste betaling is en let dan vooral op haar gezicht."
"Hoezo op haar gezicht letten?" vraagt de koster.
"Nou, dan kun je zien of ze blij of verdrietig is."

Eenmaal aangekomen bij Marietje doet de koster zijn verhaal en blijft Marietje aanstaren.
"Waarom kijk jij zo naar mijn gezicht?" vraagt Marietje.
"Dat moet van meneer pastoor, zodat ik kan zien of u gelukkig of verdrietig bent."
"Wel," zegt ze, "vertel meneer pastoor dat ik na 2 maanden abortus heb gepleegd maar toch erg blij was met het geld en let jij dan maar eens op het gezicht van meneer pastoor."




Een hele fijne dag 5qw 6qq

Plaats reactie