De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma sep 09, 2013 5:31 am

Kaboutertje

Er gaat een man naar de dokter en hij vertelt dat hij niet tevreden is met zijn penis, hij is namelijk 50 cm dus hij vraagt raad aan de dokter.
De dokter vertelt hem dat er in het bos een kaboutertje woont en je moet hem vragen of hij met je wilt trouwen. Als hij nee antwoordt dan wordt je penis 10cm korter.
Dus gaat de man naar het bos, vindt de kabouter en vraagt of hij met hem wilt trouwen, en het antwoord was; NEE.
En floep, zijn penis was 10 cm korter dus nu is hij nog 40 cm.
De man is nog altijd niet tevreden en gaat de volgende dag terug en vraagt weer als de kabouter met hem wilt trouwen. Het antwoord is weer NEE. Weer 10 cm korter (30cm).
Hij wil nog één keer 10cm kwijt en dan zal hij tevreden zijn, dus gaat hij voor de laatste keer terug, vraagt weer aan de kabouter:
"Wil je met mij trouwen?"
De kabouter antwoordt: NEE,NEE, EN NOG EENS NEE!!!!


Een hele fijne dag 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma sep 09, 2013 8:33 am

Een goochelaar zit op een cruise schip en doet allerlei trucjes. Maar elke keer zegt een papegaai: "De kaart zit in je broekzak!" of "Dat konijn kwam uit die doos!" Nou, die goochelaar is het na een tijdje wel zat dat die papegaai de hele tijd zegt hoe zijn trucs in elkaar zitten dus hij stopt er maar mee. De volgende dag vergaat het schip, maar de goochelaar en de papegaai weten op een stuk hout drijvend te blijven. Na 3 uur zegt de papegaai: "Ok, ik geef het op, waar heb je het schip gelaten?" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma sep 09, 2013 8:36 am

Eerst grapje van de dag


Er loopt een man met haar vrouw door een winkelstraat en opeens raakt hij zijn vrouw kwijt.Iemand die de zelfde probleem heeft vraagt aan hem of hij zijn vrouw heeft gezien.daarop antwoord de man van nee.en de andere man stelt hem voor om samen om elkaars vrouwen te zoeken.de andere man vond het een goed idee en zegt :"hoe ziet uw vrouw eruit?"de man antwoord:" ze is redelijk smal met strak kontje en heeft lang blond haar,mini rok,hoge schoenen,...zo ziet mijn vrouw eruit,en uw vrouw?en u vrouw,hoe ziet zij eruit??de andere man antwoord,laat mijn vrouw maar zitten,we zullen uw vrouw gaan zoeken!!!!





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een jonge dame loopt de bank binnen en vraagt aan de jonge bediende:
- Mag ik van u een nieuw bankbiljet van 20 euro? Het is voor een geschenk.
- Zal ik de prijs verwijderen?
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di sep 10, 2013 5:21 am

Getrouwd

Jan wordt op een morgen wakker met een enorme kater. Hij kan nauwelijks zijn ogen open krijgen. Het eerste wat hij ziet is een glas met water naast zijn bed en enkele aspirientjes. Hij slikt die in en ziet dan al zijn kleren netjes gewassen en wel over de stoel hangen. De rest van de kamer is ook heel netjes. Hij gaat naar beneden, waar een briefje ligt van zijn vrouw:
"Schatje, je ontbijt staat klaar in de keuken. Ik ga boodschappen doen, ik hou van je!"

Jan gaat naar de keuken en vindt er zijn zoon aan de ontbijttafel. En ja hoor, er staat een uitgebreid ontbijt klaar voor Jan, met de krant erbij. Jan vraagt aan zijn zoon:
"Wat is er gisteren eigenlijk gebeurd?"
"Wel, pa," is het antwoord, "jij kwam om 3 uur vannacht thuis, stomdronken, brak een vaas en hebt overgegeven in de hal. Je hebt jezelf een blauw oog bezorgd toen je tegen de deur liep."
"Oei," denkt Jan.
"Maar waarom is alles dan zo netjes en waarom heeft je moeder mijn ontbijt klaar gemaakt, was ze dan niet boos?"
"Ach, mama heeft je naar de slaapkamer gesleept en ze wou je uitkleden, maar toen ze aan je broek stond te sjorren om die uit te trekken riep je iets van: laat me met rust, ik ben getrouwd."


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di sep 10, 2013 9:17 am

Op een reis door Australië knoopt een Texaanse veeboer een gesprekje aan met een collega ter plaatse. De Texaan schept op dat hij veel meer grond heeft dan de Australiër en dat zijn vee twee maal zo groot is als wat 'down under' wordt gefokt. Dan ziet de Texaan in de verte een kudde kangoeroes. "Wat zijn dat?" vraagt hij nieuwsgierig. De Australiër : "Hebben jullie geen sprinkhanen in Texas?" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di sep 10, 2013 9:19 am

Eerst grapje van de dag


Klaartje bakt voor het eerst een appeltaart. Die middag is het klaar. Klaartje geeft haar vader een stukje. Lekker zegt vader maar ik proef geen appel. Nou zegt klaartje in hondenkoekjes zitten toch ook geen honden.





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Frans en Louis, twee patienten van het gekkenhuis, wandelen op een mooie ochtend samen langs de vijver van het gesticht.
Plots springt Louis, die niet kan zwemmen, in het water en gaat onmiddellijk kopje onder. Frans bedenkt zich geen moment, springt hem achterna en slaagt er met
veel moeite in om Louis op het droge te brengen. 's Namiddags wordt Frans ontboden bij de directeur van het gekkenhuis waar het volgende gesprek is:
Directeur:"Frans jongen, ik heb goed nieuws en slecht nieuws :
- Het goede nieuws is dat zowel de hoofdgeneesheer als ikzelf van mening zijn dat iemand die zo een heldendaad heeft verricht, voldoende bij zijn verstand is om niet langer in een inrichting te moeten verblijven.
- Het slechte nieuws is dat jouw moed uiteindelijk tevergeefs is geweest want Louis heeft zich opgehangen in de badkamer."
Frans:"Maar nee directeur; Louis heeft zich niet opgehangen!
Ik heb hem daar gehangen om te drogen !!
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo sep 11, 2013 5:20 am

Bloemist

Een zakenman opent zijn nieuwe kantoor, waarop hij van een vriend ter felicitatie een krans ontvangt met daarop [Rust in vrede]. Het is duidelijk dat er een fout is gemaakt en de zakenman belt de bloemist om te klagen.

Nadat hij de bloemist heeft verteld van de fout zegt de bloemist:
"Het spijt me heel erg van de fout, meneer .... maar wat nog erger is... er vindt vandaag ergens een begrafenis plaats waar bloemen worden afgeleverd met de tekst [Gefeliciteerd met je nieuwe locatie]!"


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo sep 11, 2013 8:29 am

Een vrouw komt veel te laat op haar werk. Baas: "Waarom ben je zo laat?" Vrouw: "Ik stond in de file." Baas: "Hoe lang was die file dan wel niet?" Vrouw: "Dat weet ik niet hoor. Ik stond helemaal vooraan!" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo sep 11, 2013 8:31 am

Eerst grapje van de dag


Jan zit in de trein en wil een sigaar opsteken, maar eerst vraag hij beleefd aan de dame tegenover hem: "Staat u mij toe dat ik rook?" "Doe alsof u thuis bent," antwoordt de dame. Waarop Jan de sigaar voorzichtig wegsteekt en bromt: "Nou., dan maar niet."





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


- Jouw man is absoluut geen gentleman!
- Dat is mogelijk, maar hij is wel met een dame getrouwd, wat men van de jouwe niet kan zeggen!
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo sep 11, 2013 9:42 am

Stront
Twee Belgen treffen op straat een bruine hoop aan. "Wat zou dat nou toch wezen?" vraagt de eerste. De tweede antwoordt: "Het zou stront kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker." Zegt de eerste: "Laten we dat onderzoeken." Hij bukt, steekt een vinger in de hoop en proeft. "Ja hoor," zegt hij. "Het is stront." Zegt de tweede: "Gelukkig dan maar dat we er niet in trapten." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do sep 12, 2013 5:42 am

Berouw

Een rechter gaat in de gevangenis enkele gevangenen bezoeken die door hem veroordeeld werden. Hij komt bij een cel waar de gevangene heel droevig zit bij een glas water.
"Ik zie dat je je leven gebeterd hebt", zegt de rechter, "want nu drink je water in plaats van alcohol. Je weet toch dat ik jou veroordeeld heb omdat je in dronken toestand op je schoonmoeder geschoten hebt. Indien je toen ook water gedronken zou hebben in plaats van alcohol, zou je zeker niet op je schoonmoeder hebben geschoten."
"Toch wel", antwoordt de gevangene, "maar ik zou er dan wellicht niet naast geschoten hebben."


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do sep 12, 2013 8:42 am

"Waarom neem jij nooit vakantie?", vraagt een man aan zijn collega. "Ik kan echt niet weg", zegt de collega. "Waarom niet? Kan het bedrijf jou niet missen?", vraagt de man weer. "Makkelijk," antwoordt zijn collega, "maar ik wil niet dat ze dat te weten komen." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do sep 12, 2013 8:43 am

Eerst grapje van de dag


De gezagvoerder maakt zijn afscheidsvlucht. 'Geachte passagiers, dit is mijn laatste traject en daarom wil ik u iets bijzonders aanbieden. WIJ ZULLEN EEN LOOPING MAKEN! Fasten your seatbelts, please.' De boeing-747 maakt een looping, een sensationele belevenis voor de 280 passagiers. Als het toestel zijn omwenteling heeft gemaakt en weer normaal vliegt, steekt een man zijn besmeurde hoofd om de deur van het toilet en roept :'Leuk hoor!'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een vader nam zijn zoontje mee naar een balletvoorstelling. Terwijl de danseresjes in hun prachtige pakjes op hun tenen aan het dansen waren, vroeg het jongetje aan zijn vader:
- Waarom nemen ze eigenlijk geen langere meisjes?
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr sep 13, 2013 6:22 am

Een heel klein beetje

Een super aantrekkelijke man besloot dat hij het recht had de perfecte vrouw te trouwen, zodat ze samen bijzonder mooie kinderen konden verwekken. Met die gedachte ging hij op zoek naar de perfecte vrouw. Het duurde niet lang of hij vond een boer die drie bijzonder mooie dochters had, alle drie benamen ze hem zijn adem, zo mooi waren ze. Hij vertelde de boer wat zijn plannen waren en vroeg toestemming met één van zijn dochters te trouwen. De boer antwoordde slechts met:
"Ze zijn er alle drie aan toe om te trouwen, dus ben je op de goede plek. Neem ze allemaal een keer mee uit en neem degene die je wilt."
De man ging op stap met de eerste dochter

De volgende dag vroeg de boer wat hij van zijn eerste dochter vond.
"Nou", zei de man, "ze heeft slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien hoor, maar ze heeft kromme tenen."
De boer knikte en stelde voor dat de man met één van de andere dochters uit moest gaan. Aldus vertrok de man met de tweede dochter.

De volgende dag vroeg de boer weer wat hij van zijn dochter vond.
"Nou", antwoordde de man, "ze is slechts een heeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien hoor, maar ze is een beetje scheel."
De boer knikte en stelde de man voor om dan maar met de derde dochter uit te gaan om te zien of deze de ware zou kunnen zijn. En zo gebeurde het.

De volgende ochtend haastte de man zich naar de boer en vertelde enthousiast:
"Zij is perfect, helemaal perfect. Zij is degene met wie ik wil trouwen!"
En dat gebeurde nog diezelfde dag.

Maanden later werd de baby geboren. Toen de man op de kraamafdeling kwam schrok hij zich een ongeluk. De baby was het lelijkste, meest zorgwekkende zielige persoontje dat je je kunt voor stellen. Hij haastte zich naar zijn schoonvader en vroeg hem hoe het heeft kunnen gebeuren dat, gezien de schoonheid van zijn ouders, het kind zo verschrikkelijk lelijk was.
"Nou", legde de boer uit, "ze was slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kon zien hoor, zwanger toen je haar ontmoette."


Een hele fijne dag,
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr sep 13, 2013 9:34 am

Smit vraagt zijn chef: "Morgen houden we thuis grote schoonmaak, en mijn vrouw heeft me nodig om te helpen met het opruimen van de zolder en de garage en om alle meubels te verslepen." "Ik kan je nu onmogelijk een vrije dag geven, Smit," zegt de chef. "Bedankt, baas," antwoordt Smit. "Ik wist dat ik op u kon rekenen." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr sep 13, 2013 9:36 am

Eerst grapje van de dag


Als je een blonde sneeuwvrouw en een gewone sneeuwman maakt, welke is dan eerder af? De gewone, bij de blonde moet je eerst nog het hoofd uithollen.





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een man vertelde op een dag aan zijn zoon het geheim van een lang leven: "Je moet elke morgen een klein beetje buskruit over je cornflakes strooien"
De zoon hield zich strikt aan deze handige tip en werd 93 jaar!
Toen hij overleed liet hij 14 kinderen achter, 28 klein kinderen, 35 achter klein kinderen .... en een gat van 25 vierkante meter in de muur van het crematorium!
5qw 6qq


Afbeelding

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za sep 14, 2013 5:50 am

Vrouw in het leger

Twee mannen zitten in de kroeg te praten over iets dat de ene pas gehoord heeft.
"Het schijnt dat er een meid is die zich verkleed heeft als jongen om in het leger te gaan."
"Maar daar komen ze dan toch snel achter, want ze zal zich toch ook moeten omkleden en douchen waar die andere soldaten bij zijn."
"En jij denkt dat er één bij is die dat gaat melden?!"


Een hele fijne dag 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za sep 14, 2013 10:50 am

Komt een man een antiekwinkel binnen, en vraagt: "Is er nog wat nieuws binnengekomen?" Zegt de eigenaar: "Wat denkt u nou zelf...?" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za sep 14, 2013 10:52 am

6qq

Eerst grapje van de dag


Twee domme blondjes komen mekaar tegen. Het ene blondje vraagt: Maar hoe is het nog met uwe zoon ? Waarop het andere blondje zegt: Awel ja mijne zoon,
hé, die is homo geworden !
Dan antwoordt het eerste blondje: O,dat is toch plezierig, hé, als uw kinderen zo goed leren !





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een man klaagt tegen zijn vriend."Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet".
Zijn vriend antwoordt: "Nee,dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen!".
"Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro."
De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf. De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG.
Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn.
Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Hij sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar.
Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af....
De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse:
"Uw leidingwater bevat te veel kalk.Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!!Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!!Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader."!!!

5qw 6qq

Afbeelding

admin
Site Admin
Berichten: 452
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: De lachtrommel

Bericht door admin » zo sep 15, 2013 7:23 am

May day!

Tijdens een vlucht in een tweezitter wordt de piloot onwel. De passagier is in paniek en probeert zenuwachtig de radio:
"May day, May day! De piloot is buiten bewustzijn! Ik krijg hem niet wakker en ik kan niet vliegen! May day"
Ze hoort een rustige stem die zegt:
"Hier de controletoren. Ik ontvang u luid en duidelijk en zal u hierdoor praten. Ik heb heel wat ervaring in dit soort zaken, blijf gewoon kalm en alles komt in orde. Geef me uw hoogte en positie a.u.b."
Vlug zegt ze door de microfoon:
"Ik ben 1m70 en zit in de stoel vooraan rechts."

Lange stilte.

"Ok", zegt de stem uit de toren traag.
"Herhaal dan nu na mij: Onze Vader, die in de hemel zijt..." 5qw 6qq

Plaats reactie