De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di okt 29, 2013 4:42 am

Indruk maken

De jonge advocaat deed ontzettend zijn best om bij zijn kennissen de indruk te wekken dat hij het heel erg druk had. Telkens wanneer hij even van kantoor weg moest, prikte hij een kaartje op de deur, waarop stond:
"Ben binnen een uur terug."

Op zekere dag had een van zijn vrienden eraan toegevoegd:
"Waarom?"


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

http://www.youtube.com/watch?v=qI0PCqefyqA

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di okt 29, 2013 10:21 am

Een doordeweekse routine zitting in de rechtbank. De verveelde rechter: “Uw man, euh… beweert dat u hem bedrogen hebt.” De vrouw: “Nee, edelachtbare. Nee! Hij heeft mij bedrogen! Hij zei dat hij de stad uit zou gaan, maar hij is NIET gegaan!” 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di okt 29, 2013 10:23 am

Eerst grapje van de dag


Vrouw bij de psychiater: 'O, dokter, mijn man denkt dat hij een verkeerslicht is.' Psychiater: 'Laten we eens kijken wat we daaraan kunnen doen. Breng hem maar binnen.' Vrouw: 'Even geduld dokter, hij staat nog op rood.'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een jonge Afrikaner opend een brillenwinkel in Antwerpen.
Een opvallende lichtreklame siert de gevel en vermeld:
" In de Kleine Hond " Een bezoeker vraagt aan die zwarte
hoe hij aan zulke gekke naam is gekomen.
Daarop antwoored de uitbater: 'M'n broer heeft ook een
winkel in Brussel en daar staat op de raam
"O.pti.cien."




--------------------------------------------------------------------------------





Derde grapje van de dag


Op een bank naast een vers gedolven graf zit een mannetje van zo te zien minstens honderd jaar.
Een voorbijganger zegt:
- Zo, bent u even op?
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo okt 30, 2013 6:53 am

Nieuwe snelweg

Een ambtenaar komt het erf van een boerderij op lopen. In zijn hand heeft hij een kaart met daarop de plannen voor een nieuwe snelweg. De man zegt tegen de boer:
"Ik heb een vergunning om uw grondgebied te betreden in verband met de nieuwe snelwegplannen."
"Zo zo," zegt de boer, "maar ik zou het toch maar niet wagen om één stap in mijn weilanden te zetten."
Zegt de ambtenaar:
"Nou meneer, daarvoor heb ik hier gewoon een vergunning. Dus als ik dat wil, kan ik dat gewoon doen."

Afijn, de ambtenaar gaat zijns weegs en de boer gaat weer aan het werk in zijn stal. Niet veel later hoort de boer een luid geschreeuw en ziet hij dat de ambtenaar wordt achtervolgd door een wilde stier. Roept de boer naar de ambtenaar:
"Laat hem snel je vergunning zien!"


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo okt 30, 2013 8:50 am

"Ik heb toch maar een goed leven!" vertelt Marie haar buurvrouw. "Ik heb een mooie auto, een prachtig huis, vier schatten van kinderen, veel geld en een man die zich de laatste tijd niet erg goed voelt maar wel een levensverzekering van 5 miljoen Euro heeft...". 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo okt 30, 2013 8:52 am

Eerst grapje van de dag


Waarom krijgt een dom blondje maar maximaal 5 minuten pauze ? Anders moet ze opnieuw ingewerkt worden





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een man staat op straat geruime tijd te praten met een
buurtbewoner. Als hij binnenkomt vraagt zijn vrouwtje of het interesant was. "Het is een echte stoeffer, want hij beweert dat hij reeds alle vrouwen uit onze straat heeft gehad behalve 1. Waarop z'n vrouwtje zegt:" da zal dan die preutse trien van hierover wel zijn "




--------------------------------------------------------------------------------





Derde grapje van de dag


Een roddelende vrouw aan de tuinpoort:
- Hoe ik mijn man zover gekregen heb dat hij het gras aan het afrijden is? Ik heb hem gezegd dat hij daar al te oud voor is!
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do okt 31, 2013 6:23 am

Kangoeroes in de regen

Waarom heeft een kangoeroe een hekel aan regen?

Dan moeten de kinderen de hele dag binnen spelen.


Een hele fijne dag,
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do okt 31, 2013 8:27 am

Waarom is een zwerver heel blij met de invoering van de Euro? - "De Euro is van ons allemaal!" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do okt 31, 2013 8:29 am

Eerst grapje van de dag


Een man klaagt bij zijn huisarts: 'Steeds als ik een kopje koffie drink, doet mijn rechteroog zeer.' De dokter geeft hem wat pijnstillers mee. Een week later is de patiënt terug en meldt: 'De pijn is geen haar minder geworden als ik koffie drink.' De arts begrijpt hier niets van en stelt voor: 'Drinkt u hier maar eens een kopje koffie, dan kijken we wat er gebeurt.' Nauwelijks had hij de eerste slok genomen of de arts zegt: 'Ik zie het al. Haalt u, voordat u verder drinkt, eerst eens het lepeltje uit het kopje.





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een helicopter is per ongeluk in dikke mist terechtgekomen. Als het weer helder wordt ziet de piloot niet meer waar de luchthaven is. Dan ziet hij een kantoorgebouw. Hij vliegt er naar toe en blijft ervoor hangen. De piloot pakt een vel papier en schijft daarop: "Waar ben ik?" Hij ziet de mensen in het kantoor ook een vel papier pakken en er iets op schrijven. Ze laten het aan hem zien: "In een helicopter!" De piloot pak een landkaart erbij, kijkt er even op, vliegt weg en drie minuten later landen ze op de luchthaven. De co-piloot kijkt de piloot aan en vraagt: "Hoe kan dat nou?" Zegt de piloot: "Zag jij welke antwoord ze me gaven?" Co-piloot: "Ja" Piloot: "Nou, toen wist ik dat dat het kantoor van Microsoft was en kon ik het op de landkaart terugvinden." Co-piloot: "Hoe weet jij dat dat Microsoft was?" Piloot: "Simpel, het is net als met hun helpdesk: je krijgt een technisch correct antwoord waar je niets aan hebt!"
5qw

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr nov 01, 2013 6:01 am

Zuster Maria

Zuster Maria, die voor Thuiszorg werkt, was haar ronde aan het doen om aan huis gebonden patiënten te bezoeken, toen haar benzine opraakte. Het gelukkige toeval wilde, dat er een Texaco benzinestation een huizenblok verder was. Ze liep erheen om een benzineblik te lenen en wat benzine te kopen.

De bediende vertelde haar dat het enige benzineblik dat hij had, uitgeleend was, maar ze mocht wachten tot het teruggebracht werd. Daar Zuster Maria onderweg was naar een patiënt, besloot ze niet te wachten en liep terug naar haar auto. Ze zocht of er iets in de auto lag dat ze met benzine kon vullen en liet haar oog vallen op de pispot die zij naar de patiënt moest brengen.

Altijd vindingrijk, droeg Zuster Maria de pispot naar het benzinestation, vulde hem met benzine, en droeg de volle pot terug naar de auto. Terwijl zij de benzine in haar tank goot, keken twee moslims van de overkant van de straat toe. Een van hen wendde zich tot de ander en zei:
"Als ie start, word ik katholiek!"


Een hele fijne dag,
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr nov 01, 2013 8:32 am

"Lieve dochter van me, weet je zeker dat je voor de rest van je leven met die oude miljonair getrouwd wilt blijven?" "Dat heb ik nooit gezegd, mama. Ik beloofde de rest van zijn leven bij hem te blijven..." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za nov 02, 2013 10:06 am

Seriemoordenaars

Twee mannen zitten in een auto. Opeens komt er een politie agent langs. De mannen draaien hun raampje open. De politie agent zegt:
"Ik zoek twee seriemoordenaars."
De mannen draaien het raampje weer dicht. In de auto wordt druk overlegd. Even later draaien ze het raampje weer open.
"Is goed," zeggen ze, "doen wij wel."


Een hele fijne dag 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za nov 02, 2013 10:10 am

Jantje ontbijt met zijn vader en vraagt hem: "Papa, is duizend Euro eigenlijk veel geld?" Vader vertelt hem: "Nou jongen, dat ligt er aan of je moeder het uitgeeft of dat ik het moet verdienen." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za nov 02, 2013 10:11 am

Eerst grapje van de dag


Man: 'Dokter, hoe lang heb ik nog te leven?' Dokter: 'Een halve dag meneer!' Man: 'Maar ik kan de rekening vandaag niet betalen!' Dokter: 'Oh, dan krijgt u er nog een dagje bij!'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Zitten drie dames te koffiekletsen.
Na een poosje zegt de ene: "Weet je dat ik vorige week op m'n dochter haar kamer een pakje sigaretten heb gevonden. Ik wist niet eens dat ze rookte.
Een beetje later zegt de tweede : "Ik vond drie dagen geleden een fles porto op Mieke haar kamer. Wist niet dat ze dronk.
"Nog wat later zegt de derde uiteindelijk: "Gisteren heb ik toch wel een pakje condooms gevonden onder Louise haar bed ze, terwijl ik verdomd niet eens wist dat ze een piemel heeft!!!"




--------------------------------------------------------------------------------





Derde grapje van de dag


- Luister, mijnheer, zegt de verzekeringsagent, als je je been breekt, krijg je 2500 euro. Breek je je arm, dan ontvang je 5000 euro. Breek je je nek, dan ben je de gelukkigste mens van de wereld.
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo nov 03, 2013 8:45 am

Twee dieven plegen een bankoverval. Ze nemen al het geld dat er daar te vinden is mee. De ene dief zegt: "Gaan we dan nu ons geld tellen?" Waarop zijn luie collega antwoordt: "Nee, we lezen morgen wel in de krant hoeveel het was" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo nov 03, 2013 8:46 am

Eerst grapje van de dag


'Die röntgenfoto van uw longen ziet er niet zo fraai uit. Hebt u veel gerookt?' vraagt de dokter. 'Ik kan er niets aan doen zegt de knappe vrouw blozend. 'Maar ik weet dat ik niet fotogeniek ben.'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een jonge cowboy komt razend een saloon binnen gelopen, kijkt in het rond en roept:
" wie heeft mijn paard geel geschilderd"
Een grote bullebak van een vent, met twee revolvers langs zijn zij, staat recht en zegt:
"IK heb dat paard geel geschilderd, en dan?"
"W.W. Wel", piept de jonge cowboy, " 't. t. t. 't is maar o. o. om te vragen w. w. wanneer je de tw. tweede laag zal schilderen. "




--------------------------------------------------------------------------------





Derde grapje van de dag


- Dokter, ik krijg altijd zulke vreselijke maagkrampen als ik autorijd, klaagt een man.
- Geen wonder, zegt de dokters, met de kilometers die jij vreet…
5qw 6qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2047
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Wilhelmus Johannes » zo nov 03, 2013 3:39 pm

Afbeelding

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo nov 03, 2013 3:48 pm

Hans hij is goed 6qq 5qw

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2047
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Wilhelmus Johannes » zo nov 03, 2013 4:00 pm

De beste blindengeleidehond allertijden.

Afbeelding

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma nov 04, 2013 7:43 am

Gratis naar de kapper!

Een vader en een kind gaan de kapper binnen.
De vader laat zich knippen en als hij klaar is vraagt hij aan de kapper:
"Wilt u mijn zoontje nu nog knippen terwijl ik het geld haal?"
Kapper knikt:
"Ja hoor!"
1 uur later:
"Zo, je vader moet het geld wel van heel ver halen."
Kind:
"Nee hoor, dat was m'n vader niet. Het was een man die me op straat aansprak en of ik m'n haren gratis wilde laten knippen."


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

Plaats reactie