De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mei 22, 2018 6:40 am

Mop van de dag: Op zakenreis in Japan
Een jonge Nederlander is samen met zijn baas op weg naar Tokyo in Japan voor een belangrijke zakenmissie. Baas: "Is dit de eerste maal dat je naar Japan komt?"
Jongen: "Ja ja, en ik zou zo graag die Japanese geisha's ontmoeten. Naar het schijnt zijn ze fantastisch in bed."
Baas: "Inderdaad, ik zal je tonen waar je ��n van de beste van heel Japan kunt vinden."
De baas neemt hem mee naar de achterbuurten van Tokyo en wenst hem een goede avond, maar herinnert hem eraan dat hij morgen vroeg met de klant gaat golfen. Jongen: "Geen probleem, baas."
En hij gaat binnen in het huis van de geisha. De geisha begroet de jongeman en biedt hem direkt wat te drinken aan. Na enkele glazen sake gaan ze naar bed. De jongen bespringt de geisha en neemt haar langs voren. Na enkele minuten roept de geisha zeer luid en met veel gekreun: "Mmmm Nachagai ana!" De jongeman, opgehitst door het gekreun, doet verder en weer roept de geisha met veel gekreun: "Aaaah Nachagai ana!" Die avond neemt hij de geisha wel drie maal en steeds roept ze: "Nachagai ana!"
Voldaan keert hij terug naar zijn hotel en denkt bij zichzelf: "Ik moet wel heel goed zijn om na elke beurt zo'n compliment als 'Nachagai ana' te krijgen."
De volgende morgen gaat hij golfen met de Japanse klant. Na enkele minuten is het duidelijk dat de Japanner zeer goed kan golfen. De jongen denkt bij zichzelf: "De volgende keer als hij de bal nog eens in de hole slaat moet ik hem een complimentje geven." Bij de volgende slag in de hole zegt hij: "Bravo meneer, euh ... Nachagai ana!"
De Japanner kijkt op en zegt: "Hoe bedoelt u 'Niet in het goede gaatje?'" 6qq 5qw 6qq festivdd c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mei 22, 2018 6:42 am

Dat is durven
Een man komt een café binnen met een krokodil.
Hij zet het beest op de bar, trekt de kaken open, laat zijne broek zakken, doet zijn geslacht tussen de kaken van het beest en slaat vervolgens met een fles whiskey keihard op den kop van de krokodil.
Hij roept: "Degene die dat ook durft, krijgt mijn nieuwe BMW, die hier buiten staat". Iedereen blijft stil.

Na een minuut komt een klein stemmetje van een heel oud vrouwtje uit een hoek en zegt:
"Als ge maar niet zo hard op mijn kop slaat, doe ik het." 6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mei 22, 2018 7:11 am

Drie vrouwen waren ontsnapt uit de gevangenis: een met blonde, een met bruine en een met rode haren. Terwijl ze ronddoolden in de bossen, kwamen de bewakers met een speurhond steeds dichterbij. Tenslotte waren ze zo dichtbij dat de dames elk in een andere boom klommen. De speurhond bleef eerst onder de boom van de brunette staan: "Eens kijken", zei een van de bewakers en hij schudde aan de boom. "Miaaauw", klonk het van boven. "Stomme hond, het is maar een kat", zei de bewaker. En ze liepen langs de volgende boom waar de roodharige in zat. De hond bleef weer staan blaffen en weer schudde een bewaker aan de boom, nu klonk het: "Pwieet, pwieeieeieeet". "Ah," zegt de bewaker " een vogeltje". Ze lopen door en nu stopt de hond bij de boom waar het blondje in zit. Weer schudt de bewaker aan de boom. Van boven klinkt het: "Mmmoehhh, Mmmmmooeoeoeoehhhh..." 6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mei 22, 2018 7:12 am

Eerst grapje van de dag
30 Domme blondjes zitten in een vliegtuig. Opeens valt de vloer naar beneden. Alle 30 domme blondjes hangen aan de stalen buizen op een hoogte van 3 kilometer. Zegt de piloot: 'We zijn te zwaar 1 van ons zal zich moeten laten vallen.' 1 Dom blondje zei dat zij zich wel liet vallen en hij storte naar beneden. Dat vonden ze allemaal zo moedig dat ze met zijn alle begonnen te klappen.



Tweede grapje van de dag
Een dikke dame wordt benaderd door een bedelaar.
"Mevrouw", zegt hij, "ik heb in drie dagen niet gegeten".
"Ik wou dat ik jou zelfbeheersing had", antwoord de dikke dame...



Derde grapje van de dag
Beroep

"Wat ga je later worden, Joske ?" vraagt moeder."Vuilnisman !" antwoordt de kleine man. "Hou weet je dat zo zeker ?" vraagt moeder. Waarop Joske antwoordt : "Omdat je dan enkel op dinsdag moet werken."

6qq 5qw 6qq denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo mei 23, 2018 6:57 am

Twee Belgen die in Nederland wonen, zien in een krant een personeelsadvertentie van de politie staan: "Gevraagd politierechercheur." Ze besluiten om er eens te gaan kijken en ze rijden naar het betreffende politiebureau. De een stapt uit en zegt tegen de ander: "Wacht jij maar even in de auto, dan ga ik het proberen." Dus hij gaat naar binnen, vraagt waar hij moet zijn en wordt er gebracht. "Oké," zegt de rechercheur, "u moet drie vragen over Nederland goed beantwoorden om deze baan te krijgen. Weet u wat de hoofdstad van Nederland is?" De Belg: "Ik weet 't, ik weet 't, het is Amsterdam." "Dat klopt," zegt de rechercheur. "maar weet u ook wie de koningin is van Nederland?" De Belg: "Ik weet 't, ik weet 't, het is Maxima." "Dat is ook correct", zegt de rechercheur. "Weet u dan tenslotte wie Willem van Oranje vermoord heeft?" "Ik weet 't, ik weet 't, nee, ik weet 't niet, mag ik het misschien thuis opzoeken?" "Ja hoor, dat mag." De Belg gaat terug naar de auto. Zegt de andere Belg: "Je bent zeker niet aangenomen?" "Niet aangenomen? Ik ben er net en ik moet nu al een moordzaak oplossen!" 6qq 5qw 6qq oops c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo mei 23, 2018 6:58 am

Eerst grapje van de dag
Een giraf komt terug in de dierentuin. 'Wat kijk je chagrijnig?' vraagt de bewaker. 'Vind je 't gek?' zegt de giraf: 'Ik kom net bij de kapper vandaan. Alleen m'n nek uitscheren: 750 euro!'



Tweede grapje van de dag
Zij : "had ik maar naar de raad van mijn moeder geluisterd en was ik maar niet met je getrouwd !"
Hij : "Ik heb nooit geweten dat je moeder het zo goed met me voor had."




Derde grapje van de dag
Snugger

Jantje is bij de tandarts geweest. Moeder vraagt hem :
"Doet je kies nu nog pijn, Jantje ?" "Geen idee," antwoordt Jantje,
“de tandarts heeft hem gehouden."


6qq 5qw 6qq festivdd c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo mei 23, 2018 7:02 am

Mop van de dag: Dekens van Koos
Op de markt staat een kraam met wollen dekens en er hangt een bord bij met de tekst: Alleen onder de dekens van Koos blijft u kinderloos! De dekens vinden grif aftrek. Maar na enige maanden komt een boze vrouw haar beklacht doen: 'Uw reclame was misleidend! Ik hoor zojuist van de dokter dat ik een baby verwacht....' Koos vraagt: 'Door wie is het kind verwekt?' De vrouw: 'Door mijn man natuurlijk!' Koos: 'Maar dan heeft U zich niet aan de gebruiksaanwijzing gehouden. Kijk, hier staat duidelijk dat je ALLEEN onder mijn dekens moet slapen...' 6qq 5qw 6qq festivdd c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo mei 23, 2018 7:04 am

Hoe?
Een Hollander wordt 's morgens wakker in het bos en wanneer hij aan zijn hoofd tast, voelt hij daar een kikker aan vastgegroeid.

Hij gaat naar huis om in de spiegel nog eens alles te controleren en inderdaad.. een grote groene kikker zit vast aan zijn hoofd!

Hij probeert alles om dat beest er af te krijgen maar niets helpt dus .... Naar de dokter dus.
"Vreemd", zegt de arts wanneer hij binnenkomt voor het onderzoek, "Vertel mij eens hoe dat begonnen is!",
"Met een kleine wrat tussen mijn tenen", zegt de kikker... 6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do mei 24, 2018 9:18 am

Onderwijzer: "Mieke, vandaag gaan we zinnen maken met persoonlijke voornaamwoorden: ik, jij, hij, wij, jullie, zij. Bijvoorbeeld, je vader zegt: "Ik ga uit." Wat zegt je moeder dan?" Mieke: "Jij blijft thuis!" 6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do mei 24, 2018 9:20 am

Eerst grapje van de dag
Waarom loopt een dom blondje altijd met een hond op straat? 2 weten meer dan 1.



Tweede grapje van de dag
Twee bankiers die schipbreuk hebben geleden, hebben zicht vastgeklampt aan een houten plank.
- Kun jij het hoofd nog lang boven water houden, vraagt de ene na een tijdje.
- Wie haalt het nu in zijn hoofd om in zo'n situatie over zaken te praten?




Derde grapje van de dag
On-

Meester : "De meeste woorden die met “on” beginnen zijn woorden die niet goed zijn, bijvoorbeeld : ongehoorzaam, onaangenaam, enz.Kan iemand mij nog zo'n woord geven ?“
Jantje: "Ik meester : onderwijzer !"

6qq 5qw 6qq aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do mei 24, 2018 9:22 am

Mop van de dag: De relatie met god
De 75-jarig Ignace gaat voor zijn jaarlijks onderzoek naar den dokter. Alle testen leveren normale uitslagen op.
Als hij terugkomt voor de uitslag legt dokter Verbeke hem uit dat fysiek gezien alles in orde is. Hij vraagt: "Hoe is het mentaal en emotioneel met U gesteld. Ben je tevreden met je situatie, en hoe is Uw verhouding met God?"

Antwoordt Ignace: "Ik heb een heel goei relatie met God. Hij weet da'k slechte ogen heb, dus hij heeft ervoor gezorgd dat wanneer ik 's nachts naar 't WC moet om te gaan pissen (poof!) het licht aangaat, en wanneer da'k gedaan heb (poof!) gaat het licht terug uit."
"Amaai," zegt dokter Verbeke: "dat is echt ongelofelijk."

Wat later op de dag belt dokter Verbeke met Roza, de vrouw van Ignace.
Hij zegt: "Met de gezondheid van Ignace is alles in orde, maar ik wou toch nog eens wat vragen over zijn relatie met God. Is het waar dat als hij 's nachts moet gaan plassen (poof!) het licht aangaat en nadien (poof!) het licht terug uit?"
Roept Roza verbolgen uit: "Dien ouwe smeerlap! Heeft'em weer in de frigo aan 't zeiken geweest zeker!" 6qq 9qq 6qq c0321 aquu

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do mei 24, 2018 9:24 am

Dronken te biecht
En half dronken man komt toegestroomd in de kerk en gaat in een biechtkamer. Enkele minuten later komt de pastoor bij hem zitten en wacht... maar hij krijgt geen antwoord. De pastoor klopt even maar nog steeds... geen antwoord.

De pastoor begint ongeduldig te worden en klopt nog eens.
Waarop de man zegt : Stop nu eens met kloppen, hier hangt ook al geen papier !!! 6qq 5qw 6qq 3q c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr mei 25, 2018 7:04 am

Een aantal toeristen staat in het museum voor prehistorie te kijken naar het skelet van een dinosauriër. Eén van de toeristen vraagt aan de gids: "Zou u mij kunnen zeggen hoe oud deze botten zijn?" "Jawel," zegt de gids, "ze zijn 3 miljoen jaar, 5 maanden en 2 dagen oud. "Dat is wel een heel nauwkeurig aantal", zegt de toerist. "Hoe weet u dat zo nauwkeurig?" Waarop de gids antwoordt: "De botten waren 3 miljoen jaar oud toen ik hier begon te werken, en dat is inmiddels 5 maanden en 2 dagen geleden!" 5qw 6qq c0321 aquu 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr mei 25, 2018 7:05 am

Eerst grapje van de dag
1945, twee duitsers worden boven engeland gedropt. Ze besluiten om een gezellige pub te bezoeken. Eenmaal binnen, vraagt de barman om hun bestelling "Two whiskey." Barman: "Dry whiskey?" "NEIN ZWEI!"



Tweede grapje van de dag
Moeder staat te douchen. Net op dat moment belt de postbode aan met een pakketje. Hij kijkt door de brievenbus om te kijken is of er iemand thuis is na een tijdje. Net op dat moment loopt de moeder naakt naar de brievenbus.
De postbode zegt: "he krullebol, is je moeder ook thuis?"




Derde grapje van de dag
Bedtijd

Jantje : "Mag ik nog wat lezen tot ik in slaap val ?"
Moeder : "Ja, maar geen minuut langer !"


6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr mei 25, 2018 7:07 am

Mop van de dag: Het oog van de piraat
Een tijdje geleden zat ik op mijn gemak een pintje te drinken, toen komt er ineens een heuse piraat binnenkwam in het caf�. Compleet met houten poot, haak aan zijn arm en lapje voor het oog, hees hij zich met veel moeite op de kruk naast mij.

Na een tijdje raakten aan de praat en na een paar pintjes kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. "Hoe ben jij nou aan dat houten been gekomen?" vroeg ik. De piraat vertelde een spannend verhaal over een wilde zeetocht, waarbij hij in een storm over boord werd geslagen en door een krokodil van zijn been af werd geholpen. Sindsdien dus het houten been.

"En hoe zit het dan met die haak?" De piraat kreeg steeds meer kleur en vertelde over een woeste zeeslag waarbij hij, in een zwaardgevecht met een grote zeerover van twee meter, zijn hand verloor.

"Wat een avond", dacht ik hardop en besloot dan ook maar naar zijn oog te vragen. "O, daar heeft een meeuw in gescheten", antwoordde de piraat luchtig. Ik was stomverbaasd: "Hoe kan dat nu, daar verlies je toch geen oog mee?!" De piraat zuchtte en nam een slok van zijn bier: "Het was de eerste dag met de haak!" 6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr mei 25, 2018 7:08 am

Marc Dutroux
Wat is de nieuwe website van Marc Dutroux ???

=> www.kleinemeisjes.comcomcomcomcom aquu aquu aquu aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mei 26, 2018 5:15 am

Mop van de dag: Gratis sex bij tankbeurt
Een Limburger rijdt naar Antwerpen en stopt aan een benzinestation met het opschrift "Win gratis sex bij vullen tank". Hij vult zijn tank gaat binnen en vraagt zijn gratis sex. "Ok" zegt de pompbediende, "kies een cijfer tussen 0 en 10". "7" zegt de Limburger. "Dat was close" antwoordt de pompbediende "het was 8, de volgende keer meer geluk misschien".

Een 3-tal weken later stopt de limburger weer aan het benzinestation met een collega uit de West Vlaanderen bij hem. Hij tankt vol en gaat binnen zijn gratis sex vragen. "Geef mij een cijfer tussen 0 en 10".
"2", antwoordt de West Vlaming.
"Helaas, het was 3, je was er weer heel kort bij. Blijven proberen zou ik zeggen !"

De 2 mannen vertrekken en de West Vlaming zegt tegen de Limburger: "Volgens mij is dat hier dik bedrog en geeft diene slimmen antwerpenaar nooit gratis sex. Hij wil alleen maar meer benzine verkopen"
"Toch niet" zegt de Limburger "mijn vrouw heeft hier al 2 keer gewonnen" 6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mei 26, 2018 5:17 am

Hamsterke onder tafel
Jantje lust zo graag koude patatjes met mayonaise ...
Op een dag mag hij met zijn ouders mee naar een groot trouwfeest
waar het eten in buffetvorm wordt opgediend.
Toevallig is zijn lievelingsgerecht er ook bij ... patatjes met mayonaise.
Door een speelse houding (hoe zijn kinderen) stoot hij zijn bord van tafel.
Jantje kruipt vlug onder de tafel en begint de gevallen patatjes op te rapen.
Plots ziet hij een dame zitten, zonder slip, met haar
benen gespreid .
"Oei !", denkt Jantje, "Daar zit precies een hamsterke, en het steekt zijn tong uit. Dat diertje heeft zeker honger ?"
Op het ogenblik dat Jantje een patatje naar het hamstertje toesteekt, laat de vrouw een dikke scheet ...
"Sssssttt !", zegt Jantje, "Ge moet niet blazen ... het zijn koude patatjes!" 6qq 5qw 6qq grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mei 26, 2018 7:12 am

Leraar aan leerling: "Ken jij Frans?" "Ja, meneer, Frans is mijn oom." "Nee, dat bedoel ik niet, spreek jij Frans? "Ja, meneer, elke zondag wanneer hij bij ons op bezoek komt." "Nee, dat bedoel ik ook niet, versta jij Frans." "Ja, meneer, maar dan moet hij wel Nederlands praten." 6qq 5qw 6qq festivdd c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mei 26, 2018 7:14 am

erst grapje van de dag
Waarom mogen domme blondjes niet meer op Zaventem komen? Ze brengen het vliegverkeer in gevaar door stukjes brood naar die mooie blauwe vogels te gooien.



Tweede grapje van de dag
Het Microsoft Restaurant

Klant: Ober!
Ober: Hallo, mijn naam is Bill (Gates) en ik ben Uw ober. Wat is het probleem?
Klant: Er ligt een vlieg in mijn soep!
Ober: Probeer het nog eens, misschien is de vlieg er deze keer niet.
Klant: Nee, hij is er nog steeds.
Ober: Misschien is het de manier waarop U de soep gebruikt; probeer een met een vork te eten.
Klant: Zelfs wanneer ik de vork gebruik, is de vlieg er nog.
Ober: Misschien is de soep incompatibel met de kom. Wat voor soort kom gebruikt U?
Klant: Een SOEPKOM!
Ober: Hmmm, dat moet toch werken. Misschien is het een configuratie probleem. Hoe is de kom ingesteld?
Klant: U bracht me de soep op een schotel; wat heeft dat te maken met die vlieg in mijn soep?
Ober:: Kunt U het zich herinneren wat U deed voordat U de vlieg in Uw soep vond?
Klant: Ik ging zitten en bestelde de Soep van de Dag!
Ober: Heeft U overwogen om te upgraden naar de nieuwste Soep van de Dag?
Klant: Heeft U elke dag meer dan één Soep van Dag?
Ober: Ja, de Soep van de Dag veranderd ieder uur.
Klant: Goed, wat de Soep van de Dag nu?
Ober: De huidige Soep van de Dag is tomatensoep.
Klant: Goed. Breng me de tomatensoep en de rekening. Ik heb haast.
[Ober vertrekt en komt terug met een andere kom soep en de rekening.]
Ober: Alstublieft, meneer. De soep en Uw rekening.
Klant: Dit is aardappelsoep.
Ober: Dat klopt, de tomatensoep was nog niet klaar.
Klant: Goed, ik ben zo nu zo hongerig, ik eet alles.
[Ober vertrekt.]
Klant: Ober! Er ligt een mug in mijn soep!
------------------------------------------------------------------
De rekening:
Soep van de Dag. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.00 EUR
Upgrade naar nieuwere Soep van de Dag. . . 2.50 EUR
Toegang tot ondersteuning. . . . . . . . . . . . . . 10.00 EUR

Notitie: Gratis bug in de soep. (Wordt hersteld in de Soep van de Dag, van morgen)




Derde grapje van de dag
Op restaurant

Jefke en zijn ouders gingen uitgebreid dineren in een chique restaurant.Na lekker en gezellig getafeld te hebben, komt er een ober afruimen.
Mama vraagt aan de ober :
"Kan je de restjes in een zakje doen voor de hond aub ?"Waarop Jefke roept : "JOEPIEEEEEE, we krijgen een hond !!!"

6qq 5qw 6qq festivdd c0321

Plaats reactie