De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo dec 30, 2018 9:34 am

Eerst grapje van de dag
Waarom neemt een dom blondje een doorzichtige broodtrommel mee naar haar werk? Dan kan ze zien of ze naar het werk toegaat of van het werk afkomt.



Tweede grapje van de dag
Een man was al een tijdje ziek en ging samen met zijn vrouw bij een dokter.
Na het onderzoek wil de dokter met z'n vrouw onder vier ogen praten.

"Uw man heeft een zeer zware stress - aanval gehad. Hij zal zeker sterven, tenzij u hem de volgende behandeling geeft:

* Elke dag wanneer uw man thuiskomt van het werk zal u hem zijn krant brengen in de zetel.

* Je zal hem niet lastig vallen met huishoudelijke taken, dat zou zijn stress alleen maar doen toenemen.

* Elke dag maak je hem een heerlijk gerecht klaar, dat je hem voorschotelt in een rustige, sfeervolle omgeving.

* Je zal meerdere malen per week de liefde met hem bedrijven, let er wel op dat hij zich niet te veel vermoeit, jij zal dus het initiatief moeten nemen.

* Zorg ervoor dat hij zich compleet kan relaxeren. Een massage met geparfumeerde olieën zou je hem elke avond moeten geven."

Terwijl de man en zijn vrouw buitengaan vraagt hij: "En? Wat zei de dokter?"
- "...Dat je gaat sterven..."


6qq 5qw 6qq 3q 3q

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo dec 30, 2018 9:35 am

Mop van de dag
Jong geleerd ...
Jantje en mieke zitten samen in bad en plots ziet Mieke het piemeltje hangen van Jantje en vraagt: "Wat is dat Jantje?"
Waarop jantje antwoord: " Dat is mijn 11de vinger."
Maar Jantje ziet ook iets bij Mieke en vraagt " wat is dat ?"
" Oh, dat is mijn 2de mond" zegt ze.
En na dat mieke dat had gezegd begonnon ze te neuken. Tot mama binnen komt en vraagt wat zijn jullie aan het doen? Waarop jantje antwoord "
Ik ben met mijn 11de vinger aan het voelen of Mieke nog geen tandjes heeft in haar 2de mondje. 6qq 5qw 6qq c0321 aquu

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo dec 30, 2018 9:37 am

Toppunt van lenigheid
Wat is het toppunt van lenigheid?
Je benen in je nek leggen en op je ballen weglopen 6qq 5qw 6qq oops oops

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma dec 31, 2018 8:35 am

De onderwijzer geeft les over het menselijk lichaam. Hij vertelt: 'Als ik me buk, stroomt het bloed naar mijn hoofd. Waarom niet naar mijn voeten, terwijl die toch altijd beneden zijn?’ Bart weet het antwoord: ‘Die zijn niet hol, meneer!’ -- Fijne oudejaarsavond, allemaal! 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma dec 31, 2018 8:36 am

Eerst grapje van de dag
Er wordt een man aangehouden door een agent waarop de man vraagt hoezo wilt u mij arresteren? Zegt de agent u rijdt te hard. U moet alcoholtest ondergaan, zegt de man oke in welk restaurant beginnen we?



Tweede grapje van de dag
In het wassalon maken ze hun linnen wit en hun buurvrouw zwart.




Derde grapje van de dag
TEGENAANBOD
Bediende: Ik doe nu al vier jaar lang het werk van drie man, terwijl ik maar betaald word voor het werk van één man. Ik wil opslag.
Directeur: Het spijt me. Ik kan je echt geen opslag geven, maar als je me zegt wie die andere twee zijn, zal ik ze ontslaan.


6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma dec 31, 2018 8:38 am

Mop van de dag
Pillen naar Ethiopi�
Een week geleden stuurde het Belgisch leger 50 000 vitamine-pillen naar Ethiopi� om de bevolking te sparen van verdere hongerziektes. Vanmorgen kregen ze echter een retourzending in de bus:

"Bedankt voor de barmhartigheid maar op de verpakking staat duidelijk te lezen: innemen NA HET ETEN..." 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma dec 31, 2018 8:39 am

Toppunt van overspel
Wat is het toppunt van overspel?
Met het goede been uit het verkeerde bed stappen. 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 01, 2019 9:08 am

Er is een gezin geselecteerd voor een familiequiz: moeder, vader, zoon en opa. Voordat ze aan de quiz mogen meedoen, moeten ze eerst nog aan een test deelnemen. De quizmaster vraagt aan de moeder: "Wat ziet u bij uw man het liefst omhoog gaan?" De moeder zegt: "Zijn salaris." "Dat is goed," zegt de quizmaster. De volgende vraag is voor de vader: "In welke houding ziet u uw vrouw het liefst?" "In de huishouding," zegt de vader. "Dat is goed," zegt de quizmaster. De volgende vraag is voor de zoon: "Waar hebben de vrouwen krulhaar?"In Afrika," zegt de zoon. Ook goed. Dan kijkt de quizmaster naar de opa, maar die zegt: "Aan mij moet ge niks vragen want de vorige drie vragen had ik al fout ... 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 01, 2019 9:11 am

Eerst grapje van de dag
De 21ste eeuw

WAARAAN MERK JE, DAT JE NU AL JE BUIK VOL HEBT VAN DE 21ste EEUW ?


1. Je probeert bij de microgolf-oven je paswoord in te drukken...


2. Je weet niet, dat je 'Solitaire' ook met echte kaarten kunt spelen.


3. Je hebt 15 verschillende telefoonnummers om jouw 3-persoonsgezin te bereiken.


4. De reden waarom je het contact met je vrienden verliest is, dat ze geen e-mail-adres hebben...


5. Je weet niet meer, met welke postzegel je nu een standaardbrief frankeert.


6. Georganiseerd zijn betekent voor jou veelkleurige Post-It-notes te bezitten.


7. De meeste moppen die je kent, heb je in e-mails gelezen.


8. Als je 's avonds de telefoon opneemt, antwoord je met de firmanaam.


9. Wanneer je thuis telefoneert, druk je eerst de 0 om buiten te kunnen.


10. Je zit sedert 4 jaar achter hetzelfde bureau, van waar je al voor 3 verschillende bedrijven gewerkt hebt.


11. Je bedrijfslogo wordt eens om het jaar aan het Corporate Design aangepast.


12. Als je een film van 90 minuten op televisie wil bekijken, heb je 3 uur nodig door de vele onderbrekingen voor publiciteit.


13. Je zoekt vertwijfeld naar de knoppen 'CTRL, ALT en DELETE op je afstandsbediening, van zodra jouw televisie begint te ruisen door een storing.


14. Je visitekaartje is op de voorkant in het Nederlands en op de achterkant in het Engels of het Frans. De twee kanten onderscheiden zich enkel door (+32).


15. Je werkt van 08.00 uur tot 21.00 uur, waarvan de eerste 6 uur voor de belastingen...


16. Door de vele files in het verkeer, kon je met je wagen nog nooit de vierde of vijfde versnelling uitproberen.


17. Jouw ouders of kinderen beschrijven jou en jouw beroep met 'hij/zij doet iets met computers'.


18. Je herkent je kinderen dankzij de foto's op je bureau.


19. Je stuurt een e-card, in plaats van een gewoon postkaartje.


20. Je hebt deze lijst gelezen en voortdurend geknikt.



WAT EEN WERELD, NIET ?



Tweede grapje van de dag
Een man is aan het 't eten en morst een klak mayonaise op zijn hemd.
Potverdorie, zegt hij, ik zie er uit als een varken!
Ja, zegt zijn vrouw, en gemorst heb je ook al.



Derde grapje van de dag
OP PENSIOEN
Georges was onlangs met pensioen gegaan. Een vriend vroeg hem hoe hij dat vond:
- Wel, antwoordde Georges, 's morgens word ik wakker met het idee dat ik niks te doen heb, en 's avonds ga ik naar bed en stel ik vast dat ik het maar half heb afgewerkt. 6qq 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 01, 2019 9:12 am

Mop van de dag
Uw fiets is morgen klaar!
Een agent houdt een fietser aan:

"Uw bel is kapot, uw remmen werken niet en u heeft geen verlichting, dat gaat u 25 euro kosten"

Zegt de fietser: "Dat is goed, maar dan moet ie wel morgen klaar zijn!" 6qq 5qw 6qq festivdd c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 01, 2019 9:14 am

Verstopte neus
Er komt een man bij de dokter waarop de man zegt: ''Ik heb een verstopte neus.''
Waarop de dokter zegt: "Zoek hem dan.'' 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 02, 2019 10:11 am

Bartje zit in de eerste klas. Slim manneke. Op een dag zegt de meester: “Ik ga nu een moeilijke vraag stellen. Eentje die zelfs Bartje niet kan beantwoorden! De vraag is: wie van jullie kent de elementen?” De meester heeft de vraag nog maar pas gesteld en Bartje zit al met zijn hand te zwaaien. "Ja, Bartje”, zegt de meester. “Nu ben ik echt benieuwd!” Bartje: “Water, vuur, aarde, lucht en bier.” Meester: “Bier, is dat een element?” Bartje: “Jawel, meester. Ons ma zegt altijd: als pa bier heeft gedronken, is hij in zijn element." 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 02, 2019 10:13 am

Eerst grapje van de dag
De vader van Jantje vader klaagt: wat is studeren toch duur Jantje! Jantje zucht: en dan te bedenken dat ik nog niet eens zo hard studeer pa!




Tweede grapje van de dag
Ik reed op de autostrade richting Brussel toen ik plots naar het toilet moest.
Ik stopte bij het eerste het beste benzine-station en liep er naar
de toiletten.De eerste was bezet dus nam ik de tweede.
Net toen ik op de pot zat begon die gast te praten.

"Hey, alles in orde?".

Ik vond het noch de plaats noch het tijdstip om een babbeltje te slaan,
maar uit beleefdheid antwoordde ik toch.

"Euhja hoor, alles goed."

"Wat ben je aan het doen?", vroeg hij.
Een rare vraag maar kom.
"Wel euh, ja, ik zit op ‘t toilet hé, zoals jij."
Toen hoorde ik die man geïrriteerd zeggen:

"Sorry schat maar ik ga je zodadelijk terugbellen, er is een onnozelaar naast mij op toilet die op al mijn vragen antwoord."




Derde grapje van de dag
GOED BEDOELD
Hij: zou je niet graag de weduwe zijn van Derycke, die aan z'n vrouw 3 miljoen euro heeft nagelaten?
Zij (lief): Nee, Oscar, je weet toch wel da tik liever jouw weduwe zou zijn!


6qq 5qw 6qq aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 02, 2019 10:14 am

Mop van de dag
Kannibalenfeestje
Een familie kanibalen houdt een gezellig feestje thuis.
Grootmoeder staat in de keuken een mens te braden op traditionele wijze. E�n van de kinderen vraagt: "Oma, welk mens heb je deze keer klaargemaakt?" De grootmoeder antwoordt: "We eten deze keer gebakken Antwerpenaar" Waarop de kinderen allemaal tegelijk roepen: "Ik wil de nek!!! Ik wil de nek!!!" 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 02, 2019 10:16 am

Te lange penis
Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!" 6qq 5qw 6qq festivdd c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 03, 2019 9:51 am

Een pastoor ligt op sterven als zijn huishoudster afscheid komt nemen. “Mientje, ik wil iets opbiechten. Ik heb al die jaren huishoudgeld uit uw potje gestolen.” “Stil maar, vader.” zegt ze. “Ja maar… Bovendien was ik het die uw kippen stal en opat”, biecht de pastoor verder. “Stil maar, vader”, zegt het mensje opnieuw. “Daarnaast heb ik u zwartgemaakt bij de congregatie waardoor u uw ontslag eergisteren kreeg…” “Vader,” zegt Mientje, “Ik weet heus wel waarom ik u vergiftigd heb. 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 03, 2019 9:52 am

Eerst grapje van de dag
Heeft jouw hond een stamboom? Nee hoor, hij pist tegen elke boom.



Tweede grapje van de dag
De schooljuffrouw vraagt in de klas wie er het rijkst is:





Polleke als eerste: wij juffrouw! Mijn pa en ma hebben elk
een auto, we hebben een mooi huis en gaan veel op vakantie.



Jefke haast zich ook: maar juffrouw! Wij zijn nog veel rijker:
mijn pa en ma hebben ook elk een auto maar ook elk een motor, we
hebben een huis en een appartement aan de kust en gaan ook heel veel
naar het buitenland op reis. Daarbovenop krijgen wij thuis allemaal
een auto als we 18 zijn.



Jantje wacht rustig zijn beurt af: juffrouw, wij hebben gewoon alles!!
Mijn zus kwam verleden week met haar nieuwe buitenlandse vriend
thuis en weet je wat mijn pa zei nadien? Dat was nu nog het enige wat
we mankeerden!



Derde grapje van de dag
JOBAANBIEDINGEN
- En weet je nu al waar je als leerjongen aan de slag kunt, Erik? Vraagt de pastoor aan de misdienaar.
- Nee, nog altijd niet, antwoordt de jongen. Vanochtend ben ik naar de VDAB geweest, maar ik heb niets gevonden. Er waren alleen jobaanbiedingen voor leerlingen van beide geslachten, en wie heeft dat nu?

6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 03, 2019 9:54 am

Mop van de dag
Marokkaantje moet opkikkeren
Een marokaan belt op naar zijn werk en zegt tegen zijn baas dat hij ziek is. Zegt de baas: "Dat heb ik laatst ook gehad. En toen heb ik mijn vrouw een goeie beurt gegeven. Moet jij ook maar eens doen. Je kikkert er zo van op!!"

Dus even later belt die marokaan weer en zegt ie kerngezond: "Ikke beter zijn dan u maar jij mooier huis hebben dan ik..." 6qq 5qw 6qq c0321 aquu

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 03, 2019 9:56 am

Toppunt van lang wachten
Wat is het toppunt van lang wachten?

- Een abortus kliniek met een wachtlijst van 9 maanden 6qq 5qw 6qq 9qq 9qq

bertvaneck
Berichten: 14266
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr jan 04, 2019 10:19 am

Een koppel maakt zich klaar om te gaan slapen. De vrouw staat voor haar grote spiegel, en ze zegt: "Schatje, in de spiegel zie ik een oude vrouw. Mijn gezicht zit vol rimpels, mijn borsten hangen af, ik heb vetkwabben onder mijn armen. Zeg eens iets positiefs over mij, dan voel ik mij beter." Hij denkt hard na, en dan zegt hij: "Ge hebt toch nog goeie ogen! 6qq 9qq 6qq c0321 c0321

Plaats reactie