De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr aug 02, 2013 9:14 am

Jack en Bob gaan een weekje skiën in Oostenrijk. Onderweg met de auto worden ze verrast door een sneeuwstorm.
Ze proberen nog verder te rijden, maar als ze een hoeve langs de weg opmerken besluiten ze toch maar te stoppen.
Ze bellen aan en vragen aan de knappe boerin die komt opendoen of ze de nacht mogen doorbrengen.
"Ik weet dat het een erge sneeuwstorm is en er is genoeg plaats in mijn huis, maar ik ben bang dat de buren zullen roddelen als ik jullie in huis neem."
"Wees gerust mevrouw, we zullen in de schuur slapen en we zijn weg voor zonsopgang"
De vrouw gaat akkoord. Ze installeren zich in de schuur en voor dag en dauw zijn ze weer weg.
Het werd een prachtige skivakantie.
Maar negen maanden later ontvangt Bob een brief van een advocaat.
Na enkele minuten verdwaasd voor zich uit te hebben gekeken, beseft hij dat de brief afkomstig is van de advocaat van de weduwe van negen maanden geleden tijdens het skireisje.
Hij loopt tot bij Jack en vraagt hem of hij zich de knappe weduwe herinnert?"
"Ja ik herinner mij die." antwoordt Jack
"Zou het kunnen dat je midden in de nacht bent wakker geworden en haar een bezoekje hebt gebracht?"
"Euh... ja" antwoordt Jack een beetje verveeld met de zaak.
"En je hebt mijn naam gebruikt in plaats van de jouwe?"
Jack wordt nu echt rood van schaamte: "Ja, sorry hoor. Het is allemaal waar, maar waarom vraag je dat?
"Wel, ik heb net een brief gekregen van haar advocaat, ze is overleden en ik erf alles!" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr aug 02, 2013 9:16 am

Eerst grapje van de dag


Bugs zit achter het internet. Ineens gooit hij een emmer water over de computer. Lola vraagt: Bugs waarom gooi je een emmer water over de pc. Bugs zegt: Ik wil surfen.





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Politieagent: "Als de lamp van uw fiets het niet doet, moet u afstappen, meneer."
Fons: "Dat heb ik geprobeerd, agent, maar het helpt niet."
5qw 6qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr aug 02, 2013 9:17 pm

Afbeelding

5qw 5qw

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 03, 2013 5:04 am

Bij de bushalte

Er staat een lange rij bij de bushalte...
Vooraan staat een mooie meid in een behoorlijk krap minirokje..
Dan verschijnt eindelijk de bus. Als die mooie meid in wil stappen,
krijgt ze haar been niet ver genoeg omhoog.
Meteen glijden haar handen naar de rits achteraan de rok, om haar minirok wat ruimer te maken.
Ze doet een tweede poging om in te stappen, maar ook dat lukt niet.
Weer glijden haar handen naar achter en prutst ze weer aan de rits.
Ze doet een derde poging om de bus in te stappen, maar.... het lukt nog steeds niet!
Een beetje geïrriteerd glijden haar handen opnieuw naar achter en begint ze wat
steviger aan de rits te sjorren.
Plotseling krijgt ze een duw, zodat ze bijna over het opstapje van de bus kukelt.
Als ze omkijkt, staat er een heer in driedelig pak haar een beetje pissig aan te kijken.
"Zou je misschien even normaal willen doen?" roept ze boos.
Zegt die heer geïrriteerd;
"Moet jij nodig zeggen, je hebt net drie keer mijn gulp opengemaakt...........



***********************************************




Wat is het verschil is tussen moed en lef ?

Moed =
midden in de nacht bezopen thuiskomen,
je vrouw staat op je te wachten met een bezem,
en dan vragen :
'Ben je nog aan het schoonmaken of vlieg je nog ergens naar toe?'


Lef =
midden in de nacht bezopen thuiskomen met een parfumluchtje
om je heen en lipstick op je kleding,
je vrouw op haar kont slaan,
en zeggen:
'jij bent de volgende'.

************************

Jantje vroeg aan zijn moeder waarom een bruidsjurk wit is.
De moeder antwoordt: "Dit toont aan, dat de bruid nog maagd is."
Jantje bedankt zijn moeder en wil toch nog een bevestiging van zijn vader en vraagt: "Pa, waarom is een bruidsjurk wit?"
De vader kijkt verrast naar Jantje en antwoordt:
"Alle huishoudelijke apparaten zijn toch wit"

(Moeder heeft inmiddels 'n advocaat ingeschakeld!)

------

Onderwerp: Hoofdpijn

Marieke kwam op zaterdagavond, voor de eerste keer thuis met haar verloofde Wim.

Daar aangekomen, gingen ze meteen de trap op naar haar slaapkamer.
Een kwartiertje later kwam Wim alleen naar beneden en liep de voorkamer in.
Daar zat vader Jef rustig in de zetel, gluurde over zijn krant en vroeg de jongen: "Waar is ons Marieke ?"
"Oh, ze heeft hoofdpijn", zei Wim, "Ik heb haar een aspirientje gegeven en haar daarna in bed gestopt".
"Dat is heel goed jongen", zei vader Jef, "maar Je moet wel nog de rits van je medicijnkastje dicht doen !"





5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 03, 2013 5:15 am

Kip bereiden

Een kok wil een kip bereiden. Hij plukt de veren van de kip en stopt hem in een pan met water. Hij vergeet echter het vuur aan te steken.

Na een kwartier komt de kip naar de kok toe en zegt:
"Of je doet het vuur aan of je geeft mijn mijn veren terug want in dat koude water krijg ik kippenvel!"


Een hele fijne dag, 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 03, 2013 8:51 am

De zoon van een topvoetballer komt thuis na de examens. "En hoe is het gegaan?" vraagt de voetballer. "Goed!" antwoordt de zoon "mijn contract met de vijfde klas zal verlengd worden..." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 03, 2013 8:53 am

Eerst grapje van de dag


Er zit een man aan de waterkant. Links heeft hij een emmertje met wormen staan, rechts ligt een hamer. Er komt een andere man langs die vraagt wat hij aan het doen is. 'Ik ben aan het vissen,' zegt de man. 'Hoe doe je dat dan?' vraagt de ander. 'Voor een tientje wil ik het wel vertellen,' zegt de man. De ander betaalt een tientje. 'Nou,' zegt de man, 'ik gooi een worm in het water, en zodra er een vis naar hapt, geef ik die een klap op z'n kop met mijn hamer.' 'Vangt dat nog wat?' vraagt de ander. 'Ja,' zegt de man, 'een tientje of vijf, zes...'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


"Ik heb pas in de krant gelezen dat een mens om in leven te blijven drie kilo zout per jaar nodig heeft" vertelt zij.
Hij schuift zijn soep van zich af en zegt: "Maar niet alles in één keer, schatje!"
5qw 6qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: De lachtrommel

Bericht door Wilhelmus Johannes » za aug 03, 2013 11:50 am

Ook moslima`s mogen nu de weg op. 5qw 5qw

Afbeelding

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 04, 2013 6:37 am

Op berenjacht


Een groepje zakenlui gaat in Alaska op berenjacht. Nadat ze hun bagage in de berghut hebben uitgeladen, geeft de gids hun uitleg over het soort geweer dat ze moeten gebruiken en hoe ze veilig een beer kunnen vangen. Maar een van hen, een Texaan, vraagt:
"Waar zitten die griezels eigenlijk?"
De gids wijst in noordelijke richting en waarschuwt:
"Wanneer u zonder geweer die kant op loopt, bent u er geweest."

De Texaan stapt ongewapend naar buiten. Een paar minuten later zien ze hem op topsnelheid naar de hut rennen met een woedende beer op zijn hielen. Als de Texaan bij de deur komt, rukt hij die open, springt opzij, en de beer, die niet op tijd kan afremmen, stormt regelrecht de hut in. De Texaan slaat de deur dicht en schreeuwt naar zijn collega's in de hut:
"Villen jullie deze alvast, dan ga ik er nog een paar halen."




Een hele fijne dag 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 04, 2013 8:39 am

Er komt een man op het bureau van het Guinness Book of Records. Zegt de Belg: 'Awel meneer, 'k heb zojuist een puzzel van 3000 stukskes opgelost. Ik heb er 1 jaar, 3 maanden en 2 dagen over gedaan, maar vandaag heb ik het laatste stukske gelegd.' Zegt de man: 'Och meneer, dat is toch niets bijzonders?' 'Allez,' zegt de man, 'op het deksel staat: 6 tot 12 jaar! 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 04, 2013 8:41 am

Eerst grapje van de dag


Klant: "Ik heb een probleem met dit programma."
Helpdesk: "Zit u nu achter uw computer?
Klant: "Nee ik zit niet achter de computer."
Helpdesk: "Wilt u dan even achter de computer gaan zitten."
Vervolgens klinkt er wat gerommel en zegt de man dat hij achter de computer zit.
Helpdesk: "Wat ziet u nu?"
Waarop de klant antwoordt: "Allemaal kabels."





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Een vader spreekt zijn zoon lang en ernstig toe.
"Ik begrijp het niet." zegt de zoon tenslotte. "U hebt toch ook uw eerste sigaret gerookt, voor 't eerst een biertje gedronken, uw ouderlijk huis verlaten, een vrouw betrouwd en kinderen gekregen? Waarom zou ik dat dan niet doen?"
"Natuurlijk mag je dat," verzucht de vader, "maar liever niet in de verkeerde volgorde."
5qw 6qq

lief milieu
Berichten: 161
Lid geworden op: ma nov 28, 2011 9:47 am

Re: De lachtrommel

Bericht door lief milieu » zo aug 04, 2013 7:36 pm

5qw

lief milieu
Berichten: 161
Lid geworden op: ma nov 28, 2011 9:47 am

Re: De lachtrommel

Bericht door lief milieu » zo aug 04, 2013 7:36 pm

Twee Limburgers zijn na jaren werkloosheid en met wat politieke steun dan toch eindelijk aan een jobke geraakt bij de Belgische Spoorwegen.
Daar beseffen ze al na een paar dagen welk vlees ze in de kuip hebben en zoeken ze wanhopig naar een plek waar onze twee zo weinig mogelijk in de weg lopen.
Uiteindelijk neemt een ploegbaas ze mee naar een stuk spoorlijn die al lang niet meer in gebruik is.
Samen met de twee gaat hij midden tussen de rails staan.
"Mannen, nu moet ge eens goed kijken", zegt hij tegen de Limburgers, "Kijk maar eens in de verte tot zover ge het spoor nog kunt zien."
Samen turen ze naar de verre horizon tot waar de rails in één punt samen lijken te komen.
"Mannen, ge begrijpt hoe gevaarlijk zoiets is, hé", zegt die ploegbaas. "
Dus ga daar onmiddellijk naartoe en zorg ervoor dat de rails overal netjes even breed zijn"
"Inderdaad levensgevaarlijk" zeggen de twee en gewapend met een meetlat trekken ze richting horizon.
De twee stappen en stappen, af en toe zorgvuldig metend.
Kilometers en uren later blijft het gevaarlijke punt nog altijd onbereikbaar.
Vermoeid en niet begrijpend drentelen ze verder, tot de ene Limburger zich eventjes omdraait, in de verte tuurt, schrikt en roept : "Ho nee 't is niet waar hé! We zijn er al voorbij !"

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 04, 2013 7:43 pm

Hij is goed 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma aug 05, 2013 8:38 am

Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. "Meneer,u rijd veel te hard". Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: "Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijdt, schat". Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!" Man: "Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!" Vrouw: "Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!" Politie: "en u hebt uw gordels ook al niet om!!" Man: "Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!" Vrouw: "Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!" Man: "HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!" Politie: "Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?" "Nee hoor, alleen als hij dronken is!" 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma aug 05, 2013 8:40 am

Eerst grapje van de dag


De juffrouw op school vraagt aan Marietje wat ze later wil worden. 'Ik wil later mannequin worden,' zegt Marietje. 'Maar als je daar nou te lelijk voor bent?' vraagt de juffrouw. Zegt het meisje: 'Dan kan ik altijd nog schooljuf worden.'





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


De directeur heeft een fraai ogende secretaresse aangenomen. Na een dag of 14 roept hij haar bij zich en zegt:
"Juffrouw, uw brieven worden werkelijk iedere dag beter!"
"Heus waar?" vraagt ze stralend.
"Binnenkort komt er beslist een dag dat we er eentje kunnen versturen!"
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 06, 2013 6:38 am

Nieuwe supermarkt

Albert HEIJN heeft een volledig nieuwe supermarkt geopend in Roosendaal

Men heeft er o.a. een nieuwe 'waterverstuiver' geplaatst om in de afdeling 'groenten en fruit' alles zeer vers te houden. Kort voor de verstuiving hoort de klant het geluid van een donderslag en ruikt hij de geur van neergutsende regen.

Wie de afdeling 'zuivelproducten' betreedt, hoort de koeien loeien en snuift de geur van versgemaaid gras op.

In de afdeling 'vleeswaren' kan men het aroma van een lekkere steak met uien op de barbecue ruiken.

Wandel je door de gang waar 'eieren' verkocht worden, hoor je de kippen kakelen en komt de geur van gebakken spek en omelet je tegemoet.

En in de 'broodafdeling' worden al je zintuigen geprikkeld door het aroma van vers uit de oven gehaald brood en heerlijke gebakjes.

Hoe het ook zij.... ik ga mijn toiletpapier ergens anders kopen !


Een hele fijne dag 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 06, 2013 8:43 am

Jantje moet op school rekenen. De meester zegt: "Jantje als ik vier eieren leg en jij legt er drie eieren bij, hoeveel liggen er dan?" Jantje: "Nog steeds vier, want ik kan geen eieren leggen." 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 06, 2013 8:45 am

Eerst grapje van de dag


Er zijn een Nederlands, een Duits en een Belgisch konijntje en ze zitten alle drie met een pootje vast in een valletje. Als ze niet los komen gaan ze dood. Dit wil het Nederlands konijntje niet en komt zodoende op het idee om zijn pootje af te bijten. Zo gezegd, zo gedaan. Dat staat het Duitse konijntje ook wel aan; een pootje missen in ruilvoor leven en vrijheid en bijt dus ook zijn pootje af. Vervolgens rent hij de Nederlander achterna. Eenmaal samen besluiten ze op het Belgische konijntje te wachten. Na een half uur vragen ze zich toch af waar hij blijft en na driekwartier gaan ze 'm zoeken. Nederlands konijntje:" Wil jij niet los???Belgisch konijntje: "Jawel, maar ik heb nu aldrie pootjes afgebeten en ik zit nog steeds vast!!"





--------------------------------------------------------------------------------





Tweede grapje van de dag


Gelezen op de grafsteen van een tandarts:
"Hier werd zijn laatste gat gevuld."
5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 07, 2013 6:05 am

In de rij

Een jonge mooie meid werkt in een bordeel, maar ze wil het haar vrienden of familie absoluut niet vertellen. Een keer "s avonds vindt er een grote politie-inval plaats en alle dames moeten naar buiten de straat op en in een rij gaan staan. Daar komt ineens uitgerekend de oma van die jongedame om de hoek van de straat aanlopen, ze ziet haar kleindochter en komt op haar af.
"Wat is er hier dan aan de hand, wat doe jij hier nou Sylvie?"
"Oma! Er worden daar vooraan sinaasappels uitgedeeld en ik wil er ook een paar hebben, dus moet ik in de rij staan."
"Heerlijk", meent oma, "die lust ik ook wel. Ik doe mee", en ze sluit achter aan in de rij.
Ondertussen wordt de rij afgewerkt en het ene dametje na het andere wordt door de politie ondervraagd. Als de agent dan aan het eind van de rij komt, zet hij grote ogen op.
"Huh? U? Op uw leeftijd nog? Hoe doet u dat nog?"
"Och", zegt oma, "dat is toch geen probleem, ik haal mijn gebit eruit en zuig ze leeg."


Een hele fijne dag 5qw 6qq

Plaats reactie