De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za aug 06, 2016 7:34 am

Jij kunt blijven liggen
Jims dokter deelt hem mee dat hij nog maar een dag te leven heeft.
Als Jim thuis komt en zijn vrouw deelgenote maakt van het slechte nieuws, vraagt ze hem wat hij wil doen met dat kleine beetje tijd dat hij nog heeft. Het enige wat ik wil, zegt jim tegen zijn innig geliefde echtgenote, is in mijn weinige laatste uren onze wittebroodweken herbeleven. En dat doen ze dan ook maar na vier zalige,romantische uren verklaart zijn vrouw dat ze moe is en wil gaan slapen. O,nog even,fluister Jim in haar oor.

Luister eens hier, snauwt zijn vrouw, ik moet morgen weer vroeg op en jij kunt blijven liggen. 5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 07, 2016 6:51 am

Een journalist is in Israel om er verslag uit te brengen over de conflicten aldaar. Hij hoort een verhaal over een oude man die naar verluidt al zijn hele leven elke dag gaat bidden aan de klaagmuur. De journalist besluit de man op te zoeken voor een interview. Nadat hij de man gevonden heeft, vraagt hij: "Meneer, hoe lang kom jij hier al bidden aan de muur?" "Ik kom hier elke dag en dat al 50 jaar lang, om te bidden." antwoordde de man. "En waarvoor bid je?" "Ik bid voor vrede in dit land. Ik bid dat de Joden en Arabieren kunnen samenleven zonder bloedvergieten." "Fantastisch", zegt de journalist, "En hoe voelt u zich, nu u hier al 50 jaar komt bidden?" "Eerlijk gezegd, ik voel me alsof ik tegen een muur aan het praten ben!"

5qw 6qq 5qw c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 07, 2016 6:52 am

Eerst grapje van de dag


Wat is het nieuwste verkeersbord voor domme blondjes? Einde rontonde...









Tweede grapje van de dag


"Ober!", roept een klant uit. "Er zit een vlieg in mijn soep!"
"Niet zo luid, mijnheer," sist de kelner, "anders willen de andere gasten er óók een."
5qw 6qq 4qq grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 07, 2016 6:54 am

Mop van de dag: Broek geeft blauw af
Er komt een man bij de dokter, geeft de dokter een hand en gaat zitten. "Wat is het probleem,"vraagt de dokter. "Nou,"zegt de man "mijn linker teelbal is helemaal blauw" "Laat me maar een kijken"antwoord de dokter. Dus de dokter kijkt en zegt "Het spijt me, maar ik zal hem eraf moeten halen, maar met een teelbal is het ook nog goed leven.

Twee weken later komt diezelfde man weer bij de dokter en zegt "Dokter nu is mijn rechter teelbal ook blauw."De dokter kijkt weer en besluit dat het beter is ook deze teelbal eraf te halen.

Niet lang daarna komt man weer bij de dokter en zegt "Nou is mijn lul ook al blauw. "Laat me nog eens kijken," zegt de dokter. Dus de dokter kijkt goed en zegt:"Aaaah ik zie het al, uw broek geeft af!!!!!" 5qw 6qq 5qw festivdd c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo aug 07, 2016 6:56 am

Slechte adem
Twee vissers zitten in een bootje op het meer. Komt er ineens een windsurfer langs: ZOEFFF...

Het bootje schommelt, en de vissers mopperen wat. Even later komt de surfer weer langs: ZOEFFF...
En wat later opnieuw: ZOEFFF...
"Nou heb ik er genoeg van!" roept een van de vissers kwaad. Als de surfer weer nadert, gooit hij een steen in zijn richting.

Die raakt de surfer aan zijn hoofd. Hij tuimelt van zijn plank en verdwijnt onder water. Een paar seconden verstrijken, maar de surfer komt niet boven. Verward kijken de vissers elkaar aan. Dan besluiten ze dat dit toch niet de bedoeling was, en ze roeien snel naar de plek waar de surfer gezonken is. Een van de visser duikt in het water. Even later komt hij weer boven met een levenloos lichaam. Ze hijsen het aan boord.
"Hij ademt niet meer", zegt de andere visser, "ik zal hem mond op mond-beademing moeten geven."
Zo gezegd, zo gedaan. De visser neemt diep adem, en blaast de lucht in het koude lichaam. "O man," roept hij vervolgens uit: "DIE heeft een slechte adem!"
De andere visser bekijkt het lichaam nog eens goed en vraagt dan: "Zeg eens, weet je zeker dat die surfer schaatsen droeg?" 5qw 6qq 5qw 3q ????

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma aug 08, 2016 7:03 am

Op maandag komt Eddy op het werk en maakt een praatje met zijn collega's. "Hoe was je weekend, Eddy?" informeren ze. "Ja, goed hoor," antwoordt Eddy, "ik ben gaan golfen." Een collega van hem heeft ook wel interesse in golfen en vraagt hoe hij gespeeld heeft. "Ik heb dit weekend mijn 2 beste ballen geslagen..." zegt Eddy. "Echt waar? Vertel!" reageert de collega nieuwsgierig. "Wel," zegt Eddy, "ik stapte op een hark en..."

5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma aug 08, 2016 7:04 am

Eerst grapje van de dag


Waarom heeft een Lada kofferbak verwarming? Dan krijg je geen koude handen bij het duwen.









Tweede grapje van de dag


"Waarom plaatst u die boomlange recruten allemaal in het voorste gelid?" vraagt de majoor aan de sergeant.
"Dat komt door mijn vak in de burgermaatschappij, majoor. Ik ben fruithandelaar."
5qw 6qq 5qw 9qq c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma aug 08, 2016 7:17 am

Man of vrouw?
Q: Naam?
A: Abdul Asis

Q: Sexe?
A: Ja iedere week 2 keer.

Q: Nee, ik bedoel man of vrouw?
A: Maakt niet uit, soms ook kameel 5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma aug 08, 2016 7:23 am

Man doodt hond
Er loopt een man door Central Park in New York.
Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull. De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull. Uiteindelijk slaagt de man erin de hond uit te schakelen en het leven van het meisje te redden.

Een politieman ziet dit op een afstand allemaal gebeuren. Hij gaat naar de man en zegt: "Meneer, u bent een ware held!" Morgen zal je in de kranten het volgende lezen: "Heldhaftige New Yorker redt leven van meisje".

De man zegt: "Maar politieagent... Ik ben geen New Yorker!"
"Oh dan zal je ongeveer zoiets lezen: "Heldhaftige Amerikaan redt leven van meisje", antwoordt de politieman.
"Maar ik ben ook geen Amerikaan!", zegt de man.
"Oh, wat ben je dan?"
De man zegt: "Ik ben een Marokkaan!"

De volgende dag staat er in de krant:
"Moslimextremist doodt Amerikaanse hond." 5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: De lachtrommel

Bericht door admin » di aug 09, 2016 6:16 am

Nu de rimpels eruit zijn...
Een bejaarde man wordt rond vijf uur wakker met een ochtenderectie. Hij wekt zijn echtgenote en zegt: " Voel eens, wat gaan we hier mee doen?"

Zijn vrouw antwoordt hem: " Moest ik van u zijn, ik zou hem eens goed wassen nu de rimpels er efkens uit zijn... 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: De lachtrommel

Bericht door admin » di aug 09, 2016 7:13 am

Een kunstschilder zit op een duintop bij de Noordzee en schildert de zonsondergang. Een echtpaar met een klein kind kijkt toe. Fluistert het kind: "Erg hè, die man is vast te arm om een fototoestel te kopen."

5qw 6qq 5qw c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di aug 09, 2016 7:15 am

Eerst grapje van de dag


Zit een man met zijn benen op de bank in de trein, vraagt de conducteur 'Doe je dat thuis ook?'. zegt de man 'Knip jij thuis ook de kaartjes!'









Tweede grapje van de dag


Twee agenten vinden een dode man op de stoep voor het stedelijk gymnasium. Vraagt de een: "Weet jij hoe je 'gymnasium' schrijft?"
"Nee", zegt de ander.
De eerste haalt zijn schouders op en zegt: "Kom, laten we hem dan maar voor het postkantoor leggen!"
5qw 6qq 5qw liefsss c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 10, 2016 5:47 am

Twee gezworen vrienden, Paul en Jan, drinken al jaren elk twee wisky's na het werk in hun stamkroeg. Paul moet uitwijken naar Canada en om hun trouwe vriendschap te blijven in gedachte te houden , spreken ze af dat hij daar elke dag vier wisky's gaat drinken en Jan hier idem. Zo gezecht, zo gedaan. Na een tijdje komt Jan in de stamkroeg binnen en vraagt maar twee wisky's waarop de cafébaas vraagt : Er is toch niets mis ginder in Canada ?, waarop Jan antwoord : nee hoor! maar ik mag niet meer drinken van mijn dokter. 5qw 6qq 5qw festivdd c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 10, 2016 5:50 am

Mop van de dag: Blondjes en autosleutels...
Twee blondjes staan bij de auto te sukkelen met het slot.
Ze zijn namelijk de sleutel kwijt.
Plots begint het zachtjes te regenen.
Zegt het ene blondje tegen het andere:
"Schiet op, het regent en het dak van de auto staat nog open!" 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 10, 2016 6:53 am

Twee buren staan met elkaar te praten over het leegpompen van de ene buur zijn mazouttank.
Buur 1: Dat is nu de 2é maal in 4 jaar. In allebei de gevallen had ik deze net laten voltanken, dat zijn kostelijke keren geweest.
Buur 2: Ik voel met u mee, 6 jaar geleden ben ik drie maal bestolen geweest. Maar ik heb er iets op gevonden en sindsdien is er geen mazout meer gestolen.
Buur 1: Awel, gaat ge het mij nog vertellen? Alle tips zijn welkom, die situatie hangt mij de keel uit!
Buur 2: Rustig buurman, het enige dat ik heb gedaan is een groot plakkaat gezet met in grote letters 'MAZOUT'.
Buur 1: Zijt gij helemaal zot geworden, dan moeten ze zelfs niet meer zoeken...
Buur 2: Wacht, ik ben nog niet klaar. Ik heb dat plakkaat niet boven mijn mazouttank gezet, maar boven mijn septische put. Dit jaar hebben ze op die manier reeds 2 maal mijn beerput gratis leeggezogen.

5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo aug 10, 2016 6:55 am

Eerst grapje van de dag


Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.
Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen."
Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
Klant: "Vijf sterretjes."









Tweede grapje van de dag


De oude notaris was doodsbang voor zijn gezondheid. Om het minste was hij heel bezorgd. Een verkoudheid vreesde hij als het een longontsteking was en een eksteroog bezorgde hem slapeloze nachten.
Op een dag zit hij naast zijn vrouw in de schouwburg. Halverwege de voorstelling wendde hij zich tot zijn vrouw:
"Nu is het gebeurd! Ik was er al maanden bang voor, maar nu is het gebeurd. Mijn rechterbeen is verlamd ... Ik heb er geen gevoel meer in!"
"Stil!", antwoordde zijn vrouw vinnig, "Kijk liever naar het toneel en geniet ervan. En laat me even met gerust, je zit nu al vijf minuten in mijn been te knijpen!"
5qw 6qq 5qw weet niet e082

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do aug 11, 2016 5:35 am

Mop van de dag: Vreemd drinkgedrag
Een Ier wandelt een pub binnen in Dublin, bestelt 3 Guinness en gaat in een hoekje zitten, waar hij afwisselend een teug neemt uit ��n van de drie glazen. Wanneer ze alledrie op zijn, gaat hij terug naar de toog en bestelt drie nieuwe. De ober achter de bar komt naar hem toe en zegt hem: "Weet je, als ik een pint heb getapt, dan wordt het warm en een beetje plat, dus het zou veel beter smaken als je ze ��n per ��n zou bestellen."

"Oh", zegt de Ier, "dat kan zijn! Maar ik heb twee broers. E�n zit in Amerika nu, en ��n in Austali�, en ik zit nu hier in Dublin. Toen we allemaal thuis vertrokken, hebben we elkaar beloofd dat we, eender waar we naartoe gingen, op deze manier zouden drinken, om de dagen dat we altijd samen op stap gingen te herdenken. Dus nu drink ik ��n voor mezelf en nog twee voor mijn twee broers..."

De ober geeft toe dat het een mooi gebruik is, en laat het daarbij. De Ier wordt een regelmatige klant in de bar en drinkt altijd op dezelfde manier: drie Guinness en om de beurt een teug nemen van elk glas.

Op een dag komt hij de pub binnen en bestelt maar twee Guinness. Alle andere reguliere klanten merken dit op en de conversaties die aan de gang zijn, vallen bijna onmiddellijk stil. Wanneer de Ier terugkomt om zijn tweede rondje te bestellen, zegt de ober: "Ik wil natuurlijk niet tussenkomen in jouw verdriet, maar in ieder geval innige deelneming met je verlies."

De Ier kijkt een beetje verward voor een klein moment, dan ziet hij natuurlijk waar de kink in de kabel zit, en begint te lachen! �Oh nee, alles is nog ok met iedereen!", legt hij uit. �Het is gewoon dat mijn vrouw ons heeft bekeerd tot een baptistische kerk en dus moest ik stoppen met drinken... Maar dat heeft geen invloed op mijn broers, h�!!!" 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz hhhhh

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do aug 11, 2016 7:34 am

Een secretaresse van een internationaal bedrijf komt bij de directeur binnenlopen: 'Ik heb net weer een brief gehad van ons filiaal in de Sahara, ze schrijven dat ze ernstig water te kort komen'. 'Ach,' zegt de directeur, 'ze hebben daar altijd water te kort, zo dringend is het niet.' 'Nou, ik denk dat het dit keer wel dringend is, want de postzegel hebben ze met een paperclip vastgemaakt!'

5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do aug 11, 2016 7:35 am

Eerst grapje van de dag


Men zegt wel eens dat ik jaloers op Marco Borsato ben, maar je zal mij de waarheid nooit horen playbacken, hoor!









Tweede grapje van de dag


Na jaren schrapen en sparen vertelde een man het goede nieuws aan zijn vrouw: "Schat, we hebben nu eindelijk genoeg geld om te kopen waar we in 1979 voor zijn gaan sparen."
"Bedoel je een splinternieuwe Cadillac?", vroeg ze blij.
"Nee," zei haar man. "Een Cadillac uit 1979".
5qw 6qq 5qw 3qq festivdd

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr aug 12, 2016 6:48 am

Vanonder en niet vanboven
Twee hogere officieren zijn bezig met verhuizen en hebben een wagen van de kazernering tot hun beschikking. De wagen is vol en zij vertrekken. Onderweg moeten zij onder een brug door en raken zij met de vrachtwagen vast onder de brug. Beiden staan het probleem te bestuderen, tot er een combi van de Rijkswacht stopt. De rijkswachters vragen wat het probleem is en de officieren zeggen dat de wagen vast zit. Onze rijkswachters bekijken de zaak eens en zeggen tegen hen dat zij de banden moeten aflaten, zodat de wagen terug vrijkomt. Waarop de officieren tegen hen zeggen: Het is niet vanonder dat het spant, maar vanboven!!!!" 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c028

Plaats reactie