De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za jan 26, 2019 1:12 pm

Mop van de dag
Jong geleerd ...
Jantje en mieke zitten samen in bad en plots ziet Mieke het piemeltje hangen van Jantje en vraagt: "Wat is dat Jantje?"
Waarop jantje antwoord: " Dat is mijn 11de vinger."
Maar Jantje ziet ook iets bij Mieke en vraagt " wat is dat ?"
" Oh, dat is mijn 2de mond" zegt ze.
En na dat mieke dat had gezegd begonnon ze te neuken. Tot mama binnen komt en vraagt wat zijn jullie aan het doen? Waarop jantje antwoord "
Ik ben met mijn 11de vinger aan het voelen of Mieke nog geen tandjes heeft in haar 2de mondje. 5qw 6qq 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za jan 26, 2019 1:15 pm

Vrouwelijk
Waarom kun je vrouwelijk schoon nooit precies in cijfers achter de komma weergeven ?


Omdat de afronding het juist zo mooi maakt. 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma jan 28, 2019 8:58 am

Een circus houdt audities voor een nieuwe act. Het is al de derde auditiedag en er is nog altijd geen geschikte kandidaat gevonden, wanneer nummer 265 zich aandient, een nogal tengere man: ‘Ik kan heel goed vogels imiteren.’ ‘Veel succes daarmee,’ zegt de vermoeide circusdirecteur. ‘Maar laat nummer 266 maar binnen, want hier kunnen we niks mee in ons circus.’ ‘O, alstublieft,’ smeekt de man, ‘geef me toch een kans!’ De directeur maakt zich boos en vraagt hem onmiddellijk het lokaal te verlaten. ‘Oké, sorry, het spijt me,’ zegt de man treurig. Daarop opent hij het raam en vliegt weg. 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma jan 28, 2019 9:00 am

Eerst grapje van de dag
Waarom nemen blonde blondjes altijd een doos lucifers en een steen mee naar bed? Met de steen gooien ze het licht uit en met de lucifers kijken ze of het licht echt uit is



Tweede grapje van de dag
- "Waarom kleed jij je als matroos als je gaat jagen?"
- "Wel, dan denken de hazen natuurlijk dat ik een visser ben en wantrouwen ze mij niet!"




Derde grapje van de dag
Er staan 2 kaarsen op tafel.
Zegt de ene tegen de andere: zullen we samen uitgaan?


6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma jan 28, 2019 9:02 am

Mop van de dag
Ook spataders?
Herman Decroo en Willy Claes zitten samen op een concert in het Paleis voor Shone Kunsten. Tijdens de pauze gaan ze beiden naar het toilet en staan naast elkaar te plassen.

Plots ziet Willy allemaal blauwe strepen op Herman zijn piemel.
"Daar zou ik toch maar eens mee naar de dokter gaan" sugereert Claes.
"Gaat gij ook maar eens naar de dokter, Willy, want die van u ziet helemaal rood!"

Na enkele weken in het parlement:
"En, wat was het Herman?"
"Spataders, van te lang recht te staan. Ze hebben mij geopereerd. Ik ben er vanaf. En wat mankeerde gij Willy? Ook spataders?"

"Neenee, gelukkig niet: het was maar lippenstift." 6qq 5qw 6qq c0321 hello

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma jan 28, 2019 9:03 am

Sardientjes
'Juf, is het waar dat grote roofvissen kleine sardientjes opeten?'
'Ja, Brammetje dat is echt waar.'
'Maar hoe maken die vissen zo'n blikje open?' 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 29, 2019 12:29 pm

Wij zijn thuis bezig met het aanleggen van een nieuwe oprit, maar halverwege kwam mijn pa tot de vaststelling dat we te weinig stenen besteld hadden. Nu is het zo dat ze een paar straten verder een nieuw voetpad aan het aanleggen zijn en met identiek dezelfde stenen. Ik had er dus niet beter op gevonden om 's avonds wanneer die werkgasten weg waren met een kruiwagen wat stenen te gaan stelen. Net toen ik heel die kruiwagen had volgeladen, stopt er een zwaantje: "Awel jongeman, wat zijn we aan het doen?" Ik zeg: "Wel meneer de polies, ik ben een oprit aan het aanleggen met identiek dezelfde stenen en we hadden een kruiwagen over. Dus ik dacht die hier te komen leggen, ze zullen die wel kunnen gebruiken zeker?" Waarop dat zwaantje zegt: "Ah nee zo niet hé, pak die maar allemaal terug mee!" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 29, 2019 12:30 pm

Eerst grapje van de dag
Weet je wanneer de Hollanders leren zwemmen hebben? Toen ze moesten beginnen tol te betalen aan de brug !



Tweede grapje van de dag
- "Waarom heb je je verloving verbroken, kerel?"
- "Wij gingen een huis bekijken toen mijn aanstaande schoonmoeder opmerkte dat het te klein was voor drie personen. Wel, toen heb ik mij bescheiden teruggetrokken."




Derde grapje van de dag
't Is groen en het glijd van een berg?
Antwoord: een Skiwie

6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 29, 2019 12:32 pm

Mop van de dag
De 3e Affaire
Een aflegger in het mortuarium was 's avonds laat aan het werk. Zijn taak was het de doden v��r ze werden begraven of gecremeerd te onderzoeken. Toen hij het lichaam van meneer Schwartz onderzocht, deed hij een verbazingwekkende ontdekking. Schwartz had het grootste geslachtsdeel, dat hij ooit gezien had. 'Het spijt me, meneer Schwartz', zei hij 'maar zo'n lichaamsdeel moet voor het nageslacht bewaard worden'. Hij pakte zijn ontleedmes en ontdeed de man van zijn ontzagwekkende penis. Hij stopte het in zijn koffer en nam het mee naar huis. De eerste aan wie hij het liet zien was zijn vrouw.

'Ik moet je iets ongelooflijks laten zien', zie hij en opende zijn koffer.
'Oh, mijn God' riep zijn vrouw uit 'Schwartz is dood'. 6qq 5qw 6qq aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jan 29, 2019 12:34 pm

T-rex op de trein
Er zat een man in een trein naar een T-REX te staren.
De man staarde zo lang dat de T-REX vroeg:'Wat staar je zo naar mij Heb ik iets van je aan?'
De man zei: 'Neen het is gewoon de eerste keer dat ik een T-REX in een trein zie.'
Waarop de T-REX: 'Zul je niet meer zien ook. Morgen is mijn motor klaar.' 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 30, 2019 12:57 pm

Frank zit met zijn vrouw en schoonmoeder op restaurant. Op een gegeven moment snijdt de schoonmoeder een stuk vlees af, prikt het aan haar vork en houdt het voor zich. Ze vraagt: 'Is dit nu rund of varken?' Waarop Frank vraagt:'Welke kant van de vork bedoel je? 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 30, 2019 12:59 pm

Eerst grapje van de dag
Wanneer schiep God het wasgoed? In den beginne, want in de bijbel staat: 'God schiep de zee, de lucht en het was-goed.



Tweede grapje van de dag
Dichter: "Oh, er zijn heel wat dingen op de wereld die waardevoller zijn dan geld."
Siri: "Inderdaad, dat is zo, maar je hebt geld nodig om ze te kunnen kopen".




Derde grapje van de dag
Een man zegt tegen de psychiater: 'Ik ben het leven moe, ik ga mezelf voor de trein gooien.'
Zegt de psychiater :'Ik heb U toch altijd verteld dat U een positieve draai aan Uw leven moet geven en aan alle dingen in het leven.'
'Inderdaad', zegt de man, 'daar heeft U gelijk in. Ik zal het anders zeggen, ik ga mijn leven op de rails zetten.'

6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 30, 2019 1:01 pm

Mop van de dag
Blauw oog
Een man komt op het werk en zijn collega's merken dat hij een blauw oog heeft dus vragen ze wat er gebeurd is. De man begint te vertellen: 'Mijn vrouw bukte zich gisteren over de diepvries om iets te nemen. Ik kon me niet houden, liep naar mijn vrouw, tilde haar rok op, trok het slipje naar beneden en begon haar lekker te pakken.'

De collega's kijken met vragende gezichten naar elkaar
waarop ��n van de collega's vraagt: 'En dan? heeft ze dat niet graag?'
De man antwoordt: 'jawel jawel, maar niet in den Aldi.' 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jan 30, 2019 1:03 pm

Einstein, Picasso & Bush
Einstein gaat dood en komt in de hemel terecht. Plots staat hij voor een engel die hem vraagt: "En wie ben jij?" Einstein zegt: "Awel, ik ben Einstein!" "Serieus?", antwoordde de engel, "bewijs het dan maar eens!" "Uhm oke", zei Einstein. Hij liet zijn formule's en bewerkingen zien, waarop de engel: "Oke, je bent echt Einstein. Loop maar door en veel plezier!"

Wat later kwam Picasso in de hemel terecht bij dezelfede engel. De engel vroeg: "En wie ben jij?" Waarop Picasso: "Awel, ik ben Picasso." "Ooh ja, bewijs maar dat je Picasso bent", zei de engel. "No problemo", zei Picasso en hij verfde iets heel moois. "Oke" zei de engel, "je hebt bewezen dat je Picasso bent. Je mag doorlopen."

Weer wat later kwam Bush in de hemel en ook hij botst op diezelfde engel. De engel vroeg: "Awel, en wie ben jij?" Waarop Bush: Awel, ik Bush, former president of the United States!". "Ooh ja, bewijs maar dat je Bush bent, want Einstein en Picasso hebben het zonet al bewezen!"

Bush: "Serieus? En wie zijn die Einstein en Picasso dan"?
Waarop de engel: "Ok je hebt het zonet bewezen!!" 6qq 5qw 6qq aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 31, 2019 3:15 pm

Een jongen komt thuis na zijn allereerste sollicitatiegesprek. "En hoe ging het?" vraagt zijn vader. "Heel erg goed!' antwoordt de jongen, "ik mag volgende week al met het personeel mee op reis." "Waar gaan jullie dan wel heen?" "Wel, de directeur zei me dat als ik bij zijn bedrijf kom werken, ze binnen de week met z’n allen naar de Filistijnen gaan!" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 31, 2019 3:16 pm

Eerst grapje van de dag
Wat is een dom blondje met een snotneus? Vol.



Tweede grapje van de dag
Op een dag wandelde een bekende dichter met zijn vriend voorbij een huis waarop vermeld stond dat er ooit eens een dichter had gewoond.
- "Ik ben benieuwd wat ze boven mijn deur zullen zetten, als ik dood ben", merkte de dichter peinzend op.
- "Te koop of Te huur", was het promte antwoord van z'n vriend.




Derde grapje van de dag

Een pastoor en een rabbijn staan met elkaar te praten. "Ik had laatst een visioen van de joodse hemel," zegt de pastoor. "En, hoe was het er?" vraagt de rabbijn. "Man, het leek wel een vlooienmarkt. Overal troep, overal kabaal, overal schreeuwende en gebarende mensen. Dat was niet mooi meer...," zegt de pastoor. "Grappig," zegt de rabbijn, "want ik had laatst een visioen van de christelijke hemel." "Vertel eens," zegt de pastoor. "Nou, heel anders," zegt de rabbijn: "Het was er oogverblindend mooi. Het staat daar vol met kathedralen van goud en zilver en edelstenen. Alles even proper en netjes en oases van rust ook...". "En de mensen?" vraagt de pastoor.
"Mensen?", zegt de rabbijn, "mensen? Nee, die waren er niet."


6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 31, 2019 3:18 pm

Mop van de dag
Why don't you go to hell?
Sitting behind a couple of nuns at a baseball game, with their habits partially blocking the view, three men decided to badger the nuns. In an effort to get them to move, in a very loud voice, the first guy said, 'I think I'm going to move to Utah. There are only 100 nuns there.' The second guy spoke up and said, 'I want to go to Montana. There are only 50 nuns there.' The third guys spoke up and said, 'I want to go to Idaho. There are only 25 nuns there.'

One of the nuns turned around, looked at the men, and in a very sweet calm voice said, 'Why don't you go to hell ... there aren't any nuns there.'
6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jan 31, 2019 3:20 pm

Do not Disturb
Een gezagvoerder van de KLM was bezig met het inwerken van een nieuwe zeer knappe blonde stewardess. De vlucht zou ze naar Hong Kong brenegen alwaar ze zouden overnachten. Bij aankomst liet de gezagvoerder haar de beste plekken zien om te eten, winkelen en overnachten. Tijdens de briefing de volgende morgen merkte de gezagvoerder dat de nieuwe stewardess niet aanwezig was.

Enigszins ongerust belde hij naar het hotel om te informeren wat er aan de hand was. Huilend beantwoorde ze de telefoon en vertelde dat ze niet uit haar kamer kon. "Je kan niet uit je hotelkamer?" vroeg de gezagvoerder, "Waarom niet?"

De stewardess antwoorde snikkend, "Er zijn maar drie deuren hier, eentje is van de badkamer, eentje is van de kast en op de derde zit een bordje met daarop 'Do Not Disturb'!"
6qq 5qw 6qq c0321 danserss

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za feb 02, 2019 1:12 pm

Jantje zit op school in de rekenles. De juf zegt:"Op de telefoondraad zitten 10 vogeltjes. Ik neem een geweer en ik schiet één vogeltje neer. Hoeveel vogeltjes zitten er op de draad?" Iedereen aan het denken en na enkele minuten steekt Jantje zijn vinger op. "Ja Jantje", zegt de juffrouw, "zeg het maar." "Juffrouw", zegt Jantje, "er zitten geen vogels meer op de draad." "Jawel., zegt de juffrouw, "Er zitten tien vogeltjes op de draad, ik schiet er één vanaf dus ... tien min één is negen." "Neen" zegt Jantje. "Uw geweer maakt zoveel lawaai dat alle andere vogeltjes gaan vliegen." "Nou, Nou Jantje", zegt de juffrouw. "Tien min één is negen, maar ik hou wel van de manier waarop je denkt." "Ach" zegt Jantje, "van zulke vragen kan ik er ook stellen." "Oh ja",vraagt de juffrouw, "stel dan maar eens zo een vraag." Jantje denkt eventjes na en stelt volgende vraag: "Juffrouw, in het park zitten drie vrouwen op een bank. Ze hebben alle drie een ijsje vast. De éne likt eraan, de tweede bijt erin en de derde zuigt eraan. Wie van de drie is getrouwd?" De juffrouw slaat zo rood uit als een tomaat en stottert ... "Eh, ik ... ik ... Eh, ik denk diegene ... die eraan zuigt." "Wel neen", zegt Jantje. "Het is diegene die een trouwring draagt, maar ... ik hou van de manier waarop je denkt!" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za feb 02, 2019 1:15 pm

Eerst grapje van de dag
Twee vrienden een kameel en een muis lopen in de woestijn...
Zegt de kameel: ik voel me niet goed, ik heb het verschrikkelijk heet...
Antwoordt de muis: kom dan toch in mijn schaduw staan!




Tweede grapje van de dag
Een bedelaar gaat naar het politiekantoor:
- "Agent, als men iets gevonden heeft, moet men dat dan teruggeven?"
- "Natuurlijk! Altijd!"
- "Wel, ik heb werk gevonden!"




Derde grapje van de dag
Een politieagent belette een man van de brug te springen.
'Als je springt', pleitte de agent, 'moet ik je naspringen en terwijl we dan op de ambulance wachten, krijgen we allebei een longontsteking en gaan we allebei dood. Doe me een plezier, ga nu naar huis en hang je op.'

6qq 5qw 6qq c0321 c028

Plaats reactie