De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za feb 02, 2019 1:17 pm

Mop van de dag
Tijdens de pauze
Een man zit op zijn werk nogal sloom achter zijn bureau. De directeur komt langs en vraagt wat er aan de hand is. De man antwoordt: "Ik weet het niet, ik heb het gevoel dat alles mislukt, dat alles als los zand door m'n handen glipt. Ik zie het niet meer zitten..."
Waarop de directeur antwoordt: "Kop op kerel. Heb ik ook eens gehad! Ik ben toen twee weken lang alle pauzes naar huis gegaan om me door mijn vrouw te laten verwennen. Dat heeft prima geholpen! Dat zou jij ook moeten doen..."
Twee weken later komt de directeur weer langs. De man zit lustig te typen, de fax ratelt... Zegt de directeur: "Ik zie dat het weer prima gaat! Je hebt mijn advies zeker opgevolgd?"
"Inderdaad," zegt de man, "trouwens, nooit geweten dat u zo mooi woont!" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za feb 02, 2019 1:19 pm

Auto met een geurtje
Een vrouw loopt een Mercedes-showroom binnen.
Ze kijkt wat rond, totdat ze de perfecte auto ziet.
Ze gaat hem eens van dichtbij bekijken, maar als ze bukt om de leren bekleding goed te voelen, laat ze per ongeluk een scheet.
Ze schaamt zich enorm, en kijkt nerveus om zich heen of iemand het gemerkt heeft.
Ze hoopt maar dat er nu niet net een verkoper naast haar tevoorschijn komt. Maar als ze zich omdraait, staat er dichtbij toch een verkoper, die haar vraagt: "Dag mevrouw, kan ik u van dienst zijn?"
Nog behoorlijk zenuwachtig informeert de vrouw naar de prijs van de auto.
De verkoper antwoordt: "Mevrouw, als u al een scheet laat bij het aanraken van de bekleding, denk ik dat u uw broek vol zult schijten als ik u de prijs noem..."
6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 05, 2019 12:37 pm

Een man gaat naar een dierenwinkel om een papegaai te kopen. De winkelbediende wijst naar drie identieke papegaaien op een stok en zegt: “De linkse kost 500 euro.” “Waarom is die zo duur?” vraagt de man. “Omdat hij weet hoe hij een computer moet bedienen”, antwoordt de winkelbediende. Dat maakt de man nieuwsgierig en hij informeert naar de prijs van de tweede papegaai. “1000 euro”, is het antwoord. “Deze weet namelijk net als de eerste hoe je een computer moet bedienen, maar daarenboven kan hij ook nog eens programmeren in PHP en Javascript.” De man knikt bewonderend en vraagt hoeveel de derde papegaai kost. “5000 euro”, antwoordt de winkelbediende. “Dat is heel veel”, zegt de man, “wat kan die dan wel voor speciaals?” “Om eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit iets zien doen”, zegt de winkelbediende, “maar de twee andere noemen hem baas.” 6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 05, 2019 12:40 pm

Eerst grapje van de dag
Dokter: "Weet u wat ik in uw maag gevonden heb, meneer Jansen? Eenentwintig theelepels!'' Jansen: ''Maar, dokter! Dat was uw eigen voorschrift! Driemaal daags een theelepel"



Tweede grapje van de dag
Na een lange buitenlandse reis komt een man onverwachts thuis. Hij ligt naast zijn vrouw in bed als de telefoon begint te rinkelen. Hij neemt de hoorn op en luistert. Even later hoort zijn vrouw hem het volgende zeggen:
- "Dat weet ik niet. Daarvoor moet u bij bij de marine informeren."
- "Wie was dat?", vraagt zijn vrouw, nadat hij de hoorn neergelegd heeft.
_ "Iemand die vroeg of de kust veilig is...".




Derde grapje van de dag

Drie vrouwen vinden samen de dood na een verkeersongeval. Ze komen aan in de hemel en Sint-Pieter komt naar hun toe.
Hij zegt:"Er is maar 1 regel en die moet je altijd volgen en dat is : trap niet op de eendjes."
De vrouwen gaan binnen en ja hoor allemaal eendjes, je kon er bijna niet naast trappen.
Een half uurtje later trapt de eerste vrouw al op een eendje. En jawel, eendje dood.
Sint-Pieter komt er al aan met een lelijke man. Hij ketent ze aaneen en zegt: "jij moet tot in de eeuwigheid vastgeketend blijven aan deze lelijke man."
De andere vrouwen zijn voorzichtig, maar een drietal maanden later, heeft de tweede ook prijs, en ja hoor, St-Pieter komt er al aan met een lelijke man en ook zij wordt vastgeketend tot in de eeuwigheid.
De derde vrouw nu heeeeeeel voorzichtig, loopt na 6 maanden nog altijd rond en ze heeft nog niet op een eendje getrapt. Plots staat St-Pieter daar met een knappe jonge gast, een echte chippendale. En hij ketent hen vast en vertrekt. "Allee zegt die vrouw, wat heb ik gedaan om dat te verdienen?" "Wat gij gedaan hebt weet ik niet" , zegt de jonge gast, " maar ik had op een eendje getrapt."


6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 05, 2019 12:42 pm

Mop van de dag
Effe masturberen
Een Nederlander leest in een of ander erotisch tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond na het werk de proef op de som te nemen, maar zit nog met een probleempje met betrekking tot een geschikte locatie...

Op toilet is er immers te veel volk, achter het buro is het te riskant en in het park verderop zitten teveel spelende kinderen. Uiteindelijk denkt hij de oplossing gevonden te hebben: onderweg naar huis is immers nog een autoparking... Bovendien kan hij dan onder de wagen gaan liggen en doen of hij de auto inspecteert...

Zo gezegd, zo gedaan ... Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken ! Net voor het moment supr�me, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading - niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door . Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie : "Wie daar?"

"Politie!", is het antwoord, "wat moet dat hier ?" "Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de Nederlander in paniek.

"Ah, OK " zegt de agent lachend, "en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de verlichtingspaal". 6qq 5qw 6qq c0321 danserss

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 05, 2019 12:45 pm

Pizza bestellen
1. Wanneer je een telefoon met druktoetsen gebruikt, druk dan voortdurend willekeurige nummers in wanneer je bestelt. Vraag de persoon aan de andere kant die de bestelling opneemt om met deze ongein te stoppen.
2. Maak zelf een klantenkaart en vraag of ze die accepteren.
3. Spreek een raar taaltje wanneer dat zo uit komt.
4. Bestel een Big Mac.
5. Beëindig het telefoongesprek met: "Denk er aan, we hebben dit gesprek nooit gevoerd!"
6. Vertel aan degene die de bestelling opneemt dat je een concurrent aan de andere lijn hebt en dat je met de laagste bieder in zee gaat.
7. Geef ze je adres, roep dan "Oh, alstublieft wilt u me verrassen!" en hang meteen op.
8. Beantwoordt hun vragen met tegenvragen.
9. Zeg met een hijgende stem dat ze de rotzooi van het eten moeten afsnijden en vraag of ze iets uitzonderlijk zondigs in huis hebben.
10. Gebruik de volgende indrukwekkende woorden in het gesprek: "robuust, vrijdenkend, kostenefficiëntie, Oekraïens, veelkleurig, dolletjes."
11. Zeg dat ze de korst deze keer aan de bovenkant moeten doen.
12. Doe je bestelling zingend op de wijs van "Gimme hope Johanna, gimme hope Johanna, gimme hope Johanna, before the morning comes..."; "Geef me pizza, geef, geef me pizza, geef, geef me pizza, ja, breng het bij me thuis..."
13. Zeg niet gewoon wat je hebben wilt, maar spel alles.
14. Verhoog je stem wanneer je "pizza" zegt.
15. Stotter op de letter p.
16. Vraag naar een aanbieding die je gelezen hebt in een advertentie van een andere pizzeria.
17. Vraag wat voor kleren degene draagt die de pizza's rondbrengt.
18. Knak je vingers vlak voor de hoorn van de telefoon.
19. Zeg hallo, blijf vijf seconden sprakeloos en doe dan net alsof ze jou belden. Ratel je bestelling af met een grote vastberadenheid. Als ze vragen of je er ook wat te drinken bij wilt hebben, raak dan in paniek en raak gedesoriënteerd.
20. Zeg tegen degene die de bestelling opneemt dat je depri bent en probeer hem/haar zover te krijgen om je op te vrolijken.
21. Maak een lijst van exotische keukens en bestel deze als menu-items.
22. Verander je accent elke drie seconden.
23. Bestel 52 stukken pepperoni en zeg dat je ze gemaakt wilt hebben in fractal-structuur waarvan je de vergelijking zometeen zult dicteren. Vraag of ze papier bij de hand hebben.
24. Doe net alsof je degene die de bestelling opneemt ergens van kent. Zeg: "Afgelopen winter in Kirchberg, is het niet?"
25. Begin de bestelling met: "Ik zou graag...". Sla jezelf even later voor het hoofd en zeg: "Nee, dat wil ik niet."
26. Als ze even later de bestelling herhalen om te controleren of die goed is overgekomen, zeg dan: "Ok, dat wordt dan 25 euro, wilt u zich zometeen bij het eerste raam opstellen?"
27. Huur een pizza.
28. Bestel terwijl je aan het stofzuigen bent.
29. Vraag of je de doos waarin de pizza gebracht wordt mag houden. Wanneer ze zeggen dat dat inderdaad mag, laat dan een zucht van opluchting horen.
30. Leg de klemtoon op de laatste lettergreep van "pepperoni". Hou de letter i lang aan.
31. Pak je pizza begerig aan, niet ingehouden.
32. Zeg: "Weet u zeker dat u van de Pizza koning bent?" Wanneer ze zeggen van wel, zeg dan: "oh, ja, is dat zo! Dan moet u me dat toch eens uitleggen!"
Wanneer ze uiteindelijk met een duidelijk bewijs komen dat ze het inderdaad zijn, ga dan janken en vraag: "Weet u wel wat het is om voorgelogen te worden?"
33. Hou het spreekgedeelte van de hoorn steeds verder van je mond vandaan wanneer je praat. Wanneer het gesprek eindigt, breng de hoorn dan weer vlak bij je mond en roep zo hard als je kunt: "Tot ziens!"
34. Zeg dat ze een dubbele controle moeten uitvoeren om te zien of je pizza inderdaad dood is.
35. Doe de stem van degene die de bestelling aanneemt na.
36. Spreek geen werkwoorden uit in het gesprek.
37. Als ze zeggen "Wat zou u willen hebben?", zeg dan: "Oh, bedoelt u nu?"
38. Speel op een gitaar.
39. Zeg dat je jarig bent en dat je het op prijs zou stellen dat de bezorger zich achter het bankstel verbergt om te wachten tot je echtgenoot thuiskomt om zo hem/haar te verrassen.
40. Vermaak degene die de bestelling opneemt met kleine wetenswaardigheden over country en western dansen.
41. Vraag of je een menu kunt zien.
42. Citeer Carl Sandberg.
43. Zeg dat je kunt betalen wanneer de mensen waar je gesolliciteerd hebt teruggebeld hebben.
44. Vraag of ze enig idee hebben wat er op het spel staat bij deze pizza.
45. Vraag welke pizza het beste smaakt bij een oude Chardonnay.
46. Laat een boer in de hoorn van de telefoon en zeg dat je hond zich zou moeten schamen.
47. Bestel een stuk pizza, niet een hele pizza.
48. Schreeuw: "Ik ben ze zat, mannen/vrouwen! Zend me een dozijn van je beste, Gaston!e
49. Ga midden in het gesprek zitten suffen, wordt weer helder en zeg: "Waar was ik? Wie bent u?"
50. Doe een psychoanalyse op degene die de bestelling opneemt.
51. Vraag wat hun telefoonnummer is. Hang op, bel ze opnieuw op en vraag het opnieuw.
52. Bestel een gemengde pizza en zeg dan: "Nee dat gaat niet samen."
53. Bel op om te klagen over de service. Bel later nog een keer om te zeggen dat je dronken was en dat je het niet meende.
54. Zeg tegen degene die de bestelling opneemt dat hij tegen de beheerder moet zeggen dat hij tegen de directeur moet zeggen dat hij ontslagen is.
55. Geef verslag van een diefstal.
56. Vraag naar degene die de laatste keer de bestelling voor je opgenomen heeft.
57. Als hij/zij je iets voorstelt, verklaar dan vastbesloten: "Ik zal me niet laten verleiden door jouw lieve woorden."
58. Vraag je hardop af of je je neusharen ook zult trimmen.
59. Probeer te praten terwijl je iets drinkt.
60. Begin het gesprek met: "Mijn oproep (aan de Pizza king): Neem er één en...... aktie!"
61. Vraag of de pizza biologisch geproduceerd is.
62. Vraag naar het onderhoud en de reparatie van de pizza.
63. Wees vaag in je bestelling.
64. Wanneer ze je bestelling herhalen, zeg dan: "Nog een keer, maar nu met wat meer gevoel."
65. Wanneer je een druktoetsapparaat gebruikt toets dan elke vijf seconden 1-2-3 tijdens het gehele gesprek.
66. Zeg na het bestellen: "Ik vraag met af wat DEZE toets op de telefoon doet." Simuleer een storing.
67. Begin het gesprek door te zeggen welke datum het vandaag is en zeg: "Dit kan mijn laatste dag zijn."
68. Vraag of ze vertrouwd zijn met de term "een geslagen pizza". Geef een omschrijving van de term en vraag om dit te doen met jouw pizza.
69. Zeg redelijk hard in de hoorn "Ksssssssssssssssssssjt". Vraag of ze dit gevoeld hebben.
70. Probeer het psychische aura te achterhalen van degene die de bestelling opneemt. Gebruik het in je voordeel.
71. Wanneer je bezig bent te vertellen welke lagen je allemaal op je pizza wilt hebben, zeg dan dat je ook nog een tweede wilt hebben.
72. Probeer een blues te spelen op een harmonica. Stop regelmatig met praten om op de harmonica te spelen.
73. Vraag of ze je pizza willen bemonsteren. Stel voor dat ze het monster op dezelfde manier behandelen.
74. Laat ze wachten.
75. Leer degene die de bestelling opneemt een geheime code. Gebruik de code bij alle volgende bestellingen.
76. Mompel: "Er is een bom onder uw stoel." Wanneer je gevraagd wordt om dit te herhalen, zeg dan: "Ik zei: 'Vlees met een sausje"
77. Zorg ervoor dat de eerste laag die je bestelt bestaat uit champignons. Zeg dan als laatste: "Geen champignons alstublieft." Hang op voordat ze de kans krijgen om te antwoorden.
78. Wanneer de bestelling herhaald wordt, verander er dan iets aan. Als hij weer herhaald wordt, verander dan weer wat. Als hij voor de derde keer herhaald wordt, zeg dan: "U begrijpt het echt niet he?"
79. Wanneer de prijs genoemd wordt, zeg dan: "Oooooo, dat klinkt ingewikkeld. Ik haat rekenen."
80. Probeer af te dingen.
81. Bestel een pizza van 10 centimeter doorsnee.
82. Bestel een levensverzekering.
83. Als ze zeggen: "Is het zo goed?" hinnik dan en zeg: "Dat zullen we wel zien of niet dan?"
84. Vraag hoeveel dolfijnen er gedood zijn om deze pizza te maken.
85. Vraag of de pizza zijn pilletjes gehad heeft.
86. Bestel een gestoomde pizza. 6qq 5qw 6qq aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 06, 2019 12:38 pm

Een werknemer gaat naar het bureau van zijn manager omdat hij hem een paar documenten wil laten ondertekenen. Vanuit het deurgat ziet hij dat zijn grote baas door het raam staat te kijken met zijn armen op zijn rug. Omdat hij hem niet wil storen, gaat hij dan maar terug naar zijn eigen bureau. Twee uur later keert hij terug naar het bureau van de manager, maar die staat nog altijd uit het raam te staren. Als de manager beseft dat hij niet alleen is in zijn kantoor, draait hij zich langzaam om en zegt: “Weet je, ik begrijp waarom dit land een puinhoop is. Ik sta nu al twee uur naar die arbeiders daar beneden te kijken en ze hebben in al die tijd helemaal niets gedaan!” 6qq 5qw 6qq c0321 aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 06, 2019 12:40 pm

Eerst grapje van de dag
Wat moet je doen wanneer een dom blondje een handgranaat naar je toe gooit? De pin eruit trekken en terug gooien



Tweede grapje van de dag
- "Kelner, jullie noemen dit hier dus een eersteklasrestaurant, is het niet?"
- "Zeker, mijnheer. Als u bij ons een ei bestelt, krijgt u het meest verse ei ter wereld. Betelt u een kop koffie, dan krijgt u de sterkste koffie ter wereld, en...".
- "Ja, ja, ik weet het. Ik heb een kleien biefstuk besteld".




Derde grapje van de dag
Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken.
De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur.
Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen.
Het is even stil in de taxi.
Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer.
Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur.
Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".

6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 06, 2019 12:42 pm

Mop van de dag
De Zaagbeweging
Er zit een man boven op zijn huis, zijn dak te maken en wil de zaag hebben. Dus hij schreeuwt naar beneden en vraagt om de zaag. Maar de man beneden begrijpt hem niet, dus de man boven gebruikt gebarentaal. Hij wijst naar zichzelf dan naar de andere man en maakt een zaagbeweging over zijn arm.

De man beneden denkt even na en haalt dan zijn knots uit zijn broek en begint zich af te trekken. De man boven wordt kwaad loopt naar beneden en zegt tegen de ander dat hij uitbeeldde dat hij de zaag wou hebben. Antwoordt de andere man: "Dat wist ik, maar ik wou even zeggen dat ik kwam."
6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 06, 2019 12:42 pm

Mop van de dag
De Zaagbeweging
Er zit een man boven op zijn huis, zijn dak te maken en wil de zaag hebben. Dus hij schreeuwt naar beneden en vraagt om de zaag. Maar de man beneden begrijpt hem niet, dus de man boven gebruikt gebarentaal. Hij wijst naar zichzelf dan naar de andere man en maakt een zaagbeweging over zijn arm.

De man beneden denkt even na en haalt dan zijn knots uit zijn broek en begint zich af te trekken. De man boven wordt kwaad loopt naar beneden en zegt tegen de ander dat hij uitbeeldde dat hij de zaag wou hebben. Antwoordt de andere man: "Dat wist ik, maar ik wou even zeggen dat ik kwam." 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do feb 07, 2019 2:30 pm

Jantje komt bij de kapper. 'Hoe wil je graag dat ik je haar knip?' vraagt de kapper. Jantje antwoordt: 'Zoals papa, met een gat in het midden.' 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do feb 07, 2019 2:33 pm

Eerst grapje van de dag
Hoeveel politici zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen? Vijf. Eén om het te doen en vier om het te ontkennen.



Tweede grapje van de dag
Alexander kon het verschil tussen de verleden tijd en de tegenwoordige tijd maar niet snappen en moest een taak maken voor school.
- "Mama, wat voor tijd is 'Vader speelt biljart' "?
- "Verloren tijd".




Derde grapje van de dag
Het was etenstijd in het vliegtuig. "Wilt u iets eten?" vroeg de stewardes aan een man. "Waaruit kan ik kiezen?" vroeg hij.
"Uit ja of nee." zegt de stewardes.
5qw 6qq 6qq c0321 aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do feb 07, 2019 2:35 pm

Het stinkt!
Je komt op een verjaardagsfeest en het is reuze gezellig. Plots krijg je een spermageur in je neus en je vraagt het introverte meisje, die tegenover je zit: "Heb je misschien een boertje gelaten?" 6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do feb 07, 2019 2:38 pm

Jantje komt bij de kapper. 'Hoe wil je graag dat ik je haar knip?' vraagt de kapper. Jantje antwoordt: 'Zoals papa, met een gat in het midden.' 6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 08, 2019 10:47 am

Eerst grapje van de dag
bush en bin laden ziten te schaken, zegt bin laden opeens: JE HEBT VERLOREN! zegt bush: HOEZO? zegt bin laden weer: JE HEBT TWEE TORENS VERLOREN!!!



Tweede grapje van de dag
- "Zou er iets erger kunnen zijn dan in een appel bijten en een worm vinden?"
- "Ja, een halve worm vinden...".




Derde grapje van de dag
Een knul gaat op een dag naar de vader van zijn liefje om hem de hand van zijn dochter te vragen.
"Oh, vergeet het maar!" krijgt hij te horen.
"Ik wil niet dat mijn dochter haar leven verknoeit bij een domme lul!"
De knaap kijkt de man recht in de ogen en zegt: "Ik ook niet, meneer, daarom kom ik nu juist haar hand vragen!"
6qq 5qw 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 08, 2019 10:49 am

Mop van de dag
Why don't you go to hell?
Sitting behind a couple of nuns at a baseball game, with their habits partially blocking the view, three men decided to badger the nuns. In an effort to get them to move, in a very loud voice, the first guy said, 'I think I'm going to move to Utah. There are only 100 nuns there.' The second guy spoke up and said, 'I want to go to Montana. There are only 50 nuns there.' The third guys spoke up and said, 'I want to go to Idaho. There are only 25 nuns there.'

One of the nuns turned around, looked at the men, and in a very sweet calm voice said, 'Why don't you go to hell ... there aren't any nuns there.' 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 08, 2019 10:51 am

Schaamlippen
Wat heeft een vrouw van 20? Schaamlippen
Wat heeft een vrouw van 40? Schaamlappen
Wat heeft een vrouw van 80? SLIJMLAPPEN! 6qq 5qw c0321 c028 3qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo feb 10, 2019 1:14 pm

Geregistreerd: vr aug 19, 2011 10:54 am
Woonplaats: Almere Bydgoszcz iLored de mar
Omhoog
Re: De lachtrommel
Berichtdoor bertvaneck » vr feb 08, 2019 12:47 pm

Eerst grapje van de dag
bush en bin laden ziten te schaken, zegt bin laden opeens: JE HEBT VERLOREN! zegt bush: HOEZO? zegt bin laden weer: JE HEBT TWEE TORENS VERLOREN!!!



Tweede grapje van de dag
- "Zou er iets erger kunnen zijn dan in een appel bijten en een worm vinden?"
- "Ja, een halve worm vinden...".




Derde grapje van de dag
Een knul gaat op een dag naar de vader van zijn liefje om hem de hand van zijn dochter te vragen.
"Oh, vergeet het maar!" krijgt hij te horen.
"Ik wil niet dat mijn dochter haar leven verknoeit bij een domme lul!"
De knaap kijkt de man recht in de ogen en zegt: "Ik ook niet, meneer, daarom kom ik nu juist haar hand vragen!"
Avatar gebruiker
bertvaneck

Berichten: 16523
Geregistreerd: vr aug 19, 2011 10:54 am
Woonplaats: Almere Bydgoszcz iLored de mar
Omhoog
Re: De lachtrommel
Berichtdoor bertvaneck » vr feb 08, 2019 12:49 pm

Mop van de dag
Why don't you go to hell?
Sitting behind a couple of nuns at a baseball game, with their habits partially blocking the view, three men decided to badger the nuns. In an effort to get them to move, in a very loud voice, the first guy said, 'I think I'm going to move to Utah. There are only 100 nuns there.' The second guy spoke up and said, 'I want to go to Montana. There are only 50 nuns there.' The third guys spoke up and said, 'I want to go to Idaho. There are only 25 nuns there.'

One of the nuns turned around, looked at the men, and in a very sweet calm voice said, 'Why don't you go to hell ... there aren't any nuns there.' 6qq 5qw 6qq c0321 c028
Avatar gebruiker
bertvaneck

Berichten: 16523
Geregistreerd: vr aug 19, 2011 10:54 am
Woonplaats: Almere Bydgoszcz iLored de mar
Omhoog
Re: De lachtrommel
Berichtdoor bertvaneck » vr feb 08, 2019 12:51 pm

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo feb 10, 2019 1:15 pm

Mop van de dag
Wong, goed detective
Een zakenman is getrouwd met een beeldschone vrouw. Hij is vaak voor zaken op reis en vertrouwt zijn vrouw niet meer. Hij gaat naar een detectivebureau en vraagt daar of een detective zijn vrouw een weekje kan volgen. "Helaas," zegt de dame achter de receptie bij het bureau, "we hebben wel een detective, maar hij is Chinees en spreekt nauwlijks Nederlands."
"Dat is niet erg," zegt de man "als hij maar niets aan zijn ogen mankeert."

Zo gezegd, zo gedaan, de man gaat op reis, komt na een week terug en meldt zich bij het bureau. De ingehuurde detective blijkt in het ziekenhuis te liggen en heeft vrijwel elk botje in zijn lijf gebroken. "Hoe is het mogelijk," zegt de zakenman "zo gevaarlijk was de opdracht toch niet?"
De dame achter de receptie moet het antwoord schuldig blijven, maar de man krijgt het adres van het ziekenhuis. Daar aangekomen ziet de man de detective volledig in het gips in bed liggen. "Hoe kan dit?" vraag de man aan de Chinees.
"Nou," zegt de Chinees, "Wong goed detective, Wong volgt vrouw, vrouw gaat naar hotel, Wong goed detective, Wong goed oplet, man volgt vrouw in hotel, Wong goed detective, Wong nog beter opletten. Man en vrouw gaan naar vierde etage met lift, Wong goed detective, Wong via regenpijp omhoog naar vierde etage. Man en vrouw kleden zich uit en gaan naar bed, Wong goed detective, Wong goed oplet. Man komt klaar laat vrouw los, vrouw komt klaar laat man los, Wong komt klaar laat pijp los!" 6qq 5qw 6qq c0321 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo feb 10, 2019 1:17 pm

Hoofdprijs
Een man redt een kabouter uit een vijver. Als wederdienst mag hij een wens doen. Hij wenst dat telkens hij urineert, er een goede champagne uit zijn penis komt. Thuisgekomen zegt hij tegen zijn vrouw: 'Vrouw, haal maar twee glazen'. Hij "schenkt" 2 glazen porto in de glazen en ze proeven er beiden van: de vrouw vindt de champagne heerlijk. Een paar dagen later zegt de man tegen zijn vrouw: 'Geef eens een glas, ik wil champagne drinken'
Waarop de vrouw zegt: 'Ja, maar we hebben steeds samen elk uit een glas gedronken, ik mag toch ook meedrinken?'
Hierop antwoordt de man: 'Okee, vandaag mag je uit de fles drinken...' 6qq 5qw 6qq c0321 11qw

Plaats reactie