De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jul 12, 2016 6:18 am

Wereld op zijn kop
In de begindagen van de computers, toen bijna nog niemand internet had solliciteerde Jaak voor de functie als WC ontstopper bij Microsoft. Hij neemt de telefoon en bij gebrek aan veel kandidaten mag hij de volgende dag beginnen. Hij moet dan eerst wel zijn CV doorsturen per e-mail naar Microsoft.
Maar ... Jaak had geen e-mail en kon dus niet aan de slag.

Jaak blijft niet stil zitten en gaat naar de markt. Hij koopt wat tomaten en verkoopt ze deur aan deur, met flinke winst.

Jaak doet goede zaken en na een weekje koopt hij zicht een vrachtwagentje en verkoopt tomaatjes van deur tot deur. Jaak doet het goed, hij is intussen een van de grootste tomatenverkopers van het land geworden als hij aan zijn pensioen begint te denken.

Jaak neemt de telefoon en belt naar de pensioenkas. Er zijn weinig problemen, Jaak moet gewoon zijn gegevens opsturen per e-mail. Tja, Jaak legt uit dat hij geen e-mail heeft. Natuurlijk zijn ze aan de andere kant van de lijn verwonderd, want ze kennen het bedrijf en zeggen. Maar Jaak, als gij nu e-mail had gehad dan had je de wereld kunnen veroveren. Je hebt wel goede zaken gedaan, maar met e-mail had je nog meer kunnen verdienen.

Zegt Jaak : Als ik e-mail had gehad ....
Dan was ik nu WC ontstopper bij Microsoft 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jul 12, 2016 10:45 am

Een vrouw komt net uit de douche en gaat voor de spiegel staan. Ze bekijkt zich van kop tot teen en begint te klagen tegen haar man dat haar borsten te klein zijn. "Wel," zegt de man, "als je echt grotere borsten wilt, kun je de truc met het toiletpapier proberen." "Toiletpapier?" vraagt ze verbaasd. "Ja, toiletpapier", zegt de man "Als je elke dag 30 seconden met toiletpapier tussen je borsten wrijft, dan zullen ze over een paar jaar gigantisch worden." "Toiletpapier? Paar jaar? Gigantisch?" zegt ze spottend, "Geloof je dat nu echt zelf?" "Wel," zegt de man zonder verpinken, "het heeft blijkbaar gewerkt voor je achterwerk." 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di jul 12, 2016 10:46 am

Eerst grapje van de dag


Waarom hebben Dom Blondjes allemaal kleine gaatjes in hun gezicht? Van het eten met een vork.









Tweede grapje van de dag


Twee oenen gaan verstoppertje spelen.
Zegt de een tegen de ander: "Ga jij je verstoppen in de kast, dan ga ik je zoeken."
Zegt de ander: "Da's goed."
De een verstopt zich en de ander gaat overal zoeken.
Hij zoekt en hij zoekt en hij zoekt, maar hij vindt hem niet.
Loopt hij naar de kast, doet de deur open en zegt: "Kom er maar uit, ik kan je niet vinden."








Derde grapje van de dag


Gamma

Een man komt bij de Gamma en bestelt 20.000 bakstenen. Zegt de verkoper: "Twintigduizend bakstenen, ga je een huis bouwen of zo?"
Zegt de man:"Nee, een barbecue." Waarop de verkoper zegt: "Je hebt toch geen twintigduizend stenen nodig voor een barbecue ?"
Zegt de man: "Nee, maar ik woon op 12 hoog..."


5qw 6qq 5qw denkenzzzzz cool

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jul 13, 2016 12:28 pm

Drie soldaten op missie waren 's winters in de handen gevallen van de vijand en werden veroordeeld ter executie. Bij wijze van een laatste wens, mochten de drie hun lievelingsgerecht kiezen als laatste maaltijd. De eerste vroeg en kreeg een lekkere pizza Hawaï. De tweede vroeg een biefstuk met frieten, en ook hier werd voor gezorgd. De derde vroeg een bord met aardbeien. Ze keken verbaasd op en zeiden: "Aardbeien?! Die kun je nu niet krijgen want ze zijn buiten seizoen!" "Dat geeft niet," antwoordde de gevangene, "ik wacht wel..." 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo jul 13, 2016 12:28 pm

Eerst grapje van de dag


De Belgen gaan hun eerste raket lanceren. "En," vraagt een verslaggever, "waar gaat de reis naar toe?" "Awel," zegt de Belg, "wij gaan naar de zon." "Naar de zon?" vraagt de reporter, "maar daar is het toch veel te heet. Bent u niet bang dat de raket zal smelten?" "Awel," zegt de Belg, "wij zijn niet gek, hoor. We gaan natuurlijk 's nachts!"









Tweede grapje van de dag


het is groen, soms blauw
als het koud wordt, wordt het gestreept.
als het warm wordt worden het ruitjes.
als je het in de lucht gooit, wordt het lichter
en als je erop gaat zitten wordt het 30 keer zo groot.
rarararara wat is dit...

Weet ik ook niet, maar het is wel iets bijzonders!









Derde grapje van de dag


Generatiekloof

Jefke zegt tegen zijn vader: "Pap, ik ga binnenkort trouwen!"
Zegt vader: "Zo, met wie dan wel?" "Met oma", zegt Jefke.
"Maar dat kan toch helemaal niet, dat is mijn moeder!", roept vader verbaasd.
Waarop Jantje antwoordt: "Dat is toch niet erg, jij bent toch ook met mijn moeder getrouwd !"


5qw 6qq 5qw festivdd c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jul 14, 2016 5:55 am

Slimme vrouwen
Waarom bestaan er geen slimme vrouwen?

Omdat ze dan een man zouden zijn. 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jul 14, 2016 9:21 am

Twee vrienden waren op survival in de jungle toen ze plots een tijger in de gaten kregen. Eén van de twee kerels opent zijn rugzak en haalt een paar blitse sportschoenen tevoorschijn en begint ze aan te trekken. Zijn vriend kijkt hem lachend aan en zegt: "Denk je nou echt dat je sneller kunt lopen dan die tijger?!" "Ik hoef niet sneller te lopen dan die tijger," antwoordde hij, "ik hoef alleen maar sneller te lopen dan jij!" 5qw 6qq 5qw denkenzzzzz e082

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » do jul 14, 2016 9:22 am

Eerst grapje van de dag


Janny zit sinds kort op zangles. Zegt haar broertje Rik: "Ik wou dat je alleen kerstliedjes zong." Janny: "Hoezo?!" Rik: "Omdat je dan maar een keer in het jaar zong."









Tweede grapje van de dag


Een man zit met zijn varken in de trein. Even later komt de conducteur langs en zegt dat hij geen varkens mag meenemen in de trein. De man wijst de conducteur op een vrouw die met haar hond in de trein zit en begrijpt niet waarom dat wel mag. De conducteur zegt dat een hond een getraind huisdier is. De man beweert dat zijn varken ook een getraind huisdier is en moet dat bewijzen van de conducteur. De man neemt de pet van de conducteur, gooit hem uit het raam en roept: ,,Blijf!"








Derde grapje van de dag


Dierenleed

Er lopen twee ambtenaren over straat. Trapt er eentje een slak dood.
Zegt de tweede: 'Waarom doe je dat nou weer? Is toch helemaal nergens voor nodig!'
Antwoordt de eerste: 'Hij liep me al de hele dag voor de voeten.'


5qw 6qq 5qw denkenzzzzz e082

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr jul 15, 2016 5:59 am

Mop van de dag: Verkeersregels
Baziel rijdt met zijn fiets te midden van de baan.
Opeens halen twee zwaantjes (politie op de moto) hem bij: Awel waar is het fietspad ?
Baziel: Daar, maar k peize niet daj gider daar op meugt met junder zware moto's. 5qw 6qq 5qw c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr jul 15, 2016 6:06 am

In de doos
Roos en Jean zijn 25 jaar getrouwd. Maar gedurende die 25 jaar zat Jean meer bij andere vrouwen dan bij Roos.
Maar op een triestige dag in oktober komt Jean te sterven. Bij de begrafenisondernemer zegt Roos dat ze wil dat haar man word begraven in een kartonnen doos omdat ze niet van plan is om een kist te betalen voor een man die haar steeds bedroog. Dus haar wil geschiedde, en haar man Jean werd begraven in een kartonnen doos.

Maar na 2 weken niet te kunnen slapen vond ze toch dat haar man het niet verdiende om daar in een kartonnen doos te liggen. Ok, hij heeft haar veel bedrogen maar hij heeft ook goede dingen gedaan.
Dus ze gaat naar de begrafenisondernemer en vraagt om haar man toch weer terug op te graven en hem in een kist te leggen in plaats van die kartonnen doos.

Maar bij de opgraving vinden ze de kartonnen doos echter leeg. Het lichaam van Jean is verdwenen en er ligt alleen nog een papiertje in de doos waarop staat geschreven:

"Roos, ik ben uit de doos.
Ik lig nu op rij vijf, bij een ander wijf." 5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr jul 15, 2016 6:52 am

Een man komt het politiebureau binnen en wil graag de inbreker spreken die de avond voordien bij hem had ingebroken. "U krijgt uw kans wel in de rechtbank!" zegt de agent van dienst. "Nee, nee, u begrijpt me verkeerd!" verontschuldigt de man zich, "Ik wil gewoon even vragen hoe hij binnen is geraakt zonder mijn vrouw wakker te maken. Dat probeer ik namelijk al jaren, zonder succes!"

5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr jul 15, 2016 6:53 am

Eerst grapje van de dag


Waarom brak het Dom Blondje haar been bij het aanharken van bladeren in de tuin? Ze viel uit de boom.









Tweede grapje van de dag


Een motorrijder rijdt hard over de snelweg. Plotseling wordt hij ingehaald door een oude man op een fiets. Dat kan toch niet, denkt de motorrijder en hij geeft nog wat extra gas. Maar even later gaat de oude man hem weer voorbij. Dit wordt te gek, denkt de motorrijder en hij stopt op een parkeerplaats. De oude man op de fiets stopt naast hem en zegt: "Fijn dat u stopt. Mijn bretels zitten namelijk aan uw motor vast!"








Derde grapje van de dag


Nieuw leven

De moeder van Jantje vertelt aan Jantje dat hij volgende week waarschijnlijk de geboorte van een kalf zal meemaken.
"Eerst komen de voorpoten, dan de kop, dan de schouders vervolgens het lijf en tenslotte de achterpoten", legt moeder alvast uit.
Vraagt Jantje:"En wie zet hem dan in elkaar?"

5qw 6qq 5qw 7qq c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za jul 16, 2016 6:23 am

Mop van de dag: Wie draagt de broek?
Wanneer een net getrouwd echtpaar de bruidssuite betreedt, doet de bruidegom meteen zijn broek uit en biedt deze aan aan zijn bruid. "Trek deze broek eens aan," draagt hij haar op. Wanneer zij de broek past zegt ze: "Ik kan deze broek helemaal niet aan, hij is veel te groot." Zegt de bruidegom: "Juist, als je dus maar onthoudt dat IK de broek aan heb en niet jij."

Dan biedt de bruid hem haar slipje aan met de opdracht om ook eens te passen. Halverwege zijn rechterbeen krijgt hij het slipje niet verder omhoog. "Ik kom helemaal niet in jouw slipje." mompelt hij. "Juist," zegt de bruid, "en als je jouw houding niet verandert dan blijft dat ook zo!" 5qw 6qq 5qw grote ogen c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za jul 16, 2016 6:27 am

De hoopvolle hoerenloper
Er loopt een man met een chagrijnig hoofd over de Wallen. Een van de meiden tikt op het raam en belooft dat ze in `no-time` een gelukzalige glimlach op zijn gezicht weet te toveren. "Ach, wat," mokt de man, "wat ik graag wil, doe je toch niet." "Dat zullen we nog wel eens zien," snoeft het meisje. Ik ben namelijk voor alles in." "In dat geval," zegt de man hoopvol, "ik wil zo graag een keer voor niks."
5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za jul 16, 2016 7:00 am

Toen ik deze ochtend mijn hemd aantrok, viel er een knoop af. Later toen ik mijn aktetas wilde nemen, viel het handvat eraf. Toen ik de deur wilde openen, viel de klink eraf. Ook toen ik het portier van de auto wilde openen, kwam de handgreep los. Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat ik nu niet meer durf te plassen!

5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za jul 16, 2016 7:01 am

Eerst grapje van de dag


Een oude vrouw maakt haar eerste zeereis. De kapitein vraagt haar of alles naar wens is. 'Fantastisch!', zegt ze, 'En reuze handig, die wasmachines in de muur. Wat daar niet allemaal in- gaat ...'.









Tweede grapje van de dag


Een man komt een cafe binnen en zegt: "geef me maar een pilsje en geef die man met die hoed er ook maar één". Ze krijgen het. Dan zegt hij het nog een keer en nog een keer. Op een gegeven moment zegt de man naast de man met de hoed tegen die man met die hoed: "geef mij die hoed eens, want jij krijgt steeds pilsjes". Hij krijgt de hoed. Dan zegt de andere man: "een rondje voor de hele zaak, behalve voor die man met de hoed, want die heeft er al drie gehad.








Derde grapje van de dag


Orthopedie

- Hoe zet je twee kippenbillen aan elkaar?
- Met kippenboutjes


5qw 6qq 5qw weet niet c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo jul 17, 2016 6:02 am

Mop van de dag: Stoute klas
De directeur stapt de lawaaierige klas binnen.
Hij wil nu eindelijk die herrieschoppers eens straffen.
'Geert,wat heb jij uitgespookt?'
'Ik heb krijt naar het bord gegooid.'
'Honderd lijnen straf! En jij Wim?'
'Ik heb een punaise op de stoel van de meester gelegd.'
'Wat?! Tweehonderd lijnen straf. En jij, Peter?'
'Ik heb snippers door het raam gegooid.'
'Goed, voor ��n keer. Maar doe dat niet meer.'
Op dat ogenblik komt er een jongen binnen, vol blauwe schrammen.
'En wat doe jij daar?', vraagt de directeur boos, 'Hoe heet jij?'
'Sven Snippers, meneer.'
5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo jul 17, 2016 6:22 am

Gebit van Verhofstadt
Wat koopt Verhofstadt in een adventure winkel?

-Een alpinetouw om zijn tanden te flossen 5qw 6qq 5qw oops c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo jul 17, 2016 6:59 am

Een dikke man en een dunne man liepen over straat. De dikke zegt: "Wel, als ik jou zie, dan denk ik altijd dat er hongersnood heerst." Waarop de dunne antwoordt: "Wel, als ik jou zie, dan denk ik dat jij daar de oorzaak van bent!"

5qw 6qq 5qw grote ogen c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo jul 17, 2016 7:00 am

Eerst grapje van de dag


Wat doen Nederlanders met hun volle foto-rolletjes? Die sturen ze naar ontwikkelingslanden.









Tweede grapje van de dag


Een houthakker is in het bos aan het werk. Er komt een indiaan voorbij. De houthakker vraagt aan de indiaan: ,,Weet jij of we dit jaar een strenge winter krijgen?"
De indiaan: ,,Nou, zo te zien wordt het wel een strenge winter." Even later komt er weer een indiaan voorbij.
De houthakker vraagt weer: ,,Zeg, krijgen we dit jaar een strenge winter?"
Ook deze indiaan zegt: ,,Zo te zien word het zeker een strenge winter."
Als de derde indiaan voorbij komt, vraagt de houthakker: ,,Hoe weten jullie nou dat het een strenge winter wordt?"
Zegt de indiaan.: "Anders zou jij toch niet zoveel hout hakken?"








Derde grapje van de dag


Ganzebord

- Waarom gooit een dom blondje haar dobbelsteen tegen het plafond bij het ganzeborden?
- Wie het hoogst gooit mag beginnen.



5qw 6qq 5qw denkenzzzzz c028

Plaats reactie