De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 11, 2019 11:35 am

Pierre is altijd een bluffer geweest. Onlangs kwam ik hem tegen en zei hij: "Raad eens wie ik gisteren in de kliniek gezien heb?" "Ik zou het niet weten", antwoordde ik. "Pythagoras in hoogst eigen persoon," zei hij. "Hij ligt in het ziekenhuis met een paar breuken. Hij was van zijn stelling gevallen." 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 11, 2019 11:37 am

Eerst grapje van de dag
Wat is oranje en zegt: 'Ik ben een sinaasappel'? Een mandarijn met een grote mond.



Tweede grapje van de dag
- "Ik heb vannacht van jou gedroomd, George".
- "O, lieveling, schat".
- "Ja, maar ik verwijt je niks hoor. Ik denk dat ik gisterenavond iets gegeven heb dat te zwaar op mijn maag is blijven liggen, misschien de sinaasappel vlak voor we gingen slapen".




Derde grapje van de dag
Er waren twee vissen aan het zwemmen. Zegt de ene tegen de andere: "zullen we onder die brug schuilen?". 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 11, 2019 11:39 am

Mop van de dag
De vermoorde schoonmoeder
Laat in de nacht komt een dronken man het politiekantoor binnen, loopt naar de dienstdoende agent en schreeuwt gevaarlijk terwijl hij met een bebloedde biljartkeu zwaait dat hij zijn schoonmoeder heeft vermoord.

Waarop de onverstoorbare politieagent vriendelijk vraagt: "Zo, en in hoeveel stoten?" 6qq 5qw 6qq aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 11, 2019 11:40 am

Moslim overlijdt
Een moslim overlijdt en gaat komt bij de hemelpoort, daar staat Petrus hem op te wachten: "Aaah meneer Abdul, we verwachtten u al. God is klaar om u te ontvangen."
Abdul: "Maar ik ben moslim, ik zou graag Allah willen zien!"
Petrus: "Dat komt wel, hophop, God wacht!
Abdul gaat door de hemelpoort en daar staat God hem al op te wachten.
God: "Aah daar bent u, loopt u maar mee dan kunnen we u inschrijven."
Abdul: "Maar ik ben moslim en zou dus heel graag Allah willen zien."
God: "Jaja, dat komt wel, loop maar mee."
Ze gaan naar het prachtige kantoor van God, Abdul kijkt zijn ogen uit, maar wil eigenlijk toch wel naar het paradijs toe waar 70 maagden op hem wachten.
Abdul: "Ik stel het erg op prijs dat U mij wilt ontvangen meneer God, maar zoals U zelf weet ben ik moslim, dus ik vraag het nog een keer, ik zou graag Allah willen zien"
God: "Oké oké, als dat zo belangrijk voor je is!"
God drukt het knopje van zijn intercom in en roept:
"ALLAH TWEE KOFFIE!! EN VLUG EEN BEETJE!!" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 12, 2019 11:48 am

Pierre is altijd een bluffer geweest. Onlangs kwam ik hem tegen en zei hij: "Raad eens wie ik gisteren in de kliniek gezien heb?" "Ik zou het niet weten", antwoordde ik. "Pythagoras in hoogst eigen persoon," zei hij. "Hij ligt in het ziekenhuis met een paar breuken. Hij was van zijn stelling gevallen." 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 12, 2019 11:49 am

Pierre is altijd een bluffer geweest. Onlangs kwam ik hem tegen en zei hij: "Raad eens wie ik gisteren in de kliniek gezien heb?" "Ik zou het niet weten", antwoordde ik. "Pythagoras in hoogst eigen persoon," zei hij. "Hij ligt in het ziekenhuis met een paar breuken. Hij was van zijn stelling gevallen." 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 12, 2019 11:50 am

Eerst grapje van de dag
Waarom houdt het blonde blondje de handen stevig tegen haar oren aan? Ze probeert wat te onthouden!



Tweede grapje van de dag
Een eendagsvliegje vliegt door het bos hij weet op het nippertje een spinnenweb te ontwijken. "Wacht maar." schreeuwde de spin hem na. "Morgen krijg ik je wel!!!!!!!!"




Derde grapje van de dag

Een man komt bij de dokter met een grote splinter in z'n tong.
"Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?" vraagt de dokter. "Euh," antwoordt de man, "ik had een druppel jenever op een ruwe houten tafel gemorst."


6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 12, 2019 11:52 am

Mop van de dag
Gevonden!
Een vrouw belt in paniek naar de dokter:
Vrouw: Dokter u moet vlug langskomen, ons kind heeft een condoom ingeslikt!
Dokter: Ok, niks doen, ik kom direct!
De dokter is nog maar half weg en terug gaat zijn telefoon. Haastig neemt hij op.
Vrouw: Dokter, dokter, tis al goed , we hebben al een andere condoom gevonden! 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di feb 12, 2019 11:53 am

Jood en Pizza
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?


Een pizza schreeuwt niet in de oven! 6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 15, 2019 9:43 am

Ik zat laatst thuis mijn belastingformulieren door te nemen en ik kwam er maar niet uit. Uiteindelijk belde ik de belastingendienst op. Ze namen op en ik vroeg of ik Alibabba kon spreken. "Hier werkt helemaal geen Alibabba", kreeg ik te horen. Zei ik: "Wel, geef me dan maar 1 van die andere 40 rovers!" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 15, 2019 9:45 am

Eerst grapje van de dag
Er zitten drie muizen in het cafe op te scheppen zegt de eerste:ik ben zo goed ik had gister nog een stuk kaas gejat de tweede muis:dat is nog niks ik had vanochtend nog een stukje kaas uit de muizenval gehaald en de muizenval weer netjes dichtgedaan de derde muis:Sorry ik heb geen tijd meer ik moet naar huis om de kat te voeren



Tweede grapje van de dag
Hallo met Celine hier: "Ik krijg mijn diskette er niet uit."
Helpdesk: "Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?"
Klant: "Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit."
Helpdesk: "Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding..."
Klant: "Neen...wacht...ik zie het al...ik had de diskette er nog niet ingedaan...hij ligt op mijn bureau...sorry..."




Derde grapje van de dag
Kan je doodgaan van bier ?
Jazeker! Als je een krat bier op je kop krijgt!


6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 15, 2019 9:47 am

Mop van de dag
You arent getting any
A little boy came down to breakfast. Since they lived on a farm, his mother asked if he had done his tasks. "Not yet", said the little boy. His mother tells him he can't have any breakfast until he does his tasks. Well, he's a little pi$$ed, so he goes to
feed the chickens, and he kicks a chicken. He goes to feed the cows, and he kicks a cow. He goes to feed the pigs, and he kicks pig.

He goes back in for breakfast and his mother gives him a bowl of dry cereal. "How come I don't get any eggs and bacon? Why don't I have any milk in my cereal?" he asks.
"Well", his mother says, "I saw you kick a chicken, so you don't get any eggs. I saw you kick the pig, so you don't get any bacon, either.
I also saw you kick the cow, so you aren't getting any milk this morning."
Just then, his father comes down for breakfast, and he kicks the pussy cat as he's walking into the kitchen. The little boy looks up at his mother with a smile, and says, "Are you going to tell him, or should I?" 6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » vr feb 15, 2019 9:48 am

Denken...
Beeld je in, je bent iets kwijt, je blijft maar zoeken op alle mogelijke plekken, maar hoe komt het dan dat je dat voorwerp altijd vindt op de laatste vindt waar je zoekt?!?

Logisch toch?

Eens je het gevonden hebt zoek je toch niet meer verder! 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 18, 2019 7:25 am

Jantje en zijn zus Marietje zaten beide op zondagsschool. Jantje vond het wel leuk, maar Marietje verveelde zich en viel langzaam in slaap. De pastoor had dat door en stelde haar een vraag om haar wakker te houden. "Wie heeft de aarde gemaakt?" Jantje zag dat zijn zus sliep en porde haar van achteren met een potlood. "God allemachtig!", schreeuwde Marietje. "Dat is goed, Marietje", sprak de pastoor. Even later was het weer zo ver, Marietje zat te knikkebollen. "Wie is er aan het kruis gestorven voor onze zonden, Marietje?" Jantje porde nog een keer flink met het potlood en Marietje schrok wakker "Jezus Christus!" "Dat is goed, Marietje." Vlak voor het einde van de les viel Marietje weer in slaap. "Wat was het eerste wat Eva tegen Adam zei?" Marietje begon bijna te snurken, dus Jantje porde haar weer met het potlood. "Als je nou niet ophoudt mij met dat ding te porren, breek ik het doormidden!" 6qq 5qw 6qq aquu aquu

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 18, 2019 7:29 am

Waarom is een olifant grijs, dik en rond? Als hij klein, wit en vierkant was, zou hij een suikerklontje zijn!



Tweede grapje van de dag
Helpdesk: "Goedendag. Hoe kan ik u helpen?"
Mannelijke klant: "Hallo...ik kan niet printen."
Helpdesk: "Wilt u voor mij even op de startknop drukken en...
Klant: "Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!"



Derde grapje van de dag
Iemand tactvol ontslaan:
Ik weet niet hoe we het zonder jou moeten redden, maar vanaf maandag gaan we het proberen. 6qq 5qw 6qq c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 18, 2019 7:31 am

Mop van de dag
De verdronken surfer
Twee vissers zitten in een bootje op het meer. Komt er ineens een windsurfer langs: ZOEFFF...

Het bootje schommelt, en de vissers mopperen wat. Even later komt de surfer weer langs: ZOEFFF...
En wat later opnieuw: ZOEFFF...
"Nou heb ik er genoeg van!" roept een van de vissers kwaad. Als de surfer weer nadert, gooit hij een steen in zijn richting.

Die raakt de surfer aan zijn hoofd. Hij tuimelt van zijn plank en verdwijnt onder water. Een paar seconden verstrijken, maar de surfer komt niet boven. Verward kijken de vissers elkaar aan. Dan besluiten ze dat dit toch niet de bedoeling was, en ze roeien snel naar de plek waar de surfer gezonken is. Een van de visser duikt in het water. Even later komt hij weer boven met een levenloos lichaam. Ze hijsen het aan boord.
"Hij ademt niet meer", zegt de andere visser, "ik zal hem mond op mond-beademing moeten geven."
Zo gezegd, zo gedaan. De visser neemt diep adem, en blaast de lucht in het koude lichaam. "O man," roept hij vervolgens uit: "DIE heeft een slechte adem!"
De andere visser bekijkt het lichaam nog eens goed en vraagt dan: "Zeg eens, weet je zeker dat die surfer schaatsen droeg?"
6qq 5qw 6qq oops c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma feb 18, 2019 7:43 am

Mop van de dag
De verdronken surfer
Twee vissers zitten in een bootje op het meer. Komt er ineens een windsurfer langs: ZOEFFF...

Het bootje schommelt, en de vissers mopperen wat. Even later komt de surfer weer langs: ZOEFFF...
En wat later opnieuw: ZOEFFF...
"Nou heb ik er genoeg van!" roept een van de vissers kwaad. Als de surfer weer nadert, gooit hij een steen in zijn richting.

Die raakt de surfer aan zijn hoofd. Hij tuimelt van zijn plank en verdwijnt onder water. Een paar seconden verstrijken, maar de surfer komt niet boven. Verward kijken de vissers elkaar aan. Dan besluiten ze dat dit toch niet de bedoeling was, en ze roeien snel naar de plek waar de surfer gezonken is. Een van de visser duikt in het water. Even later komt hij weer boven met een levenloos lichaam. Ze hijsen het aan boord.
"Hij ademt niet meer", zegt de andere visser, "ik zal hem mond op mond-beademing moeten geven."
Zo gezegd, zo gedaan. De visser neemt diep adem, en blaast de lucht in het koude lichaam. "O man," roept hij vervolgens uit: "DIE heeft een slechte adem!"
De andere visser bekijkt het lichaam nog eens goed en vraagt dan: "Zeg eens, weet je zeker dat die surfer schaatsen droeg?"
6qq 5qw 6qq 9qq oops

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 20, 2019 8:17 am

Eerst grapje van de dag
Drie mannen zitten in een cafe. Zegt de een: 'Ik heb een papegaai en die kan praten!' Zegt man twee:'Ik heb een hond die de krant op z'n achterpoten brengt!' Man drie:'En ik heb een varken die het huishouden doet!'



Tweede grapje van de dag
Helpdesk: "En dan toetst u nu F 8."
Klant: "Hij doet het niet."
Helpdesk: "Wat heeft u precies gedaan?"
Klant: "Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks."



Derde grapje van de dag
Is bier slecht voor het geheugen ?
Uhhh, nee.... voor zover ik het me kan herinneren is dat nooit bewezen...


6qq 5qw 7qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 20, 2019 8:19 am

Mop van de dag
Club Brugge hondje
Een man belt naar het journaal met de opmerking dat hij een echt Club Brugge-hondje heeft. Nog dezelfde middag wordt hij ge�nterviewd.

Interviewer : wat is een Club Brugge-hondje??
Man: "Elke zondag zit hij vol spanning naar Brugge te kijken en als ze verloren hebben, begint hij te janken."
Interviewer: "Da's heel bijzonder. En wat doet hij als ze winnen?"
Man: "Geen idee, ik heb hem pas een jaar. 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo feb 20, 2019 8:22 am

Succesvol
Een succesvolle man is een man die meer kan verdienen dan zijn vrouw kan opdoen.

Een succesvolle vrouw is een vrouw die zo'n man kan vinden. 6qq 5qw 6qq c028 c0321

Plaats reactie