De lachtrommel

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » wo mar 13, 2019 11:39 am

De slimme van Mechelen
Een vrouw fietst door Mechelen, met op haar bagagerek 2 grote vuilniszakken, waarvan in 1 zak een gat zit, en er vallen iedere keer briefjes van 20 euro uit die zak.
De politie ziet dat en houdt haar aan: mevrouw, er vliegen een heleboel briefjes van 20 euro uit die zak....

Verdomme zegt die vrouw, dan moet ik zo snel mogelijk terug om die briefjes weer op te pakken!

Momentje, zegt de agent, waar heeft u die 20 eurobriefjes eigenlijk vandaan? Gestolen?

Nee, zegt de vrouw, ik heb een tuintje, vlak naast het stadion van Kv Mechelen, en ze komen dan vaak om te plassen, zo mijn tuintje in! Maar ik laat dat niet ongemoeid... ik ga dan achter de bosjes staan met een heggeschaar, en als er eentje zijn piemel door die bosjes steekt, laat ik die heggeschaar zien, en zeg: 20 euro, of je lieveke eraf!!!!

De agent moet lachen en vind het een goed idee. Maar wat zit er dan in die andere zak???

Tja, zegt de vrouw, ze betalen natuurlijk niet allemaal... 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mar 16, 2019 8:48 am

Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen, tot het gesprek bij het thema euthanasie belandde. Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden met vloeibaar voedsel! Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.' Zij is rechtgestaan, heeft de stekker van de tv en van mijn computer uitgetrokken en mijn Duvel weggegoten!! 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mar 16, 2019 8:50 am

Eerst grapje van de dag
Dokter tegen patiënt: "Als u nog twee jaar doorgaat met dit ongezonde leven bent u binnen een maand dood."



Tweede grapje van de dag
Een man ging naar de dokter en zei:"Ik heb zo'n buikpijn" De dokter keek even en zei: "1 lepel per dag van deze siroop."
De volgende dag kwam die man terug en zei: "Ik heb nog meer buikpijn..." De dokter zei: "twee lepels"
De volgende dag: "Ik heb nog meer buikpijn, dokter." De dokter zei: "Nog meer!? Ik zal u eens onderzoeken."
Even later: "U hebt drie lepels in uw buik meneer"




Derde grapje van de dag
De ezel

Op een morgen doet een pastoor de deur van zijn kerk open en vindt daar .. een dode ezel .
Hij weet niet goed wat te doen en belt dan maar de burgemeester met het verzoek om het dier te laten weghalen.

'Los uw problemen zelf op', zegt de burgemeester, die feitelijk een gloeiende hekel aan de pastoor heeft.
'Per slot van rekening is het uw taak de doden te begraven !'
'Daarom bel ik u juist op', zegt de pastoor. 'Volgens het reglement moet ik eerst de familie raadplegen !



6qq 5qw 6qq c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mar 16, 2019 8:52 am

Mop van de dag
Veertien kinderen
Een vrouw komt met haar veertien kinderen bij de pastoor. De kleinste van twee jaar oud komt bij de pastoor. De pastoor: "En jongen hoe heet jij?"
Jongetje: "Bertje."
De volgende komt binnen. Pastoor: "En jongen hoe heet jij?"
Jongetje: "Bertje."
Pastoor: "Ah, heet jij ook Bertje?"
De oudste komt binnen (14 jaar). Pastoor: "En hoe heet jij jongen?"
Jongen: "Bertje."
Pastoor tegen moeder: "Heten al jouw zoontjes misschien Bertje?"
Moeder: "Ja, dat is heel gemakkelijk, als ik roep: 'Bertje opstaan' staan ze allemaal op, als ik roep: 'Bertje eten,' komen ze allemaal eten, als ik roep: 'Jantje slapen,' dan gaan ze allemaal slapen."
Pastoor: "En als je maar 1 iemand nodig hebt, hoe doe je dat dan?"
Moeder: "Dan roep ik gewoon hun familienaam." 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » za mar 16, 2019 8:55 am

Proficiat
Jantje komt thuis en laat aan zijn moeder zijn (schitterend) rapport zien.
"Zo slecht", zegt zijn moeder, "Slechts een 1 voor gedrag."
Jante doodserieus: "Maar ma, vake zal daar blij mee zijn als hij straks uit de gevangenis komt." 6qq 6qq 5qw 6qq c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo mar 17, 2019 10:51 am

Een man is aan het vissen als er een voorbijganger langskomt die vraagt: "Bijten ze?" Zegt de man: "Waarom denk je anders dat ik zo ver van de kant af zit?" 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo mar 17, 2019 10:53 am

Eerst grapje van de dag
Een man loopt de spreekkamer van de dokter binnen. In z'n neus heeft hij een banaan, in z'n linker oor een komkommer en in z'n rechter oor een winterpeen. Hij vraagt aan de dokter: "Wat zou mij mankeren,dokter?" Dokter: "U eet niet op de normale manier"



Tweede grapje van de dag
3 katten zitten aan een toog en hebben geen werk.
De 1ste kat zegt : ik zou graag bij Campina werken : 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk.
De 2de kat zegt : ik zou graag bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas.
De 3de kat zegt : ik zou graag bij Jupiler werken.
De 1ste en 2de kat : Bij Jupiler ? Waarom ?
3de kat : 's morgens een kater, 's middags een kater, 's avonds een kater.




Derde grapje van de dag
De Bevalling

Drie mannen: een Belg, een Nederlander en een neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek.
Plots komt de dokter binnen: 'Proficiat, alle drie een jongen!
Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby’s verward, maar ik denk dat jullie zelf het best kunnen zeggen wie je kleine is'.
Bij de drie baby's neemt de Nederlander onmiddellijk het kleine negertje.
Zegt de dokter: 'Maar meneer, dat kan toch niet die van u zijn?'
Zegt de Nederlander: 'Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik niet met een Belg naar huis ga'.



6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo mar 17, 2019 10:55 am

Mop van de dag
Groot is relatief
Er scheppen twee boeren tegen elkaar op.
"Ik heb zo'n groot land dat het me twee dagen kost om er omheen te rijden." zegt de andere.
"Zo'n tractor heb ik ook gehad. 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo mar 17, 2019 10:57 am

Raadseltje
Wat is een neger in een vuilzak?

Een egoïst want er kan der nog 1 bij 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mar 19, 2019 9:40 am

In het gemeentehuis zegt een man tegen een knappe ambtenares aan de balie van de Burgerlijke stand: “Hallo, ik zou graag willen trouwen.” Zegt die dame: “Dat kan en welke datum had u in gedachten?” Antwoordt de man: “Doet er niet toe. Ik ben al lang blij dat je wilt! 6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mar 19, 2019 9:42 am

Eerst grapje van de dag
Dokter: 'Uw pols gaat wel heel erg langzaam.' Patiënt: 'Geeft niet, dokter, ik heb de tijd.'



Tweede grapje van de dag
Ik trok en duwde,vergeefs.Mijn bankkaart zat vast in de geldautomaat.Ten eind raad rende ik naar de apotheek daar vlakbij,kocht het grootste pincet dat ze hadden en haastte ma terug.IK knielde neer en omklemde de kaart stevig met het pincet.Op dat moment ging de deur open.IK keek op.Een mooie dame zag me nederig op de knieen zitten en zei."Bidden helpt niet met die dingen."




Derde grapje van de dag
Kerstmis

De ene blondine zegt tegen de ander: 'Dit jaar valt Kerstmis op een
vrijdag'...Zegt de ander: 'Oh! hopelijk niet op de 13de!!'

6qq 5qw 6qq c0321 c028

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » di mar 19, 2019 9:45 am

Mop van de dag
Toekomstvoorspellingen
Den osama en den george zitten gezellig wat te praten, via allerlei omwegen beginnen ze over tv programma's te praten den osama zegt tegen george dat hij niet snapt dat er in star strek chinezen en negers meespelen maar geen moslims.

Awel zegt den george dat is toch simpel, het programma speelt zich in de toekomst af... 6qq 5qw 6qq c028 c0321

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma mar 25, 2019 4:40 pm

Jan is straalbezopen en besluit een kortere weg naar huis te nemen over het kerkhof. Hij loopt tussen de zerken, struikelt over een steen en valt in een vers gedolven leeg graf. Het lukt hem niet om eruit te komen en na een tijdje begint hij te roepen: "Help, help, ik heb het zo koud, ik heb het zo koud." De beheerder van het kerkhof hoort wat en gaat poolshoogte nemen. Met zijn zaklamp komt hij bij het gedolven graf. Daar hoort hij: "Ik heb het zo koud, ik heb het zo koud!" De beheerder schijnt met zijn zaklamp het graf in en zegt: "Vind je het gek? Volgens mij hebben ze je kist gepikt! 6qq 6qq 5qw c0321 :evil:

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma mar 25, 2019 4:40 pm

Jan is straalbezopen en besluit een kortere weg naar huis te nemen over het kerkhof. Hij loopt tussen de zerken, struikelt over een steen en valt in een vers gedolven leeg graf. Het lukt hem niet om eruit te komen en na een tijdje begint hij te roepen: "Help, help, ik heb het zo koud, ik heb het zo koud." De beheerder van het kerkhof hoort wat en gaat poolshoogte nemen. Met zijn zaklamp komt hij bij het gedolven graf. Daar hoort hij: "Ik heb het zo koud, ik heb het zo koud!" De beheerder schijnt met zijn zaklamp het graf in en zegt: "Vind je het gek? Volgens mij hebben ze je kist gepikt! 6qq 6qq 5qw c0321 :evil:

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma mar 25, 2019 4:55 pm

Ergste dag uit mijn leven
Een klein mannetje zit in een bar naar zijn glas te staren. Een half uur lang beweegt hij zich totaal niet. Er komt een levensgrote trucker binnen en deze gaat naast hem zitten. Hij pakt het glas van het mannetje en leegt het in een teug. De arme man barstin snikken uit. De trucker draait zich naar hem toe enzegt: "Kom op man, het was maar een geintje hoor! Ik bestel wel even een nieuwe voor je."

"Nee", zegt de man, "dat is het niet. Vandaag is de ergste dag uit mijn leven. Ik heb me vanmorgen verslapen en was daardoor te laat voor een belangrijke vergadering. Mijn baas werd zo kwaad, dat hij me op staande voet heeft ontslagen. Toen ik naar mijn auto wilde gaan, bleek deze gestolen te zijn. Terwijl ik aangifte deed, zeiden ze op het politiebureau dat ze niets voor me konden doen. Vervolgens nam ik dus maar een taxi. Nadat ik betaald had en de taxi was weggereden, merkte ik dat ik mijn portefeuille op de achterbank had laten liggen. Thuisgekomen trof ik mijn vrouw in bed aan met mijn beste 5qw 5qw 5qw vriend. Totaal gedeprimeerd ben ik toen maar naar deze kroeg gegaan. En nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en zelfmoord wil plegen, kom jij binnen en drinkt mijn vergif op........." zz1 zz1

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » ma mar 25, 2019 4:59 pm

Getrouwd
Een getrouwd koppel rijdt met de auto en zeggen al enkele kilometers niets meer tegen elkaar.
Ze hebben net een flinke ruzie gehad, waarbij geen van beiden zijn positie wil prijsgeven.
Plots, na lang stilzwijgen komen ze voorbij een boerderijtje, waar een aantal ezels, geiten en varkens staan, waarop de vrouw tegen haar echtgenoot zegt: "Familie van jou zeker?"
"Yep...," zegt de man terug, "...aangetrouwd!" 3qq 3qq 3qq 9qq 9qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo apr 14, 2019 7:09 am

Drie mannen in café spreken over hun doktersbezoek. "Ja", zegt de eerste, "de dokter zegt dat ik een tenniselleboog heb en ik heb nog nooit getennist!" "Ja", zegt de andere, "ik heb een voetbalknie en ik heb nog nooit gevoetbald". "Awel", zegt de laatste, "ik heb zogezegd een geslachtsziekte en ik heb nog nooit geslacht!"
6qq 9qq 9qq 9qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo apr 14, 2019 7:09 am

Drie mannen in café spreken over hun doktersbezoek. "Ja", zegt de eerste, "de dokter zegt dat ik een tenniselleboog heb en ik heb nog nooit getennist!" "Ja", zegt de andere, "ik heb een voetbalknie en ik heb nog nooit gevoetbald". "Awel", zegt de laatste, "ik heb zogezegd een geslachtsziekte en ik heb nog nooit geslacht!"
6qq 9qq 9qq 9qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo apr 14, 2019 7:13 am

"Verontschuldig mij , mijnheer, ik ben Rebecca Smith van CNN. Hoe is uw naam?"
"Morris Fishbien" Antwoordt hij.

"Sinds hoelang kom je hier al bidden?"
"Meer dan 60 jaar antwoordt hij.

"60 jaar ! dat is ongelooflijk ! En voor wat bid je?"
"Ik bid voor vrede tussen Christenen,Joden en Muzelmannen."
"Ik bid voor het einde van alle oorlogen en haat."
"Ik bid dat onze kinderen zouden opgroeien in veiligheid en een mooi toekomst zouden hebben."

"En wat ondervind je na 60 jaar bidden?"
6qq 6qq "Ik heb de indruk dat ik tegen een muur praat!!."

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: De lachtrommel

Bericht door bertvaneck » zo apr 14, 2019 7:19 am

Belg : H�, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten ?
Marokkaan : Hond niet spreken.
Belg : Hey hond, hoe gaat het ?
Hond : Gaat goed, en met jou ?
Marokkaan : (stomverbaasd)
Belg : Is dit je baas ? (wijst naar Marokkaan)
Hond : Yep !
Belg : Hoe behandelt hij je ?
Hond : Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen.
Marokkaan : (verbijsterd)

Belg : Mag ik even tegen je paard spreken ?
Marokkaan : Paard niet spreken.
Belg : Hey paard, hoe gaat het ?
Paard : Goeiedag Belg, met mij is alle OK, en met jou ?
Marokkaan : (bijna in shock)
Belg : Is dit je eigenaar ? (wijst naar Marokkaan) 5qw 5qw 5qw
Paard : Yep !
Belg : Hoe behandelt hij je ?
Paard : Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg het beste haver.

Marokkaan : (gezicht vertrokken van ongeloof)
Belg : Mag ik even met je schaap spreken ?
Marokkaan : Schaap liegt !!
6qq

Plaats reactie