Duatlon na grootste ooit in Polen, "Schrijf als eerste nb Hi

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Duatlon na grootste ooit in Polen, "Schrijf als eerste nb Hi

Bericht door bertvaneck » zo sep 18, 2011 5:33 pm

Duatlon na grootste ooit in Polen, "Schrijf als eerste nb Highway"

. Al deze zaterdag 10 september om 12.00 uur IK begint alleen uniek, de grootste in de geschiedenis van deze discipline in Polen sportevenement in de CIAA snelweg nb - ". WORDEN DE EERSTE nb snelweg" nb Duatlon A2 onder het motto

Duatlon Aan variatie triatlon. De spelers op hun beurt: run 4 km, 14 km fietsen en nogmaals uit te voeren k
2 km. Een nieuwigheid is de mogelijkheid om Duatlonu te overwinnen in een relais, waarbij een persoon is een runner, de andere fietser. leningen zal plaatsvinden op beide rijbanen nb snelweg in de omgeving van de nieuw gebouwde knooppunt Trzciel. concurrenten zal lopen in de richting van Poznan, zullen EEN-rijders gaan in de richting van Berlijn. Duatlonu Deelnemers worden de eerste officieel de gebruikers van de snelweg A2 Secular Stichting DOEN.

tot stand gekomen op een ongewone manier om een boodschap sturen naar de wereld dat de aanleg van de snelweg finiszujemy Secular. leggen betonverharding nagenoeg afgerond medio september Stichting DOEN. Voor nu, de snelweg al bieden hardlopers fietsers IK, EEN, vanaf 1 december gratis driver IK in staat zal zijn om veilig te reizen van en naar Poznan DOEN de grens met Duitsland, aldus voorzitter AWSAII, Andrew Patalas.

-We presenteren de voordelen van de nieuwe betonverharding nb lang voor de opening, ter gelegenheid van de bevordering van een gezonde levensstijl, voegde hij eraan toe.


IK organisator meubilair is de oprichter A2Strada, de A2 aannemer Ken seculier, in samenwerking met de firma Strabag, een investeerder van het project snelweg Wielkopolska II SA, een bedrijf met behoud EEN-Highway Bediening en SA. Strabag Groep organiseert regelmatig een gelijkaardige gebeurtenis (triatlon) in Wenen, in dit jaar namen deel aan het 285. tegenwoordig is het bekend dat Duatlon nb A2 een groot succes opkomst zijn. NB een paar dagen voor de geplande sluiting van de inschrijving, de iPhone te beginnen in hun geheel zijn ingevuld Duatlonie k beginnen met 318 spelers.

bureau van de wedstrijd is geopend van 10: 00 uur, zal EEN, begint om 12: 00 Tijd opgegeven NB 2 uur na het einde van de route Posterijen beperken gesloten. op 14: 15 plechtigheid is voorzien voor de beste spelers. Het evenement werd geleid door twee keer wereldkampioen in de triatlon in 1990, George berg.

Plaats reactie