Vrijwilligers gezocht

Wil je iets laten vertalen? Schrijf het hier neer en wacht op de vertaling.
Plaats reactie
poolvos
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 18, 2011 2:10 pm

Vrijwilligers gezocht

Bericht door poolvos » vr nov 18, 2011 3:50 pm

Wie kan mij helpen aan vertalingen vanuit www.poolvos.net, naar www.lispolarny.net (NL-PL)?

Vooral mijn 'Poolse kronieken' wil ik graag doorplaatsen op de Poolse weblog. Het is non-profit, dus ik kan geen vergoedingen bieden.
Wel (zo gewenst) de vermelding met naam en toenaam in de rubriek 'Auteurs' (http://poolvos.net/authors/)

Frans Weerts, editor

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Vrijwilligers gezocht

Bericht door Lech » vr nov 18, 2011 8:31 pm

Hoi poolvos,

Wat jij aangeeft is redigeren van teksten?
Dat is mij te hoog gegrepen, maar leuk wat je doet :)

Misschien heb je iets aan viewtopic.php?f=29&t=71


Welkom in het cafe 3qq

Lech

poolvos
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 18, 2011 2:10 pm

Re: Vrijwilligers gezocht

Bericht door poolvos » zo nov 20, 2011 1:50 am

Het gaat mij puur om vertaalwerk, redigeren doe ik zelf

poolvos
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 18, 2011 2:10 pm

Re: Vrijwilligers gezocht

Bericht door poolvos » zo nov 20, 2011 1:54 am

Overigens vind ik Lech niet te zuipen. Doe mij maar een Warka 3qq

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Vrijwilligers gezocht

Bericht door pietje Bell » zo nov 20, 2011 9:58 am

Dat ben ik met je eens poolvos,niet tezuipen,lech moczne gaat nog wel.
Ik heb er geen goede ervaring mee,en wel jaren terug zat ik bij mijn kameraad aan dit bier,kreeg een fles voor mijn neus.Zelf moet ik altijd mijn bier uit een glas,en dan een met een zo"n dun mogelijk randje,type fluitje.
Maar goed ik tap ook altijd het glas nooit vol,altijd een beetje net een paar slokken,dan blijft je bier ook lekkerder.Is het glas goed schoon,dan zie je,of dan komen er aan de binnenkant van je glas allemaal ringen,dit is per keer dat je een slok uit je glas hebt genomen.Ik vondt de smaak al een beetje vreemd,de kleur ging nog wel,bier bleef ook dood,maar ja je zit in polen en dacht ,ok niet zeuren,door drinken.
Toen ik het laatste bier uit mijn fles in het glas tapte.Ik dacht dat ik echt dronken was,mijn ogen rolde zowat uit mijn ogen,mijn maag een draai,met gevoel of de hele inhoud er uit kwam.
zie ik me daar een groen flap van alg of een of andere vieze smeerboel uit de fles komen.
Mijn kameraad schaamde zijn eigen rot,maar het kwaad was toch al geschied.Vroeger werdt er niet zo nauw met het schoon maken van flessen om gegaan.Overigs ik snap dit nog niet,want ze gebruikte altijd nieuwe flessen,statiegeld en terug brengen was er niet bij,werdt achter de schuur gegooid.

Plaats reactie