Dode in Polen

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Stamgast » wo feb 01, 2012 7:31 pm

Ik vergelijk niets.
Geef alleen aan dat er naast alcohol meer verslavingen zijn.

Maar blijf bij mijn standpunt. Het item gaat over doodvriezen van verslaafden.
Wat weggemoffeld wordt omdat je dat drankmisbruik zelf opzoekt.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 7:50 pm

Wat een domheid hier.


Hoogopgeleid toevallig. 5qw

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Dode in Polen

Bericht door bertvaneck » wo feb 01, 2012 7:54 pm

Stamgast schreef:Je verschuilen achter het feit dat standpunten ver uit elkaar liggen. Vind ik minder sterk.

Ga gewoon de discussie met ons aan.
wat jij minder sterk vind is voor mij niet belangrijk ik hebt mij eigen ideeën over dit onderwerp en hebt geen zin in een verhitte discussie hier mee zal je het moeten doen ik blijf er bij dat je zelf verantwoordelijk bent voor je gedrag en daar denkt jij anders over 5qw

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Przyrodnik » wo feb 01, 2012 8:08 pm

Hier zakt bij mij de broek van af.

Ober sjöd noch mèr ins in, want veer sjtoon ’n bitsje drwök.

En het standpunt van BvE dat hij niet op mij hoeft te reageren omdat onze standpunten te ver uiteen liggen is een zwakke argumentatie. Kom van je troon!

Ik ben het met Ron eens, alcoholisme is vaak aangeleerd. Een bewuste keuze is het niet.

Wat wordt er in Polen gedaan om mensen met een verslaving te helpen?
Laatst gewijzigd door Przyrodnik op wo feb 01, 2012 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 8:09 pm

Autorijden een schandaal,kun je dat uitleggen 4qq

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Przyrodnik » wo feb 01, 2012 8:11 pm

Als alcoholisme een schandaal is, dan is autorijden dat ook. En gaap niet zo, da's onbeleefd :D

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Dode in Polen

Bericht door bertvaneck » wo feb 01, 2012 8:13 pm

Przyrodnik schreef:Hier zakt bij mij de broek van af.

Ober sjöd noch mèr ins in, want veer sjtoon ’n bitsje drwök.

En het standpunt van BvE dat hij niet op mij hoeft te reageren omdat onze standpunten te ver uiteen liggen is een zwakke argumentatie.
wij liggen elkaar niet dus ga ik met jou geen discussie aan want jij hebt maar een thema en dat is jou milieu hobby en daar pas ik voor en ik wil niet dat je in een dip zou raken 6qq

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Przyrodnik » wo feb 01, 2012 8:19 pm

Je zegt gewoon hetzelfde als wat je daarnet hebt gezegd. Zo moeilijk is het niet om als een ware man te reageren op mijn stelling dat die paar doden geen verschil maakt.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Dode in Polen

Bericht door bertvaneck » wo feb 01, 2012 8:21 pm

Przyrodnik schreef:Hier zakt bij mij de broek van af.

Ober sjöd noch mèr ins in, want veer sjtoon ’n bitsje drwök.

En het standpunt van BvE dat hij niet op mij hoeft te reageren omdat onze standpunten te ver uiteen liggen is een zwakke argumentatie. Kom van je troon!

Ik ben het met Ron eens, alcoholisme is vaak aangeleerd. Een bewuste keuze is het niet.

Wat wordt er in Polen gedaan om mensen met een verslaving te helpen?
er zijn daar veel te veel van deze klootzakken die hun gezinnen in het ongeluk hebben gestort het is niet zo goed geregeld als hier want daar hebben ze geen geld voor over en ter recht 6qq

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Dode in Polen

Bericht door bertvaneck » wo feb 01, 2012 8:28 pm

een ware man te reageren op mijn stelling ik vind jou stelling erg grof dat een paar doden niks uit maken want je denkt niet na dat ook deze zat Lappen familie hebben die hadden ook liever gehad een normale man of vader en jij zegt dit weer omtrent jou uit spraak dat dieren belangrijker zijn als mensen dus hier mij mening omtrent jou hobby ik stel een mens hoger als een dier 6qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 8:29 pm

er zijn daar veel te veel van deze klootzakken die hun gezinnen in het ongeluk hebben gestort het is niet zo goed geregeld als hier want daar hebben ze geen geld voor over en ter recht


Zo is het Bert,laten ze het geld maar aan bejaardenzorg en kindertehuizen besteden.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Dode in Polen

Bericht door bertvaneck » wo feb 01, 2012 8:34 pm

Wilhelmus Johannes schreef:
er zijn daar veel te veel van deze klootzakken die hun gezinnen in het ongeluk hebben gestort het is niet zo goed geregeld als hier want daar hebben ze geen geld voor over en ter recht


Zo is het Bert,laten ze het geld maar aan bejaardenzorg en kindertehuizen besteden.
hans de bejaarde huizen in Polen wil je nog niet dood liggen ik het er een paar bezocht voor de evt vvoor mij schoonmoeder dus hebben wij beslotenals zei niet meer alleen kan dan komt zei naar hier

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 8:37 pm

In Polen steeg het dodental naar 20. In de nacht van dinsdag op woensdag vielen zeven sterfgevallen te betreuren. Onder de doden zijn twee mannen die ondanks de vrieskou waren gaan vissen. Vooral bejaarden die in slecht te verwarmen oude huizen wonen, hebben het zwaar. De Poolse regering riep de bevolking op tot hulp aan de zwakkeren: „Niet de kou doodt, maar de onverschilligheid”.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1142 ... kou__.html

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 8:40 pm

bertvaneck schreef:
Wilhelmus Johannes schreef:
er zijn daar veel te veel van deze klootzakken die hun gezinnen in het ongeluk hebben gestort het is niet zo goed geregeld als hier want daar hebben ze geen geld voor over en ter recht


Zo is het Bert,laten ze het geld maar aan bejaardenzorg en kindertehuizen besteden.
hans de bejaarde huizen in Polen wil je nog niet dood liggen ik het er een paar bezocht voor de evt vvoor mij schoonmoeder dus hebben wij beslotenals zei niet meer alleen kan dan komt zei naar hier


Dat begrijp ik Bert,maar toch liever daar het geld naartoe dan naar al die verslaafden.

ron
Berichten: 732
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door ron » wo feb 01, 2012 8:51 pm

Wilhelmus Johannes schreef: Onder de doden zijn twee mannen die ondanks de vrieskou waren gaan vissen


Als we het over dezelfde hebben, die waren door het ijs gezakt, een paar kilometer vanaf de oever. Waarschijnlijk waren ze onderweg naar huis. Brandweer waarschuwt dat het ijs niet overal dik genoeg is.

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Dode in Polen

Bericht door pietje Bell » wo feb 01, 2012 8:53 pm

Tja zelfs vissen kan verslavend zijn,en als je daar bij dood vriest is toch triest.
Maar goed,dit onderwerp heeft toch een discussie op gang gebracht,met een ieder een andere kijk.
Het kan vriezen en doden.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 8:55 pm

ron schreef:
Wilhelmus Johannes schreef: Onder de doden zijn twee mannen die ondanks de vrieskou waren gaan vissen


Als we het over dezelfde hebben, die waren door het ijs gezakt, een paar kilometer vanaf de oever. Waarschijnlijk waren ze onderweg naar huis. Brandweer waarschuwt dat het ijs niet overal dik genoeg is.


Lees het hele artikel maar eens,er was zelfs een oude vrouw in Duitsland die nog even ging zwemmen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1142 ... kou__.html

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 01, 2012 8:57 pm

pietje Bell schreef:Tja zelfs vissen kan verslavend zijn,en als je daar bij dood vriest is toch triest.
Maar goed,dit onderwerp heeft toch een discussie op gang gebracht,met een ieder een andere kijk.
Het kan vriezen en doden.


Zo is het Piet,de één houdt van de moeder,de ander van de dochter en sommigen van allebei. zz5

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Dode in Polen

Bericht door Przyrodnik » wo feb 01, 2012 9:18 pm

Doet me denken aan een Sinterklaasliedje van Zwarte Piet.

Ik ben een zwarte P, maar heb een witte L, en vind je die niet lekker, je moeder lust hem wel.

En Pietje, inderdaad, eerst waren het nog Friezen, en toen waren het dooien. Twee noorderlingen die over een nacht ijs gingen.

Kees1221
Berichten: 84
Lid geworden op: wo okt 12, 2011 10:50 am

Re: Dode in Polen

Bericht door Kees1221 » wo feb 01, 2012 9:28 pm

Ik ga mee met Dorenda, pietje Bell en ron.


Het hebben over vriezen en gooien --) http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... 3FyxwVvUO0 Herman Finkers

Plaats reactie