Verdere ontwikkeling

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Verdere ontwikkeling

Bericht door admin » ma mar 05, 2012 6:38 pm

Nadat mij is gezegd van "pleur toch op", heb ik de tijd benut om te zien wat er hier zou gaan gebeuren en wat ik verder wilde doen.

Wat ik hier verder ga doen kan ik jullie wel een tip van de sluier geven.
Als ik binnenkort mijn studie heb afgerond ga ik een website rond het forum maken met informatie over Polen.
Hiervoor zal ik daar waar het kan links aanleggen naar de mooie informatieve delen die op het forum staan. Dit betekent o.a. dat ik in bepaalde topics wat preciezer ga kijken wat er staat en wat er niet hoort te staan.
Ruwweg betekent dit dat de sectie Toerisme wat strenger wordt beoordeeld dan de overige secties van het forum.
Mocht in de overige secties buiten de kaders van het onderwerp worden gegaan met de discussies, dan zal ik niet gauw ingrijpen, zolang het maar binnen goed fatsoen blijft.

Als jullie ideeën hebben m.b.t. een informatieve website, je mag ze in deze topic plaatsen, maar ook via pm of e-mail mij toesturen.

Bij voorbaat dank,
Admin

Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door Stamgast » ma mar 05, 2012 8:23 pm

Beste admin,

Waar wil jij met jouw bericht heen en wat voor reacties verwacht jij?

Jij kent mijn mening over de opmerking "pleur op".

Hoe strak jij de regie gaat hanteren is volledig aan jou.

admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door admin » di mar 06, 2012 6:05 am

Hallo Stamgast,

Waar wil jij met jouw bericht heen en wat voor reacties verwacht jij?

Waar ik heen wil is dat het forum over b.v. 10 jaar ook draait, daarvoor dient het geheel versterkt te worden.
Dit versterken doe ik d.m.v. een informatieve website over Polen, zeg maar Polen-promotion.

Welke reacties is hoop staat in de zin: Als jullie ideeën hebben m.b.t. een informatieve website, je mag ze in deze topic plaatsen, maar ook via pm of e-mail mij toesturen.
Alle leden hebben vast en zeker ideeën wat er op een informatieve website geplaatst zou kunnen worden, graag hoor ik deze ideeën.
Als ik begin april begin met het bouwen van de website, dan kan ik deze ideeën meenemen en uitwerken.

Iedereen die ideeën heeft, laat het mij weten als jullie ze eventueel later op de website willen zien 15qq

Admin

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door Przyrodnik » di mar 06, 2012 10:41 am

Succes!!!!

Thomasz
Berichten: 155
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 1:39 pm

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door Thomasz » di mar 06, 2012 2:20 pm

Denk dat ik veel dingen mis, vanwaar het oprotten van iemand ????
Webmaster GRAAG EEN DUIDELIJKE REACTIE OVER DIT ONDERWERP !!!!!!!!

Thomasz

admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door admin » di mar 06, 2012 2:55 pm

Hoi Thomasz,

Het was een uitspraak in een discussie die bij mij harder overkwam dan de schrijver bedoelde.
Via pm heeft de schrijver dit ook uitgelegd.

De tijd om dit te verwerken heb ik gebruikt om te kijken wat ik verder met het forum kan doen.
Er is door ons allen al veel informatie geschreven waar anderen (b.v. vakantiegangers) ook plezier van kunnen hebben. D.m.v. een website wil ik deze info voor een bezoeker of toekomstig lid van het forum toegankelijker maken. Op deze manier wordt het forum ook sterker en draait het hopelijk over 10 jaar en langer nog. :D

Mocht jij of wie dan ook tips hebben voor de website, ik houd mij aanbevolen :D .

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door Wilhelmus Johannes » di mar 06, 2012 3:33 pm

Mocht in de overige secties buiten de kaders van het onderwerp worden gegaan met de discussies, dan zal ik niet gauw ingrijpen


Prima maatregel c.q. oplossing.
Het heeft geen zin om een beetje diepe discussie`s steeds 'kapot" te modereren,er zijn hier mensen van allerlei pluimage die volgens mij niet steeds al kleine kinderen behandeld willen worden.

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Verdere ontwikkeling

Bericht door pietje Bell » di mar 06, 2012 4:37 pm

Eigenlijk zegt de naam van dit forum toch al genoeg!Polencafe,een cafe is een verzamel plaats van diverse pluimage,en verschillende kijk op bepaalde dingen.En ik denk,of ik mag het toch wel aan nemen,dat men hier verstandig genoeg is,om elkaar in zijn of haar waarde te laten.Dat bepaalde onderwerpen,niet zo lopen als men had gewild,daar kan men iets aan doen om het meer naar voren te brengen.Alleen als men er niet in is ge interresseerd dan houd het op een gegeven moment op.Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook verwijderd hoeft te worden.Komt altijd wel weer eens omhoog. 3qq

Plaats reactie