Koninginnedag 2012

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Plaats reactie
Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Koninginnedag 2012

Bericht door Przyrodnik » ma apr 30, 2012 6:55 am

Veel plezier vandaag met Koninginnedag!

En Bea van harte, ook al was je verjaardag drie maanden geleden.

Afbeelding

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door Plievo » ma apr 30, 2012 7:53 am

Het is wederom mooi weer met Koninginnedag 15qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door Wilhelmus Johannes » ma apr 30, 2012 8:06 am

`t is maar wat je gezellig noemt.

In Rhenen en Veenendaal worden maandag 1.250 agenten ingezet om koningin Beatrix en haar familie te beschermen bij hun bezoek aan deze plaatsen. Ongeveer 350 agenten komen van korpsen buiten Utrecht.

Mensen langs de route mogen geen klapstoeltjes, krukjes, trapjes, grote tassen, koelboxen en alcoholische dranken bij zich hebben. In winkels en horecagelegenheden is alcohol taboe als de Oranjes op bezoek zijn.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... endaal.htm

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door Przyrodnik » ma apr 30, 2012 2:05 pm

't is heij reuze gezellig, en de zeikers die gaaij v'r d'r oet.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door Stamgast » ma apr 30, 2012 2:22 pm

Hier is het ook kei-gezellig maar ook kei-bewolkt. Van zon geen sprake.

Ik heb van de koninginnedag 2012 alleen maar meegekregen dat Pieter van Vollehoven pas in Veenendaal van de partij was. Dus in deel twee. Ik ben voor Rhenen al afgehaakt.

Maar wie deze dag wel leuk vindt, geniet er van.

Alaaf.

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door pietje Bell » ma apr 30, 2012 6:02 pm

Ben net terug ,heb mijn koninginnen dag gevierd in Callantsoog,bloed heet in de zon,bier was lekker koud 3qq .
Moest eerst een oranje cowboy hoed kopen anders sloeg mijn computer op hol. 3qq

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door Przyrodnik » di mei 01, 2012 7:29 am

Ik heb ongeveer 150 compact discs bij de vrijmarkt 'opgehaald'. De goedkoopste waren gratis en de duurste was 2,50 euro. Gemiddeld zal het rond de 50-60 cent zijn geweest............ en daarnaast nog een tiental boeken, waarvan twee die ik wil lezen over gezonde voeding. Niet dat ik me daar erg veel zorgen over maar, maar ik wil het wel weten.

En ja, ook met K-dag galmt er over de straten van Mestreech vooral lokale streekmuziek, waar de koningin waarschijnlijk geen bal van verstaat ;)

Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Koninginnedag 2012

Bericht door Stamgast » di mei 01, 2012 5:38 pm

Przyrodnik schreef:Ik heb ongeveer 150 compact discs bij de vrijmarkt 'opgehaald'. De goedkoopste waren gratis en de duurste was 2,50 euro. Gemiddeld zal het rond de 50-60 cent zijn geweest............ en daarnaast nog een tiental boeken, waarvan twee die ik wil lezen over gezonde voeding. Niet dat ik me daar erg veel zorgen over maar, maar ik wil het wel weten.

En ja, ook met K-dag galmt er over de straten van Mestreech vooral lokale streekmuziek, waar de koningin waarschijnlijk geen bal van verstaat ;)


Als ik dit lees moet ik toch eens een vrijmarkt bezoeken.
Waren er in Mestreech al wietpassen in de aanbieding, of komen die volgend jaar op koninginnedag pas.

Plaats reactie