Warm in Polen en Nederland

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Plaats reactie
Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Warm in Polen en Nederland

Bericht door Plievo » zo aug 19, 2012 6:02 pm

Warm in Polen en Nederland,

Maar hoe zijn jullie de dagen doorgekomen?


Vanochtend heb ik een stukje met de racefiets asfalt "gepakt" met als doel 70 a 80 km.
Na 30 km bij een restaurantje een kop koffie met appelpunt.
Na 53km weer thuis, wat was het warm. De hele middag heb ik voor de ventilator gezeten, in de tuin was het niet te doen om er te vertoeven.

En wat deed jij?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door bertvaneck » zo aug 19, 2012 6:48 pm

heerlijk op het dakterras gezeten onder de parasol later binnen en de airco aan tot 26 graden was het goed te doen 5qw 6qq

Lech
Berichten: 4954
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Lech » zo aug 19, 2012 9:04 pm

In deze komkommertijd lig ik in mijn vrije dagen lekker in en aan het water .
:D
Heeeeeerlijk.

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Przyrodnik » ma aug 20, 2012 10:54 am

Vrijdag een 110 km gefietst in het Limburgs Mergelland, Voeren en het aanliggende deel van Wallonie. Zaterdag liftend naar Utrecht en van daaruit met de nachttrein naar Warschau. En gisteren een picknick onder grote eiken in Jablonna (even boven Warschau - Polen telt enige tientallen plaatsen Jablonna (Appelboomgaard).

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door pietje Bell » ma aug 20, 2012 1:23 pm

Wat is warm? :lol: Ik heb het wel eens heter gehad.
Ik heb het hele weekeind in zee gelegen af en toe er uit,hoofd niet te lang onder :lol: .Mijn dorst op natuurlijke wijze gelest met een flink aantal gele rakkers.Dit weer mag het hele jaar van mij.Iedereen is vrolijk en er wordt aan warmte en droogte meer verdient dan aan nattigheid. 3qq

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Plievo » ma aug 20, 2012 5:13 pm

Przyrodnik schreef:Vrijdag een 110 km gefietst in het Limburgs Mergelland, Voeren en het aanliggende deel van Wallonie. Zaterdag liftend naar Utrecht en van daaruit met de nachttrein naar Warschau. En gisteren een picknick onder grote eiken in Jablonna (even boven Warschau - Polen telt enige tientallen plaatsen Jablonna (Appelboomgaard).

Komend weekend fiets ik in die omgeving c.a. 100 km, de werkgever heeft dan zijn jaarlijkse classic. Pracht van een gebied, maar voor een Drenth zijn die heuvels wel stijl :o .

Veel (appel) plezier in Polen en hopelijk mooie zonnige dagen 15qq

ron
Berichten: 732
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door ron » ma aug 20, 2012 7:51 pm

Lekker op de combine gezeten (of gezweten) 1qq maar nog steeds zonder werkende airco

Lech
Berichten: 4954
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Lech » ma aug 20, 2012 8:54 pm

ron schreef:Lekker op de combine gezeten (of gezweten) 1qq maar nog steeds zonder werkende airco

Je hebt toch wel een werkende arko?
-
-
-
-
-
-
-
-
Alle Ramen Kunnen Open :D

ron
Berichten: 732
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door ron » di aug 21, 2012 8:29 am

Ja, en de deur kan dan ook nog open. Vooral alles open zetten als je wind van achter hebt 1qq als de foto's verschijnen op m'n topic zul je wel begrijpen wat ik bedoel ;)

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Wilhelmus Johannes » di aug 21, 2012 8:41 am

In Podkarpackie was het weken achter elkaar 30 tot 34 graden,beter vol te houden door het landklimaat en natuurlijk ook de gele rakkers van Pietje. 3qq

Primski
Berichten: 17
Lid geworden op: vr dec 23, 2011 12:44 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Primski » di aug 21, 2012 4:34 pm

Onze dochter is op vakantie bij haar grootouders in Polen. Wij hadden een nieuwe slaapkamer voor haar besteld en de kamer volledig geschilderd. De kamer was zaterdag aangekomen en zondag begonnen we eraan. Wat viel dit tegen met de warmte, het zweet drupte over gans ons lichaam. We bereikten het kookpunt, maar de kamer is zo goed als af. Het zal een grote verrassing zijn als ze zaterdag thuiskomt. Ook mijn schoonmoeder komt mee, kunnen we nog genieten van het mooie weer als het blijft duren!

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door Plievo » di aug 21, 2012 4:39 pm

Primski schreef:Onze dochter is op vakantie bij haar grootouders in Polen. Wij hadden een nieuwe slaapkamer voor haar besteld en de kamer volledig geschilderd. De kamer was zaterdag aangekomen en zondag begonnen we eraan. Wat viel dit tegen met de warmte, het zweet drupte over gans ons lichaam. We bereikten het kookpunt, maar de kamer is zo goed als af. Het zal een grote verrassing zijn als ze zaterdag thuiskomt. Ook mijn schoonmoeder komt mee, kunnen we nog genieten van het mooie weer als het blijft duren!

Ik kan mij voorstellen hoe je hebt gezweet, zon op het raam, alles in elkaar zetten. Petje af, ik zou het denk ik uitstellen.

Jouw dochter zal jullie dankbaar zijn. :)

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Warm in Polen en Nederland

Bericht door pietje Bell » wo aug 22, 2012 11:21 am

Ja Ron ik begrijp wat je bedoelt,de wind van achter is gelijk een grote stof wolk in je cabine. :lol:
Waar je nog dagen lang het stof uit je longen kan hoesten.
Jammer genoeg is het tarwe wat je dorst,van gerst krijg ik altijd dorst. 3qq

Plaats reactie