Knie houtstoker.

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Knie houtstoker.

Bericht door Plievo » za okt 05, 2013 8:10 am

kees schreef:Als ik een repeterende beweging maak, wat nogaleens gebeurt nu ik een nieuwe jongere vriendin heb, krijg ik kramp achter in mijn linkerbovenbeen. Wat zou daar voor zijn?

Vermoedelijk lig je teveel in de tuin onkruid te plukken zz5 , of Houtstoker heeft gelijk :D

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Knie houtstoker.

Bericht door pietje Bell » za okt 05, 2013 2:50 pm

Ha ha :lol: :lol: die Kees,als men ouder wordt krimpen ook je spieren,doordat jij je eerste spier aanspant,of te wel in dit geval strak zet,kom je van achteren tekort.Dus de oplossing zo min mogelijk de voorste spier gebruiken. :lol: Maar tja dat is ook wat.Doet ie het eens een keer,en dan krijg je dit. :lol:

3qq

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Knie houtstoker.

Bericht door kees » do okt 24, 2013 8:07 pm

Bedankt voor de goede raad mannen, ik ben net terug van 2 weken Oekraine en heb deze raad in de praktijk uitgeprobeerd. Dit had ik aan Frank niet hoeven vragen.

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Knie houtstoker.

Bericht door Houtstoker » vr okt 25, 2013 4:30 am

Iemand die gelijk met mij een nieuwe knie heeft gekregen (medepatiënt, we hadden contact gehouden via facebook) heeft er last van gekregen dat hij zijn knie steeds minder kon recht krijgen. onderzoek met o.a. radioactieve injecties en scans heeft nu uitgewezen dat zijn lichaam de metalen prothese niet accepteert. Hoe de chirurg dit gaat oplossen is nog niet bekend, maar het zou kunnen uitdraaien op het stijf maken van het been. Dit was wel een complicatie die heel zeldzaam voorkomt.

Ook al enkele weken bezig met de inname van Pernol (deze week overgegaan op Liprinol), maar ik verwacht er weinig van (effecten zijn nog uitgebleven)

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Knie houtstoker.

Bericht door bertvaneck » vr okt 25, 2013 6:14 am

Morgen Houtstoker hoe lang zegt men dat het gaat werken meestal na een week of 6 is mij ervaring succes met dat andere middel groet Bert 6qq

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Knie houtstoker.

Bericht door Houtstoker » za okt 26, 2013 4:40 am

Tja Bert, gebruik het nu een maand, maar ik kan niet zeggen dat het enig verschil maakt. Ik zou e.a. (de werking) met name in mijn vingers moeten voelen, op kleine botjes zou je het toch eerder moeten voelen.

Ik heb iig voldoende gekocht om nog een paar maanden te kunnen blijven gebruiken, maar ik verwacht (met het huidige resultaat) niet dat ik dit spul blijf gebruiken

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Knie houtstoker.

Bericht door bertvaneck » za okt 26, 2013 6:38 am

Houtstoker schreef:Tja Bert, gebruik het nu een maand, maar ik kan niet zeggen dat het enig verschil maakt. Ik zou e.a. (de werking) met name in mijn vingers moeten voelen, op kleine botjes zou je het toch eerder moeten voelen.

Ik heb iig voldoende gekocht om nog een paar maanden te kunnen blijven gebruiken, maar ik verwacht (met het huidige resultaat) niet dat ik dit spul blijf gebruiken


ik gebruik collaflex 350 mg 2 x daags dat spul koop ik in Polen en ik hebt goed resultaat ik had last van mij heupen slijttage maar er zijn een jaar geleden foto,s gemaakt en het was toen veel beter en dat spul is ook nog geen eens zo duur kijk maar op internet succes houtstoker

http://www.ceneo.pl/11621135

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Knie houtstoker.

Bericht door kees » ma okt 28, 2013 7:43 pm

Bij mij helpt de pernol goed maar dat duurde wel 6 weken, mijn oudste zus heeft het nu ook, haar heup is versleten. Mijn zwager gebruikt nu groenlipmosselolie uit duitsland voor zijn handen en dat werkt ook. maar goedkoop is het niet, dat klopt.

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Knie houtstoker.

Bericht door kees » ma okt 28, 2013 7:44 pm

Gebruik je dat poolse spul voor je heup Bert? werkt het?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Knie houtstoker.

Bericht door bertvaneck » ma okt 28, 2013 8:25 pm

Ja Kees ik gebruik het al jaren en bij mij werkt het ik gebruik 2x 350 mg per dag 6qq

Plaats reactie