Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Als je jouw vraag ergens anders op het forum niet kwijt kunt, stel het gerust hier.
Plaats reactie
Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » ma aug 26, 2013 6:19 pm

Geachte eigenaar/admin,

Gisteren had ik een discussie met uw forumbeheerder Bert van Eck over de nieuwswaarde van de topic viewtopic.php?f=35&t=3081 . Hoewel we het niet met elkaar eens werden over het feit of het wel of geen nieuwswaarde had, waren mijn opmerkingen voor mij zeker gefundeerd. Deze werden ondersteund door lid Lech die het met mij eens was

Ik ergerde mij er als vrouw vooral aan, dat de heer van Eck mijn landgenote (Ania) voor K*rwa uitmaakte, iets wat volgens mij niet aan hem is om dat te beoordelen en wat mij boos maakte.

Vanmiddag, zag ik tot mijn grote verbazing dat de gehele discussie verwijdert was.

Ik heb voor u de volgende vragen.

A. Door wie is de discussie verwijdert?
B. Waarom is de discussie verwijdert?
C. Is het normaal in Polencafé dat een discussie verwijdert wordt wanneer leden het niet met elkaar eens zijn?
D. Kunt u en bent u van plan de discussie weer te herstellen? De teksten zijn allen gekopieerd en in mijn bezit.
E. Kan het in het vervolg voorkomen worden dat - een discussie waarin niet gescholden wordt of onbehoorlijke taal wordt gebruikt – verwijdert wordt?

Ik hoop een open antwoord van u te krijgen.

Via mijn PM box ben ik voor commentaar door u te bereiken.

Pozdrówko

Agnieszka (Annie)

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Houtstoker » di aug 27, 2013 4:54 am

Dag Annie

Wie ben jij om te beoordelen wat er wel en niet nieuwswaarde heeft op dit forum? Het probleem in dit geval is dat jij niet beseft dat een forum niet openbaar bezit is? Zelf ben je hier te gast, en de forumbeheerder (in dit geval Bert) en eigenaar mag bepalen wat hierop komt en wat mag blijven staan. Hij is als eigenaar van dit forum ook verantwoordelijk voor items die hier geplaatst worden!

Doordat een forum zoals dit een eigenaar heeft, is er ook geen democratisch beheer, eigenaar/moderator bepaald! discussies zijn daarom vrij zinloos.

Zelf ben ik blij met dit forum. Ik gebruik het als bron van nieuws, het lezen van leuke verhalen (en foto's) en mag hier al jaren te gast zijn. Soms kun je helpen met antwoorden op vragen, of je stelt een vraag en krijgt (hopelijk) antwoord.

Jammer dat jij niet tevreden bent Annie, helaas is er nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden. Onthoud dat je hier aanwezig mag zijn, moeten is niet aan de orde. Als je ervoor kiest om hier aanwezig te zijn, dan zul je je moeten voegen naar de normen die de moderator (ofwel de gastheer) je oplegt.

Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » di aug 27, 2013 3:18 pm

Hej Houtstoker,

Allereerst feliciteer ik u met het resultaat van uw knieën, ik weet wat het is, mijn vader heeft ook een knie laten vervangen, maar dat ging minder snel. :(

Wie ben jij om te beoordelen wat er wel en niet nieuwswaarde heeft op dit forum?


Ik ben van mening, maar dat is mijn mening, dat de grote en het succes van een forum alleen maar kan ontstaan, als er een goede wisselwerking is tussen leden en eigenaar/het beheer van een forum. Is dat niet het geval…….,dat hoef ik niet uit te leggen, dat kan men in het verleden zien……… verdwijnen fora na verloop van tijd en dat is jammer.
Ik dacht dus als lid een mening te mogen hebben, immers beheer en leden vormen een hechte community over een bepaald thema, onderverdeeld in onderwerpen.
Een forum wat niet democratisch is en waar de beheer, de mening van leden gewoon naast zich neerlegt, is naar mijn mening gedoemd te mislukken.

Ik ben geen gast, ik ben lid, dat gasten geen inspraak hebben kan ik begrijpen, maar dat leden geen inspraak mogen hebben vind ik op zijn zachts gezegd vreemd. Maar goed, dat is mijn mening. :twisted:

Er werd gesteld dat Ania Lisewska de reputatie van de Poolse vrouwen naar beneden gooit, ik was het daar niet mee eens, omdat dankzij dit soort vrouwen de andere vrouwen zonder te worden lastig gevallen over straat kunnen. Is dat een reactie die verwijdert moet worden? Nergens heb ik lopen schelden, onheuse taal gebruikt of wat dan ook! :evil:

Fijn dat u blij bent met het forum en inderdaad er staan leuke dingen op, maar dat is geen garantie dat alles wat er staat de benodigde waarde heeft. Daar ging het mij om en nodigt niet uit erg actief te worden.

Ik heb bijvoorbeeld een leuk thema liggen, wat ik had willen plaatsen. Het gaat over mijn werk en hoe men daar mee omgaat en tegen aan kijkt. Maar uw reactie lezende, laat ik dat maar achterwege brrrr, ik ga geen dingen plaatsen waarvan ik de kans loop dat het verwijdert wordt. Ale takie jest życie

Pozdrowienia

Agnieszka (Annie)

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Houtstoker » di aug 27, 2013 6:03 pm

Annie schreef:Hej Houtstoker,

Allereerst feliciteer ik u met het resultaat van uw knieën, ik weet wat het is, mijn vader heeft ook een knie laten vervangen, maar dat ging minder snel. :(
Dank U, ik heb geluk gehad.

Annie schreef:Ik ben geen gast, ik ben lid, dat gasten geen inspraak hebben kan ik begrijpen, maar dat leden geen inspraak mogen hebben vind ik op zijn zachts gezegd vreemd. Maar goed, dat is mijn mening.

Ik ben van mening dat een forum meer is als een huiskamer met gasten. Ben je lid, dan ben je door de beheerder toegelaten. Idd zal er een interactie zijn met de gastheer (beheerder van het forum) en de andere gasten (leden). Hoe en volgens welke regels dit in zijn werk gaat bepaald de gastheer.

Annie schreef:Er werd gesteld dat Ania Lisewska de reputatie van de Poolse vrouwen naar beneden gooit, ik was het daar niet mee eens, omdat dankzij dit soort vrouwen de andere vrouwen zonder te worden lastig gevallen over straat kunnen. Is dat een reactie die verwijdert moet worden? Nergens heb ik lopen schelden, onheuse taal gebruikt of wat dan ook!

Helaas weet ik niet precies wat er is voorgevallen, dat mag je dus met Bert klaren. Ook ik ben maar een gast
Annie schreef:Ik heb bijvoorbeeld een leuk thema liggen, wat ik had willen plaatsen. Het gaat over mijn werk en hoe men daar mee omgaat en tegen aan kijkt. Maar uw reactie lezende, laat ik dat maar achterwege brrrr, ik ga geen dingen plaatsen waarvan ik de kans loop dat het verwijdert wordt. Ale takie jest życie


Jammer. Blijf proberen, ik heb je niet van het posten willen afhouden, ik wilde enkel mijn kijk op fora delen. Bewust heb ik niet op de inhoud van het onderwerp gereageerd. Naar mijn mening is het een uitwas, zoekt Ania Lisewska op een overdreven wijze (media) aandacht. Ze zal zeker een behoefte vervullen, maar als het op seks aankomt heb ik het liever intiem als openbaar oid. Hoe anderen het willen beleven moet ieder voor zich weten (als ik er maar geen last van heb)

Mijn post was dus zeker niet bedoeld om je de mond te snoeren. Mocht ik die indruk hebben gewekt dan spijt me dat zeer.

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Lech » di aug 27, 2013 6:07 pm

Hallo Annie,

Ik heb jouw verhaal en die van Houtstoker beide aandachtig gelezen, en jullie hebben beide goede argumenten.

Op dit forum zie je heel veel meningen van de leden, ook van mij.
Of de beheerder er altijd mee eens is? Nou niet echt, gezien zijn mening die hij er bij zet. Aan de andere kant is hij er vaak wel mee eens.

Het verwijderen van berichten gebeurt op dit forum erg weinig, op andere fora waar ik kom zie ik het beduidend vaker.
Of ik eens ben met de beslissing om een deel van de berichten te verwijderen, nee, van mij mocht alles verdwijnen. Wat dat betreft sluit ik mij aan bij het verhaal van Houtstoker. Overal waar ik op fora zie ik dat er mensen niet eens zijn met de beheerders, en gelukkig mag dat.
Aan de andere kant dienen wij leden de beslissingen van de beheerders te respecteren.
Wat ik zie is dat de beheerder wel heeft geluisterd naar de leden en daaruit een beslissing heeft gedestilleerd.
Ik heb bijvoorbeeld een leuk thema liggen, wat ik had willen plaatsen. Het gaat over mijn werk en hoe men daar mee omgaat en tegen aan kijkt

Ik hoop dat je het verhaal wel plaatst, juist die persoonlijke verhalen vindt ik de meest interessant, zoals van Ron, pietje bell en nu ook Plievo.
De kans dat het verwijderd wordt schat ik nihil in :)

Groetjes en ik hoop jouw verhaal snel te mogen lezen.

Lech

Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » di aug 27, 2013 9:23 pm

Houtstoker en Lech

Ik doe jullie samen beantwoorden anders blijf ik aan het schrijven. :)
Ik ben van mening dat een forum meer is als een huiskamer met gasten. Ben je lid, dan ben je door de beheerder toegelaten. Idd zal er een interactie zijn met de gastheer (beheerder van het forum) en de andere gasten (leden). Hoe en volgens welke regels dit in zijn werk gaat bepaald de gastheer.

Tja, ieder zijn mening. In de huiskamer van mijn man en mij, mag iedereen zeggen wat hem of haar op het hart ligt, zelfs als we dat niet prettig vinden, maar door een discussie komen we meestal tot elkaar en gaan als vrienden verder. Zo hebben we vele vrienden in ons huis mogen verwelkomen. :D
Helaas weet ik niet precies wat er is voorgevallen, dat mag je dus met Bert klaren. Ook ik ben maar een gast

Jammer, dat je het niet gelezen hebt, dus een mening over wat ik schreef en of dat wel of niet aan de regels (zie trouwens hier nergens forumregels), is dan moeilijk te maken. Nu begrijp ik je reactie ook beter.
maar als het op seks aankomt heb ik het liever intiem als openbaar oid. Hoe anderen het willen beleven moet ieder voor zich weten (als ik er maar geen last van heb)

Juuuuuuuuuuist, en daarom schreef ik dat het topic non-nieuws was en dat werd mij kwalijk genomen en dus verwijderd. Lieve Houtstoker, de eerste man die mij in een dialoog de mond kan snoeren, moet nog geboren worden. :evil:

Heb zelf het eerste forum van Nederland gehad over bodybuilding en beveiliging, de leden werden alleen gecorrigeerd als er gevloekt werd, als men elkaar de huid aan het vol schelden was, en als men de wetten van het fatsoen overtrad dus ik weet wel een beetje hoe het werkt!

Lieve Lech,

Ik dankte je voor je bijdrage, omdat je het met mij eens was, dat zo’n bericht op een zichzelf respecterend forum niet geplaatst zou moeten worden. Je hebt ook gelezen hoe er op die opmerking gereageerd werd en nu moet ik lezen dat je, zie hier onder….
Wat ik zie is dat de beheerder wel heeft geluisterd naar de leden en daaruit een beslissing heeft gedestilleerd.

Jammer, want heb jij enige motivatie gelezen waarom ze verwijderd zijn? Ik niet. :shock:
Citaat:

Ik heb bijvoorbeeld een leuk thema liggen, wat ik had willen plaatsen. Het gaat over mijn werk en hoe men daar mee omgaat en tegen aan kijkt

Of dat geplaatst gaat worden, ….is veel tekst met foto’s…. zal afhangen van het gemotiveerde antwoord van de eigenaar/admin.

Het gaat over wat ik meemaak, als beveiliger, hoe men daar tegen aankijkt, hoe men ons ziet, wat de gewaardeerde Poolse “dames” zeggen als ze 4 blouses aantrekken en er maar één ter afrekening mee naar de kassa nemen, wat de heren zeggen die een oud leren jasje in de kleedkamer laten hangen en met een nieuwe naar buiten willen wandelen itp., itp., itp., Maar ook over de beveiliging ’s nachts van een benzine station en waar men daar tegen aan loopt.

Nogmaals e.e.a. zal afhangen of de eigenaar/admin zo vriendelijk is gemotiveerd mijn vragen te beantwoorden die in de open brief staan.

Geen antwoord, geen nieuw thema, geen antwoord en deze dame trekt zich voorlopig terug. Ik laat namelijk nooit met me spelen. Ik blijf dus wachten op antwoord en verder stop ik voorlopig met reageren wegens drukte.

Pozdrowienia voor jullie beiden.

Agnieszka (Annie)

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door pietje Bell » do aug 29, 2013 6:44 pm

Nou Nou Annie, kannie :P .
Ik volg het forum steeds meer in op de achtergrond.En inderdaad valt het mij ook op, dat er snel een oordeel over iemand of anderen gegeven wordt.Zo ook in de topic over poolse en andere oosteuropese chauffeurs,
Er zijn nu een maal plekken aangewezen om te parkeren,en daar moet voor betaalt worden,het is voor een ieder zijn veiligheid en ook voor hun.Dit is geen geldklopperij!. Nu het verhaal van deze dame, wie ben ik om haar te veroordelen.Er worden op allerlei gebied kampioenschappen gegeven,en deze dame maakt er net even een ander kampioenschap van,natuurlijk zullen er mensen zijn die hun wenkbrouwen er van ophalen,en even zoveel die een ander ding te voorschijn halen.Ik zelf laat dit aan deze dame en volgelingen over,een ieder zijn lol.Maar om deze dame kurwa te noemen gaat mij ook te ver.Als de echte kurwa s er niet waren,dan had de wereld een groot probleem,en kon het er voor de andere dame s die een ander beroep hebben,het er wel eens heel anders uit zien ,en behoorlijk lastig worden gevallen.En ik kan dan ook direct dan wel zeggen of schrijven dat dit soort mannen klootzakken zijn.Of nog erger.
Zelf vind ik een forum goed,waar alles op een normale en met respect en zonder elkaar voor rotte vis uit te maken gezegd of geschreven kan worden.Natuurlijk moeten er regels zijn,maar om direct delen van een discussie te verwijderen,vind ik en dat is mijn menig niet goed.
Maar ja wie ben ik,ga lekker een biertje pakken. :P


3qq

Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » do aug 29, 2013 10:08 pm

Heej Pietje,

Natuurlijk kannie… :D

Dat ik er wat minder ben, kom door het vele werk (net pas thuis), maar de lust is mij inmiddels ook wel vergaan, beter af en toe eens kijken, dan elke dag, dan erger ik me ook niet.

Ik vind, maar dat is dan ook mijn mening, dat de persoon die een bericht post, ongeacht wie het is, niet direct onder het bericht zijn mening moet zetten maar goed dat is dus mijn mening.

Ben het met je mening over Ania volledig eens. Zo denk ik er ook over dat ging veel te ver, maar ik mag dat (schijnbaar) niet zeggen. Vele van dit soort mannen zijn inderdaad kl**tzakken, gisteren hier naast een benzinestation op de parkeerplaats ook weer een, maar na een fors knietje was hij ineens heeeeel erg mak. :twisted:

Ik wacht verder het gemotiveerde antwoord van de eigenaar/admin af en als ik over een paar dagen nog niets gehoord heb, dan weet ik wat mij te doen staat. :evil:

Bedankt voor je lieve reactie. 16qq

Pozdrowienia,

Agnieszka (Annie)

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Lech » vr aug 30, 2013 8:00 am

Hoi pietje bell,

Jij hebt een terecht punt: Helaas zie je overal dat er direct een oordeel over iemand of een situatie wordt geveld.
Op dit forum is dat niet anders, alhoewel het hier niet extreem is, dat zie ik op andere plekken beduidend meer. Het zal wel met de tijdsgeest te maken hebben, een nadere verklaring kan ik niet vinden.
Dat de dame in kwestie k*rw* wordt genoemd gaat mij ook veel te ver, hier is voor mij de berichtgeving de bocht uit gevlogen.


Hallo Agnieszka,
Jij schrijft: Ik laat namelijk nooit met me spelen.
Maar vanuit mijn gezichtsveld wordt er niet met jou gespeeld. Jij eist in het huis van een ander een verklaring, dit vindt ik persoonlijk niet netjes.
Het komt op mij over dat een gast in mijn huis niet eens is met een kleine aanpassing in mijn eigen huis en van mij een gemotiveerde verklaring eist. Ik hoef dat niet te doen, in mijn huis bepalen mijn vrouw en ik wat wij doen en anderen hebben daarin niets te eisen.
Dat de beheerder niet reageert op jouw eis kan ik heel goed billijken, en dat hij deze discussie laat staan prijst hem ook aangezien hij hier behoorlijk (onterecht) aangevallen wordt.

Dat iemand een bericht post en daarbij zijn mening schrijft vindt ik een logisch geheel. Ook de poster van een bericht kan en mag toch een eigen standpunt over de berichtgeving hebben?
Hetzij een positief, hetzij een negatieve mening.
M.b.t. de betreffende berichten, ik vindt het jammer dat dit soort berichten geplaatst worden, voor mij is het totaal geen meerwaarde. In de regel kijk ik er nauwelijks naar en reageer ik al bijna helemaal niet. Dat de beheerder berichten heeft verwijderd ben ik blij mee, ik vindt het jammer dat niet alle berichten zijn verwijderd, maar ja, dat is mijn mening.

Wat mij positief opvalt op dit forum is dat er nauwelijks berichten worden verwijderd. Hiermee geven ze heel veel ruimte voor de posters.
En schelden op het forum doet mij denken aan de telegraaf.nl, kijk maar eens wat mensen daar bij schrijven, werkelijk van laag allooi.

Jij schreef ook: Ik ergerde mij er als vrouw vooral aan, dat de heer van Eck mijn landgenote (Ania) voor K*rwa uitmaakte, iets wat volgens mij niet aan hem is om dat te beoordelen en wat mij boos maakte
Dit vindt ik ook veel te ver gaan en ik hoop dat dit stukje tekst alsnog verwijderd wordt. Dat jij hierover boos bent geworden begrijp ik volledig, maar iedereen heeft het recht op een eigen mening, ook als ik de mening niet leuk vindt.

M.b.t. jouw bericht: zie trouwens hier nergens forumregels
Ik zie ze ook niet, maar op een ander forum over Polen zie ik dat de forumregels aangepast wordt als de betreffende beheerder ergens niet mee eens is, maar vervolgens wel zelf zijn eigen regels weer keer op keer overtreed. Daar worden de regels gebruikt om leden (gasten) onder de duim te houden.
Ik denk dat de belangrijkste regel niet geschreven hoeft te worden, namelijk goed fatsoen.

Bert van Eck,
Mijn verzoek aan jou is om de betreffende berichtgeving helemaal te verwijderen, en als jou dit te ver gaat het woord k*rw* te verwijderen.

Verder blijf ik hier keurig op het forum mijn berichten posten en genieten van de berichten en levensverhalen van anderen.
Pietje bell, Ron en Plievo, ga vooral door met jullie verhalen, het zijn voor mij pareltjes in dit cafe :)

Lech

P.s. ik hoop dat wij deze thread hier kunnen beëindigen en verder met veel plezier verder gaan in de andere secties en berichten.

Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » vr aug 30, 2013 9:50 am

Heej Lech,

Een allerlaatste reactie op de open brief, heb een vrije dag en geen zin me verder druk te maken. :cry:

Wij verschillen hier van mening.

Mijn man en ik bepalen in ons huis inderdaad de omgangsvormen, maar gasten hebben alle recht naar “het waarom” te vragen. Reden is dat duidelijkheid zeer belangrijk is in een hechte vriendschap en zo ben ik nu eenmaal opgevoed door mijn ouders. Zo vraag ik ook bij vrienden waarom iets wel of niet is en keurig krijg ik altijd uitleg, waardoor wij een grote en hechte vriendenkring hebben die voor elkaar door het vuur gaat. Waarom mag ik hier dan geen antwoord verwachten?

Schelden heeft totaal geen zin Lech, want mijn lieve vader zei altijd, schelden is een teken van zwakte, dus waarom dan schelden zou ik denken.

Dank dat je nog steeds, achter mijn aversie voor het beruchte woord staat. Maar dat is ook het enige waarin we het eens zijn.

Welk forum bedoel je? Heb je een mail gestuurd en als je het hier niet kwijt wil, in een mail antwoord kun je het kwijt. Ben HIER lid, wat heb ik %$##$ met andere fora te maken?????? Hier zat ik op mijn plek, tenminste tot nu toe.

Maar ik kap met reageren ben het zat en heb het volgende besloten

Daar ik als vrouw niet en nooit met me laat spelen het volgende.

Ik zal het forum nog “af en toe” bezoeken, en zeer misschien eens reageren, maar dat zal een zeldzaamheid zijn.

De geplande serie over mijn werk als beveiliger, zal ik definitief niet plaatsen en ik bedoel dus definitief NIET.

Ik ben in bezit van alle teksten over wat er is voorgevallen en zal niet aarzelen dit als enige post op een nieuw te starten weblog te zetten als men gaat natrappen (Heb ook daar ervaringen mee), om reden dat men weet wat er echt op Polencafé heeft plaatsgevonden.

Ik wens alle leden van het forum voorlopig veel gezondheid en wijsheid toe, maar ik ben dus een tijdje weg. Lech bedankt voor je onderbouwde reactie.

Pozdrowienia,

Agnieszka (Annie)

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door bertvaneck » za aug 31, 2013 5:56 pm

Goeden avond heren en dame ik hebt niet eerder op deze post gereageerd ieder lid is voor mijn waarde vol en hij of zij hoeft het met mij niet eens te wezen dat mag maar ik wil wel graag het recht houden op iets te plaatsen en dat Anie er anders over dacht is haar goed recht dat moet kunnen maar het moet ook kunnen dat ik als eigenaar plaats wat ik graag wil verder hoop ik dat dit probleem uit de wereld is vrg Bert Anie je moet geen dreigende taal uiten want daar word ik niet koud of warm van 9qq

Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » zo sep 01, 2013 12:14 pm

Geachte heer van Eck,

Ook hier ben ik het niet met u eens.

Als elke lid waardevol is, verwijdert men niet de open en eerlijke reacties van een lid.

Want, wat vond er werkelijk plaats?

Nergens heb ik uw recht bestreden, ”als eigenaar van dit forum artikelen te plaatsen”, nogmaals dat heb ik nergens gedaan. Ik vroeg alleen wat de nieuws waarde was van het artikel.

Wel viel ik over de extra aanvulling welke door u geplaatst werd en ik blijf bij mijn mening dat het niet aan u is, zo over deze vrouw te oordelen en gezien de reacties van Lech en Pietje sta ik niet alleen.

Zonder dit soort vrouwen, zouden uw “nette” Poolse dames geen leven hebben. DAAR gaat het om en daarom ver- en beoordeel ik ze nooit.

Daarna werd alles verwijdert, dit terwijl het gewoon een open en eerlijke mening was, die de vrijheid van meningsuiting en het fatsoen geen geweld aandeed, er werd immers niet gescholden of onfatsoenlijke taal gebruikt.

Ondanks mijn verzoek, heeft u verder niet gereageerd op mijn vraag naar een gemotiveerd antwoord, dus we zijn nog geen stap verder dan tot de plaatsing van de eerste post en dat vind ik uiterst zwak.

Beste heer van Eck, u hoeft ook niet warm of koud te worden, ik dreig namelijk niet, ik ben een doener. Ik waarschuwde alleen. Ik heb ervaring daarmee op een “dames” forum, waar ik nadat mijn schrijfmogelijkheden geblokkeerd waren, ik genadeloos onderuit gehaald werd zonder een corrigerende reactie te kunnen geven. Vandaar dus.

Maar gezien dat u vindt, dat het probleem uit de wereld is, dit terwijl niet aan mijn verzoek is voldaan, blijf ik bij mijn eerder ingenomen standpunt.

Agnieszka (Annie)

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door bertvaneck » zo sep 01, 2013 1:44 pm

Wel viel ik over de extra aanvulling welke door u geplaatst werd en ik blijf bij mijn mening dat het niet aan u is, zo over deze vrouw te oordelen/// nou ik wil wel graag zelf het recht houden wat ik er van vind van zo soort type vrouw en verder Wat jij er van vind Annie dat is niet mij probleem je kan mij voorwaarden accepteren of anders ga je gewoon weg Ik waarschuwde alleen. Ik heb ervaring daarmee op een “dames” forum, waar ik nadat mijn schrijfmogelijkheden geblokkeerd waren, ik genadeloos onderuit gehaald werd zonder een corrigerende reactie te kunnen geven. Vandaar dus ///daar houd ik mij niet mee op of bezig om zo iets te doen maar ik kan er niet tegen hoe jij je opstelt hier en als jij je gewoon gedraagt ben je welkom en anders niet dit is mij laatste reactie hier over groet Bert
Laatst gewijzigd door bertvaneck op ma sep 02, 2013 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Annie
Berichten: 19
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 3:02 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door Annie » zo sep 01, 2013 9:37 pm

Geachte heer van Eck,

Wat mijn probleem is, blijkt niet uw probleem te zijn.

Jammer, een beetje begrip kweekt een goede verstandhouding is mij altijd geleerd.

Gezien het feit, dat we schijnbaar niet tot elkaar kunnen komen, doet mij volharden in wat ik reeds besloten had en dit is mijn voorlaatste reactie in dit topic. Ik zal verder op niemand meer reageren in dit topic.

Ik zal nadenken of ik uw voorwaarden zal accepteren of dat ik gewoon weg zal gaan, maar dat zal ik als laatste post in dit topic zetten. Daar hangt ook vanaf of ik vanaf heden nog verder op andere topics zal reageren en mee zal doen in eventuele andere discussies. Ik zal de verhalen van Ron en Przyrodnik in ieder geval blijven lezen

Ik wil nog wel even kwijt dat ik zwaar teleurgesteld bent in de manier hoe dit afgehandeld is. En de manier waarop het beheer stelling neemt.

Agnieszka (Annie)

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door kees » zo sep 08, 2013 8:19 am

Ik ken Bert al meerdere jaren van dit leuke Polen-cafe en daarom kan ik zeggen: als bert iets verwijdert is dat altijd terecht. We moeten het wel gezellig houden en niet blijven brallen. vr.gr. kees.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door bertvaneck » zo sep 08, 2013 8:23 am

Kees bedankt voor jou reactie 6qq 7qq

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Vraag en open brief voor de eigenaar/admin van Polencafé

Bericht door kees » zo sep 08, 2013 8:28 am

Ok Bert, ik ben blij dat jij altijd positief blijft.

Plaats reactie