Promotiefilm Marker Wadden

Plaats reactie
Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Promotiefilm Marker Wadden

Bericht door Przyrodnik » ma feb 13, 2012 11:41 am



pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Promotiefilm Marker Wadden

Bericht door pietje Bell » ma feb 13, 2012 7:33 pm

Dit zou natuurlijk mooi zijn.Maar tegelijker tijd is het zo krom als wat.Aan de ene kant van ned polders laten onderlopen.Zo probeerde ze dit in de wieringermeer ook.Totaal mislukt schade post miljoenen.
En nu weer een onzinnig plan,van een bepaald kliekje.Land opspuiten,oftewel geld verkloten.Als je wat wilt,is het beter het waterpeil laten zakken,of tewel zo wat droog malen,en laat dan de natuur zijn gang gaan.Maar deze aan gelegde pretparkjes is niet mijn stijl,met alle respekt voor de vogels,want daar hou ik van,dit zijn echte vogels,en geen vreemde vogels,daar hebben wij er al genoeg van in nederland.

Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Promotiefilm Marker Wadden

Bericht door Stamgast » ma feb 13, 2012 7:44 pm

Ik deel de mening van Pietje.
Is onnatuurlijk.

Kees1221
Berichten: 84
Lid geworden op: wo okt 12, 2011 10:50 am

Re: Promotiefilm Marker Wadden

Bericht door Kees1221 » ma feb 13, 2012 7:47 pm

Stamgast schreef:Ik deel de mening van Pietje.
Is onnatuurlijk.

Heel Nederland is onnatuurlijk, laten we de natuur eens voorrang geven.

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Promotiefilm Marker Wadden

Bericht door Przyrodnik » di feb 14, 2012 8:37 am

Theorie

God schiep de mens
Uit de mens kwamen Hollandse polderbewoners voort
Hollanders namen de rol van de schepper over en herschiepen (of herordenden) het land

Hoewel ik persoonlijk meer zie in de evolutietheorie, is het voor mij wel duidelijk dat wij het heft in eigen hand hebben. Natuur als tegenwicht voor de verstedelijking en industrialisering - het is noodzaak.

De Oostvaardersplassen zijn Hollands natuurmaakwerk van de hoogste klasse, met de hoogst mogelijke nationale en internationale onderscheidingen voor natuurbeheer (dit even los van de discussie over aantallen grote dieren en beheer van deze dieren).

Een natuurbestemming voor het gebied voorkomt bovendien dat er andere (bedenkelijke) activiteiten worden ontplooit ("die berg die komt er", kerncentrale, Almere Noord / Almere II, autoracecircuit, reservaat voor uitgeprocedeerde Polen en andere asiel- danwel gelukszoekers et cetera).

Want "die berg komt er" is ook onnatuurlijk.

Plaats reactie