Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert deze w

Nieuws uit niet Poolse media
bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert deze w

Bericht door bertvaneck » wo feb 08, 2012 9:00 am

Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert deze woensdag een site waar mensen klachten kunnen indienen over Oost-Europeanen in Nederland.


De Poolse ambassade reageert verbolgen, meldt het AD.

De partij van Geert Wilders wil inzicht krijgen in de problemen en overlast die er in het land zijn met Oost-Europese werknemers. Daarnaast moet de site duidelijk maken of die groep in bepaalde sectoren banen wegkaapt voor de neus van autochtonen.

De Poolse ambassade is niet blij met het nieuwste plan van de PVV. Een woordvoerder noemt het een beledigend partij-initiatief dat niet bijdraagt aan een kalme discussie.

De site is (later op de dag) te vinden via www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl.

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Przyrodnik » wo feb 08, 2012 9:01 am

PVV verzamelt klachten over Oost-Europese arbeiders
Redactie − 08/02/12, 08:51

Volgens de PVV zijn er momenteel zo'n 200.000 tot 350.000 mensen uit Midden- en Oost-Europa in Nederland, met name Polen. © ANP
De PVV heeft vandaag een site gelanceerd waarop mensen kunnen klagen over Oost-Europeanen in Nederland. De partij wil inzicht krijgen in de problemen die er in het land zijn met Midden- en Oost-Europese arbeiders. De Poolse ambassade is niet blij met het initiatief.

'Heeft u overlast van MOE-landers? Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan? Wij willen het graag horen', meldt de site. De PVV wil de klachten aanbieden aan minister Henk Kamp van Sociale Zaken.

'Wij willen goed inzicht krijgen in overlast van Midden- en Oost-Europeanen op het gebied van criminaliteit, alcoholisme en drugsgebruik, het dumpen van huisvuil en prostitutie', zegt PVV-Kamerlid Ino van de Besselaar tegen het AD.

Een woordvoerder van de Poolse ambassade uit zijn droefenis in het AD: 'Beledigende partij-initiatieven dragen niet bij aan een kalme discussie.'

Veel Polen zijn ongerust over het veranderende klimaat voor Oost-Europese arbeidsmigranten.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door bertvaneck » wo feb 08, 2012 9:03 am

PVV komt opnieuw met meldpunt, nu tegen overlast Oost-Europeanen
door Jules Seegers
Binnenland De PVV opent vandaag een meldpunt voor overlast van Midden- en Oost-Europeanen. Iedereen met klachten over overlast, vervuiling en verdringing op de arbeidsmarkt kan er terecht, laat de partij weten.

De ‘massale arbeidsimmigratie’ leidt volgens de partij tot veel problemen. Het meldpunt zou een beeld moeten geven van de omvang van de overlast en de verdringing. “Want dan pas kun je daadwerkelijk naar goede oplossingen zoeken om deze knelpunten op te lossen”, zegt PVV-Kamerlid Ino van den Besselaar.

Klachten worden volgens de partij vaak niet gemeld, omdat mensen denken dat er ‘toch niets mee wordt gedaan’. De PVV benadrukt van begin af aan tegen de openstelling van de arbeidsmarkt voor Polen en andere Oost-Europeanen te zijn geweest.

Het is niet bepaald voor het eerst dat de partij van Geert Wilders met een meldpunt komt omtrent een pijler binnen het partijprogramma. Eerder al werden hiervoor onderwerpen als straatterreur en de kilometerheffing aangegrepen.

Op de website van het meldpunt kunnen bezoekers onder meer aanvinken of er sprake is van parkeeroverlast, geluidsoverlast, dronkenschap of verloedering. Ook kan worden aangegeven of er sprake is van baanverlies. De resultaten van meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl moeten uiteindelijk worden aangeboden aan minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Henk Kamp (VVD).

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 9:44 am

Kansloze missie van Wilders laat zich voor het karretje van Kamp en Leers spannen.
De EU zal dit NOOIT toestaan en daar is Nederland met handen en voeten aan gebonden.

ron
Berichten: 732
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door ron » wo feb 08, 2012 10:17 am

En hoe zit het met de klachten van nederlanders over nederlanders, moet PVV ook zo'n website openen.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door bertvaneck » wo feb 08, 2012 10:36 am

Wilhelmus Johannes schreef:Kansloze missie van Wilders, laat zich voor het karretje van Kamp en Leers spannen.
De EU zal dit NOOIT toestaan en daar is Nederland met handen en voeten aan gebonden.
kamp en leers staan daar ook niet achter de plannen van de man uit Limburg :evil:
Laatst gewijzigd door bertvaneck op wo feb 08, 2012 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Przyrodnik » wo feb 08, 2012 10:43 am

Uit Venlo bedoel je, die gast is de term Limburger niet waard.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 10:52 am

En hoe zit het met de klachten van nederlanders over nederlanders, moet PVV ook zo'n website openen.


Dat valt reuze mee Ron,maar jij bedoelt "Nederlanders" met 2 paspoorten,die eigenlijk geen Nederlanders zijn.

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Przyrodnik » wo feb 08, 2012 11:00 am

Hoe kan je nou geen Nederlander zijn als je een Nederlands paspoort hebt.

En hoe weet jij wat Ron bedoelt, zegt hij dat dan.

Nee.

Mijn broek zakt weer af, Johannes!

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door bertvaneck » wo feb 08, 2012 11:09 am

mij vrouw heeft ook twee pasporten en voelt zich echt een Nederlandse staatburger :twisted:

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 11:24 am

mij vrouw heeft ook twee pasporten en voelt zich echt een Nederlandse staatburger


Bert,ik kan mij niet voorstellen,dat jouw vrouw bij jullie de buurt onveilig maakt of ONS Sociale stelsel uitholt,je weet best over welke dubbele paspoorten ik het heb,dat Pryrodnik dat niet begrijpt kan ik me voorstellen.

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Przyrodnik » wo feb 08, 2012 11:25 am

Ik kan mij niet voorstellen dat jij je dat kan voorstellen.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 11:27 am

Przyrodnik schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat jij je dat kan voorstellen.

.


Hier een leuk artikeltje voor jou Frank:

Waarschuwing: Hoedt u voor de humanitaire [Manfred Gerstenfeld]

http://brabosh.com/2012/01/28/pqpct-fag/

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door bertvaneck » wo feb 08, 2012 11:31 am

Wilhelmus Johannes schreef:
mij vrouw heeft ook twee pasporten en voelt zich echt een Nederlandse staatburger


Bert,ik kan mij niet voorstellen,dat jouw vrouw bij jullie de buurt onveilig maakt of ONS Sociale stelsel uitholt,je weet best over welke dubbele paspoorten ik het heb,dat Pryrodnik dat niet begrijpt kan ik me voorstellen.
Hans we hebben het hier nu niet over turken en marokkanen maar over Polen en ik vind dat de leider van het Pvv nu uit stem verlies angst de verkeerde weg op gaat en voor mij moeten ze hem aan klagen voor rasistmische idee

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Przyrodnik » wo feb 08, 2012 11:34 am

Shalom.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 11:43 am

Hans we hebben het hier nu niet over turken en marokkanen maar over Polen


En ik vind dat WE bij het begin moeten beginnen en dat zijn de door jou genoemde groepen.

Plievo
Berichten: 2948
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Plievo » wo feb 08, 2012 11:47 am

Heren,

Wij lopen nu erg ver van het onderwerp af.

Ik denk dat deze actie de zoveelste ketelmuziek is over de rug van de hardwerkende Pool.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 11:49 am

Ik denk dat deze actie de zoveelste ketelmuziek is over de rug van de hardwerkende Pool.


En zo is dat Plievo. 7qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo feb 08, 2012 11:58 am

uit stem verlies


Bert al ze door dit soort actie`s stemverlies zouden krijgen,heb ik daar volledig vrede mee.
Handen af van onze Polen.

admin
Site Admin
Berichten: 503
Lid geworden op: do aug 18, 2011 11:56 am

Re: Woede om klaagsite Polen AMSTERDAM - De PVV lanceert de

Bericht door admin » wo feb 08, 2012 1:56 pm

Er zijn een aantal berichten weggehaald die niets meer met het onderwerp te maken hadden.
Nog knap lastig om dat te doen van een mobiele foon.

Plaats reactie