Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Al wat niet met Polen te maken heeft mag hier geplaatst worden
Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » do mei 23, 2013 4:32 pm

do 23 mei 2013, 16:41 | 150 reacties
Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden
van onze redactie
AMSTERDAM -

Griekenland hoeft mogelijk een deel van de schulden aan de andere eurolanden niet terug te betalen. Daar hintte minister van Financiën en voorzitter van de eurogroep Jeroen Dijsselbloem op in de Griekse krant Kathimerini. De beslissing hierover valt voor de zomer van 2014.

Wanneer Griekenlanden genoeg vorderingen maakt op economisch gebied, zijn de landen van de eurozone bereid om meer te doen, zei Dijsselbloem. Dat wordt volgend jaar voor de zomer bekeken. Hij kon echter nog niet zeggen of er daadwerkelijk schulden worden kwijtgescholden, of dat er andere maatregelen nodig zijn. Een belangrijke factor hierin is het economisch herstel.

In totaal hebben de EU-landen Griekenland ruim €52,9 miljard direct geleeend, Nederland heeft €3,2 miljard uitgeleend. Daarnaast zijn er leningen via het IMF en het Europees noodfonds EFSF verstrekt. Alles bij elkaar is er €245,6 miljard naa Griekenland gegaan.

De minister zei, op basis van de trojka-rapporten van IMF, Europese Commissie en de Europese Centrale Bank, tevreden te zijn over de vorderingen die in Griekenland zijn gemaakt op het gebied van bezuinigingen en hervormingen. Wel blijft het afbouwen van de schulden een uitdaging, evenals het hervormen van het belastingstelsel. Ook moeten noodlijdende eurolanden weer concurrerend worden, en aantrekkelijker voor ondernemers.

Griekenland zucht al zes achtereenvolgende jaren onder een zware recessie, 27% van de Grieken is werkloos. Volgens Dijsselbloem moet de Europese Comissie daarom meer rekening houden met de verschillen tussen landen. Eerder al kregen andere landen, waaronder Frankrijk en Nederland, langer de tijd om hun begrotingstekort op orde te krijgen.

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... den__.html

En weer zijn WE belogen en bedrogen door aartsleugenaar Marcos Ruttos en zijn graaiende companen eerst samen met leugenaar De Jager,nu met de hoofd Sinterklaas van de PvdA.
En weer had Wilders gelijk dat WE dat geld nooit terug zouden zien.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 5:09 am

En weer is het verhaal anders volg is een keer de kamerdebatten Hans en niet het sensatie krantje van de telegraaf 5qw 6qq

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 10:00 am

bertvaneck schreef:En weer is het verhaal anders volg is een keer de kamerdebatten Hans en niet het sensatie krantje van de telegraaf 5qw 6qq


Kan mijn tijd wel beter besteden Bert,dan naar een stelletje leugenaars te gaan zitten kijken en luisteren.
Waar rook is ontstaat meestal vuur,we wachten de zomer van 2014 wel af.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 10:22 am

6qq Ik hebt er geen moeite mee dat de rijke landen wat kwijt schelden we hebben ook jaren onze zakken gevuld van deze landen en dat wordt vergeten als je een kort geheugen hebt 5qw

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 10:41 am

we hebben ook jaren onze zakken gevuld van deze landen


Fris mijn geheugen even op Bert,wat hebben WE allemaal verdiend aan die gasten,waardoor we ze nu moeten steunen.

Van al jouw vroegere werknemers waar je heel terecht aan verdiend hebt (anders had je ze niet in dienst genomen) zullen er nu vast wel een aantal in de sores zitten denk ik,voel jij je nu ook geroepen om die mensen elke maand een bedrag over te maken omdat jij er jaren aan verdient hebt?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 11:05 am

Dat het Nederlandse bedrijfleven erg veel geld heeft verdient aan deze landen door onze export dat vergeet jij maar snel en die arbeiders die deze producten hebben gemaakt hebben jaren een goed salaris verdient en dat ik geen geld aan mensen geeft dit heeft totaal niets met de zaak te maken en zou anders zijn als ik onder betaald zou hebben maar wij hielden ons aan de cao,s afspraken en ik ben geen type van eigenvolk eerst jij misschien wel en ik hou niet van muren om Nederland heen dit werkt niet anno 2013 :?:

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 11:17 am

Maar Bert,er is een nog veel simpeler oplossing,waarom richt de corrupte bende in Brussel niet een speciaal Gironummer op voor mensen zoals jij die vinden dat WE veel geld verdient hebben aan die lui en omdat ze niet goed op hun eigen winkel konden passen WE ze nu maar met Miljarden moeten steunen.
Jullie kunnen dan naar hartenlust storten,maar laat de hardwerkende burgers die zelf al moeite hebben om rond te komen en dat NIET willen er buiten.
Dan kunnen ze die Miljarden aan de ouderenzorg in Nederland besteden,je kent ze wel,die mensen die na WO II ons land weer hebben opgebouwd en nu in de bejaardenhuizen weg zitten te kwijnen,omdat er geen geld is om ze een fatsoenlijke oude dag te geven.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 11:33 am

Ik ben blij dat jou denkt gedachten niet de mijne is ik hebt geen stormrat führer nodig Hans de tijd zal het leren en ik denkt dat het nogal mee valt met onze oudjes in de bejaarden te huizen ik hebt mij vader zelf aan zijn eind gebracht en daar ben ik blij om

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 5:30 pm

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2159 ... _op__.html

Maar gelukkig blijven ze wel voor Sinterklaas spelen.
Miljoenen naar Mali en Afghanistan in de vorm van zogenaamde militaire hulp.
Miljarden in de bodemloze put die Ontwikkelingssamenwerking heet.
Miljarden naar de corrupte bende in Brussel,de rupsjes nooit genoeg.
En Rutte maar roepen:mensen koop een huis of een nieuwe auto 5qw
Zal er wel op neerkomen dat binnenkort de accijns op benzine (nu al de hoogste in Europa) omhoog gaat.
De BTW kan ook best naar 30%.
Waarom de inkomstenbelasting eigenlijk niet met 10% verhogen?
Draai de bedrijven die nog winst maken de duimschroeven aan,tot dat ze failliet gaan.
Waarom per 1 juli niet nog meer nivelleren?Rutte en Samsom ?????

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 6:35 pm

Ik wil wel even een ding kwijt dat ik het niet op prijs stelt dat men burgers die komen uit moslim landen voor achterlijk tuig uit maakt zulke teksten worden verwijdert :?:

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 6:47 pm

Bert je doet maar,ik vind dat ik mij nog netjes uitdruk als ik lees wat het gajes onlangs weer aanrichtte in Boston en Londen.
Het is een ideologie met als doel de Westerse Beschaving om zeep te helpen,zal mij echt een biet zijn als jij meent dit gespuis in bescherming te moeten nemen.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 6:54 pm

Kijk Bert,zover zijn WIJ al gezonken door de aanwezigheid van dat gajes in ONS land.

vr 24 mei 2013, 12:38

Angst voor vernieling plaquette

Een Joods herdenkingsteken aan de Paul Krugerschool aan de Fisherstraat in Den Haag wordt uit angst voor vernieling door moslims niet geplaatst.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2159 ... ken__.html

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 7:08 pm

Wilhelmus Johannes schreef:Bert je doet maar,ik vind dat ik mij nog netjes uitdruk als ik lees wat het gajes onlangs weer aanrichtte in Boston en Londen.
Het is een ideologie met als doel de Westerse Beschaving om zeep te helpen,zal mij echt een biet zijn als jij meent dit gespuis in bescherming te moeten nemen.
Ik neem geen mens in bescherming maar ik wil niet dat jij hele bevolkingsgroepen afbrand dat laat je maar over aan de lijder van de Pvv maar niet hier want er zijn ook zat goeden mensen onder hen waar ik nu en vroeger goeden herringen aan hebt over gehouden :?:

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 7:11 pm

Wilhelmus Johannes schreef:Kijk Bert,zover zijn WIJ al gezonken door de aanwezigheid van dat gajes in ONS land.

vr 24 mei 2013, 12:38

Angst voor vernieling plaquette

Een Joods herdenkingsteken aan de Paul Krugerschool aan de Fisherstraat in Den Haag wordt uit angst voor vernieling door moslims niet geplaatst.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2159 ... ken__.html
Zulke actie moeten niet worden geaccepteerd en moeten hard worden aan gepakt :?: :twisted:

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 7:19 pm

Het je ook enig idee hoe dat te doen Bert.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 7:26 pm

Ja dat hebt ik Hans op pakken en het land uit of als men hier geboren is opsluiten in opvoedings kampen

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 7:39 pm

zover zijn WIJ al gezonken Bert dat dit niet meer kan,lees maar:

vr 24 mei 2013, 21:07 | 16 reacties

Uitgelekt plan: OM moet 110 miljoen bezuinigen

'Daders ontlopen straf door bezuinigingen OM'
HILVERSUM -

Officieren van justitie gaan zaken in toenemende mate seponeren en mensen ontlopen daardoor hun straf. Bovendien is er grote kans op nieuwe gerechtelijke dwalingen, zoals bij de Puttense moordzaak. Dit zou het gevolg zijn van bezuinigingen bij het Openbaar Ministerie.

Dat stelt Maria van de Schepop, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak (NVvR) vrijdagavond in Nieuwsuur.

De nieuwsrubriek zegt vertrouwelijke stukken in handen te hebben waaruit blijkt dat minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie wil dat het OM 110 miljoen gaat bezuinigen.

Volgens Van de Schepop vallen de grootste klappen vallen bij het hoofdkantoor van het College van procureurs-generaal en bij het ondersteunend personeel. Van de Schepop vreest „dat zaken langer op de plank blijven liggen, en recht wat te lang op zich laat wachten, voelt als onrecht”.

Doordat er minder personeel is om de zaken voor te bereiden is ze „bang dat de kwaliteit onder druk komt te staan. En dan moet je denken aan nieuwe gerechtelijke dwalingen, zoals de Puttense moordzaak”.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2159 ... af___.html

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 7:55 pm

Dit hebt ik al lang gelezen Hans dat klop niet maar het ergste dat het niet alleen hier is maar in heel Europa maar dat komt niet door dat wij gerand staan voor de Grieken want wij staan gerand voor 3.4 miljard euro en er word niet gezegt dat het hele bedrag word kwijt gescholden maar een deel

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr mei 24, 2013 8:09 pm

Maar Bert,WIJ hebben die € 3.4 miljard helemaal niet.

http://www.destaatsschuldmeter.nl/

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Griekse schulden mogelijk kwijtgescholden

Bericht door bertvaneck » vr mei 24, 2013 8:24 pm

Hans hoe kom je daar nou bij wij zijn een van de rijkste landen van Europa we staan op plaats 2 alleen Luxemburg staat op 1

Plaats reactie