Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Al wat niet met Polen te maken heeft mag hier geplaatst worden
Plaats reactie
bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door bertvaneck » ma sep 02, 2013 7:00 am

Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren
Van onze parlementaire redactie



DEN HAAG -
De overgrote meerderheid van de Nederlanders vreest de komst van Roemenen en Bulgaren per 1 januari volgend jaar. Kiezers van VVD, PvdA, PVV, CDA en SP hebben grote bezwaren bij het openstellen van de grenzen voor werknemers uit die twee landen. Alleen het electoraat van D66 is redelijk positief.

Nederlanders zien Bulgaren liever gaan

PVV-leider Wilders gaf opdracht voor het onderzoekFoto: ANP


Dat blijkt uit een representatieve steekproef van Maurice de Hond in opdracht van PVV-leider Wilders. 81 procent van de Nederlanders is tegen het openstellen van de grenzen. 73 procent verwacht een stijging van de criminaliteit als inwoners uit de twee Oost-Europese landen naar Nederland komen.


Maar dan moeten wel die Nederlanders het werk willen doen wat nu Polen en deze mensen doen het is weer een selectief onderzoek van de Pvv wat makkelijk scoort

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door Houtstoker » ma sep 02, 2013 6:38 pm

Kan zijn Bert, maar als ik iets van Roemenen en Bulgaren hoor, heeft het wel erg vaak te maken met bedelen, wisseltruuks en skimfraude. Op positieve manier komen ze zeer weinig in het nieuws.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door bertvaneck » ma sep 02, 2013 10:42 pm

Houtstoker daar hebt je helemaal gelijk in het zijn vaak de zigeuners die dat doen in Bydgoszcz zitten ze ook gelukkig niet zoveel meer die niks anders doen dan stelen

Plievo
Berichten: 2951
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door Plievo » di sep 03, 2013 5:21 am

Houtstoker schreef:Kan zijn Bert, maar als ik iets van Roemenen en Bulgaren hoor, heeft het wel erg vaak te maken met bedelen, wisseltruuks en skimfraude. Op positieve manier komen ze zeer weinig in het nieuws.

Helaas heb je gelijk Houtstoker.
Ik kan even geen voorbeeld bedenken die ze positief in het nieuws zet.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door bertvaneck » di sep 03, 2013 5:30 am

Nou hebben wij een kennis die heeft een kas bedrijf groenten teelt en die is tevreden maar hier in het centrum erger ik mij aan de vrouwe die lopen te bedelen maar ik geeft niks dat doe ik in Polen ook niet meer vroeger wel ik kijk goed naar het persoon ik geef geen geld meer alleen eten brood of wat vleeswaren

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door Houtstoker » di sep 03, 2013 5:52 am

Afgelopen weekend zijn er hier nog 4 opgepakt die oudjes deden helpen (oversteken, tassen dragen enz.) Na de "hulp" bleken de mensen sieraden te missen. Ook zal duidelijk zijn uit welke hoek de bendes kwamen waarvoor de wereld dekking van de pin-pas is uitgezet. Hoe zat het ook alweer met de bussen mensen die hier de toeslagen kwamen claimen?

Natuurlijk kun je niet alle volksgroepen over een kam scheren, in dit geval heb ik er wel enige moeite mee

Ook wel eens de film over Roma en de eend gezien? Heeft wel vooral te maken met geld verdienen door recycling, maar het gaat ook over Roma. (waarschuwing, naar mijn idee komen ze hier wél positief over) 3q

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door bertvaneck » di sep 03, 2013 6:11 am

Houtstoker bedankt voor deze film 6qq

Houtstoker
Berichten: 304
Lid geworden op: ma aug 29, 2011 4:39 pm

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door Houtstoker » wo sep 18, 2013 2:36 pm


'Nederlanders onderschatten gevaar Roma-bendes'


Uit gegevens van de politie blijkt dat 21 procent van de winkeldiefstallen wordt gepleegd door mobiele dadergroepen uit Midden- en Oost-Europa, waarbij de Roemenen bovenaan staan.

Volgens Siegel blijkt uit haar onderzoek dat dat bijna allemaal Roma zijn. Ze geeft in het blad toe dat ze een taboe doorbreekt. "Het is niet mijn eigen mening, het is een constatering: zakkenrollers, bedelaars en winkeldieven zijn voor het grootste deel Roma."

http://www.nu.nl/binnenland/3578212/ned ... endes.html

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo sep 18, 2013 3:22 pm

Voor ons ( denk ik) niets nieuws onder de zon,misschien kan iemand Ivo Opstelten (waarom gaat die man eigenlijk niet met pensioen?) hiervan op de hoogte stellen,of zou hij met handen en voeten aan de EU "regels gebonden zijn??

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door bertvaneck » wo sep 18, 2013 8:08 pm

Nou ik vind Ivo Opstelten een man die nog goed zijn werk doet en voor mij nog wel een tijdje mag blijven en Ja Hans jou stokpaardje de EU kunnen wij onderhand wel en dat jij tegenstander bent over de afspraken die gemaakt zijn in de EU voor de crisis en die moet hij dan maar naast zich neerleggen dat is de riedel van de PVV maar in praktijk niet mogelijk alleen al kwassie fatsoen 6qq 5qw

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door Wilhelmus Johannes » wo sep 18, 2013 8:41 pm

Ivo en Fred Teeven zijn samen kampioen luchtballonnen oplaten,als de EU toch beslist kunnen die 2 net zo goed de WW in. 5qw 5qw


bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Nederland vreest komst Roemenen en Bulgaren

Bericht door bertvaneck » do sep 19, 2013 8:28 am

Hans het zijn niet allemaal roma,s wat daar woont in die twee landen ze moeten die roma,s gewoon kei hard aanpakken zonder meer :evil:

Plaats reactie