Poetin

Al wat niet met Polen te maken heeft mag hier geplaatst worden
Plaats reactie
kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Poetin

Bericht door kees » ma mar 02, 2015 7:29 pm

We horen in de westerse media nogal wat negatieve propaganda over Poetin, moeten we dit nu allemaal geloven? Poetin oftewel Valdimir Vladmirovitsch Putin is een president die Rusland er weer bovenop heeft geholpen en de weggeefpraktijken van Jeltsin heeft gestopt. Jeltsin heeft de bodemschatten van Rusland voor een appel en een ei weg laten halen door westerse concerns, Poetin heeft dit gestopt en daarom is hij niet geliefd in Anglo-amerikaanse kringen. In Rusland heerst orde, normale mensen hebben er een normaal inkomen, dit in tegenstelling tot de jaren waarin Jeltsin de baas was. Poetin heeft ervoor gezorgt dat zijn zwarte-zee-vloot niet in veiligheid gebracht kon worden door de Amerikanen,ik noem dat inpikken. De 40 ton goudvoorraad van Kiev ligt al wel in washington, die hebben ze alvast in veiligheid gebracht. Vluchtelingen vanuit oost-oekraine worden in rusland liefdevol opgevangen en gehuisvest. Dit in tegenstelling tot Kiev welke de vluchtelingen vanuit vliegtuigen beschiet, en daarbij zijn oekrainse vliegtuigen niet te beroerd om dorpen vooraan in Rusland te beschieten. Poetin is dus ook een president met zelfbeheersing.

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Poetin

Bericht door Lech » di mar 03, 2015 2:51 pm

Afmaken van critici is zelfbeheersing?

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Poetin

Bericht door kees » wo mar 04, 2015 5:45 pm

lech jij en de meesten in de westerse wereld zijn gehersenspoeld door de westerse propaganda en kijken niet verder als hun neus lang is. Zo was ik ook, maar ik kom al wat langer in Oekraine en ik heb kennissen in Rusland en nu weet ik wel beter.

ron
Berichten: 731
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Poetin

Bericht door ron » wo mar 04, 2015 8:45 pm

Veel mensen in Rusland zijn ook gehersenspoeld door de russische propaganda. En dat heb ik gehoord van mijn kennis uit Rusland :idea:

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Poetin

Bericht door bertvaneck » do mar 05, 2015 11:22 am

Ron en lech Poetin is net zo boef Als Stalin nou Kees ik weet niet wat jij normale mens noemt maar zou het hele westen dan gek zijn in grote delen van dat land heerst dictatuur en wat ik helemaal niet van jou begrijp dat jij het goed praat dat hij de Krim heeft gepikt maar ik begrijp jou reactie wel je familie is natuurlijk pro Rus 9qq 5qw

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Poetin

Bericht door kees » do mar 05, 2015 7:33 pm

Bert, Poetin is een held die met gevaar voor eigen leven het Russische volk behoed tegen uitroeiing. En dat uitroeien was in 2004 al een begin mee gemaakt.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Poetin

Bericht door bertvaneck » do mar 05, 2015 7:41 pm

kees schreef:Bert, Poetin is een held die met gevaar voor eigen leven het Russische volk behoed tegen uitroeiing. En dat uitroeien was in 2004 al een begin mee gemaakt.
Weet je Kees ik weet al langer dat jou normen over democratie heel anders zijn dan de mijne dus daar ben ik aan gewent van jou ook jou sympathie voor clubs als de PVV 5qw 5qw

ron
Berichten: 731
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Poetin

Bericht door ron » do mar 05, 2015 7:47 pm

kees schreef:Bert, Poetin is een held die met gevaar voor eigen leven het Russische volk behoed tegen uitroeiing. En dat uitroeien was in 2004 al een begin mee gemaakt.


Kees, kan jij daar misschien een beetje meer over vertellen?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Poetin

Bericht door bertvaneck » do mar 05, 2015 8:06 pm

Een Goed punt Ron ben benieuwd naar Kees zijn reactie ......ze hebben de Polen verraden in 1939 om samen met Duitsland Polen binnen te vallen 10 dagen na dat Duitsland was begonnen en ook het vieze spel 1942 op Jalta waar zei lieten vast leggen over de verdeling van Oost Europa na de oorlog plus de moord op 40000 duizend Poolse officieren in Katyn en nu maar roepen dat de Russen zo vredelievend zijn nou in mij ogen zijn gewoon een volk van moordenaars kijk naar hoe Hongarije in 1956 en in1952 Polen de opstand werd neer geslagen en kijk naar 1968 hoe Tschechoslowakaje door dit tuig onder de voet werd gelopen en ook in eigen land in de moslim republieken werd met geweld onder druk met duizenden doden ....

ron
Berichten: 731
Lid geworden op: di dec 20, 2011 7:29 pm

Re: Poetin

Bericht door ron » zo mei 10, 2015 7:28 pm

ron schreef: kees schreef:
Bert, Poetin is een held die met gevaar voor eigen leven het Russische volk behoed tegen uitroeiing. En dat uitroeien was in 2004 al een begin mee gemaakt.



Kees, kan jij daar misschien een beetje meer over vertellen?



Kees?

Plaats reactie