Ook wel leuk,voor de liefhebbers.

Al uw reisverhalen, fotoverslagen m.b.t. Polen mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Ook wel leuk,voor de liefhebbers.

Bericht door pietje Bell » za aug 04, 2012 7:13 am

Maar weer even naar boven gehaald,zijn weer nieuwe verhalen bij gekomen van Ad.
o.a naar Polen en de Oekraine.

www.truckerslatijn.nl

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Ook wel leuk,voor de liefhebbers.

Bericht door kees » za aug 04, 2012 1:37 pm

Die chauffeurs die met dat soort transporten internationaal rijden zijn geen flauwe jongens. Ik heb eens in bochum een torenkraan gekocht, en toen ging een chauffeur van Vermeer donderdags de betonballast halen. Smiddags wastie in Dongen, was goed gegaan. Ik ging vrijdags om de kraan mee te laden op een andere dieplader van vermeer. Franz Bracht was er om 06.00 h. met een kraan. Toen we om 07.00 begonnen met laden kwam er ieder 20 min. een stadsbus voorbij en de ene helft van de weg was afgesloten. Heeft die eerste chauffeur, alleen, telkens vlug een betonblok moeten laden,wegwezen voor de bus, dan terug met motorwagen en aanhanger erachter, telkens 200mtr, en dat allemaal alleen. Was zeker geen flauwe jongen. Vrijdags met de kraan zelf hadden ze een semi meegegeven en geen kuiodieplader, we waren 435 hoog. Geen probleem voor de chauffeur, vanaf Bochum tot Dongen wistie hoe hij moest rijden, uit zijn hoofd. Zeker ook geen flauwe jongen.

pietje Bell
Berichten: 516
Lid geworden op: do okt 13, 2011 8:52 am

Re: Ook wel leuk,voor de liefhebbers.

Bericht door pietje Bell » za aug 04, 2012 2:11 pm

Dat zijn ze zeker niet Kees,deze gasten zeggen altijd mijn pies krijgen ze niet lauw.
Anders moet je nooit op een vrachtwagen gaan rijden,en zeker in het buitenland niet.
Gewoon rustig blijven is de beste op lossing morgen weer een dag. 3qq

Plaats reactie