18-daagse rondreis Polen (hoofdzakelijk noordelijk deel)

Al uw reisverhalen, fotoverslagen m.b.t. Polen mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
lief milieu
Berichten: 161
Lid geworden op: ma nov 28, 2011 9:47 am

18-daagse rondreis Polen (hoofdzakelijk noordelijk deel)

Bericht door lief milieu » zo aug 18, 2013 7:32 pm

Jullie staan met ongeduld te wachten op ons reisverslag.
Jammer genoeg, mijn inleidende woorden had ik online getypt, maar door een domme beweging verdween mijn tekst. Hier heb ik dus mijn les uit getrokken en verplicht mezelf om voortaan alles eerst in Word voor te bereiden.

Ook bij thuiskomst stond het werk in de tuin op ons te wachten! Wat een geluk dat we niet veel last hebben gehad van het wassen en plassen. Naast het werk verdienden onze kids en kleinzoontjes ook onze aandacht.

De selectie van foto's (iets meer dan 3000) zal een moeilijke klus worden. We vragen "Even geduld a.u.b.". 5qw, een slogan, die we vroeger regelmatig op de BRT zagen verschijnen.

Het is onmogelijk het reisverslag in één dag te schrijven. Het zal dus in stukjes op het forum komen.

Ik tracht een foto te plaatsen via dit forum. Helaas luk ik hier niet in. Is het dan echt nodig een foto te plaatsen via een plakbord op het internet?

Op deze wijze is het echt niet uitnodigend om foto's te linken.

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: 18-daagse rondreis Polen (hoofdzakelijk noordelijk deel)

Bericht door Plievo » ma aug 19, 2013 6:25 am

Hoi lief milieu,

Bij www.mijnalbum.nl kan je een gratis account aanmaken en aldaar de foto`s plaatsen.
Van daaruit kan je de link van de foto alhier plaatsen, als je dan de link selecteert en klikt op de knop "Img" hierboven, dan wordt de foto zichtbaar.

Helaas is het niet mogelijk de foto rechtstreeks van jouw harde schijf op het forum te zetten.

Hopelijk zien wij jouw foto`s en jullie vakantiebelevenissen zz5

Plaats reactie