Varen door onontdekt Polen

Al uw reisverhalen, fotoverslagen m.b.t. Polen mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
Anita
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 09, 2016 9:38 am

Varen door onontdekt Polen

Bericht door Anita » zo apr 01, 2018 9:00 am

Houd je van varen en wil je Europa buiten de gebaande paden ontdekken? Boek dan een ticket naar Polen en geniet van een boottocht over de Grote Lus van Wielkopolska: een rondje van 690 kilometer over de rivieren Warta en Notec. In het voorjaar van 2016 vertoef ik twee dagen op het water om een deel van de Grote Lus te varen. Vandaag neem ik je mee naar dit Poolse paradijs voor watersporters en natuurliefhebbers. Een onontdekte parel in de provincie Groot-Polen. Vaar je mee?

Ontspannen varen over de Warta rivier
Na een bezoek aan de kleurrijke stad Poznan, stap ik op een licht zonnige ochtend met vijf reisgenoten en een kapitein aan boord van een charterboot. Vandaag varen we over de Warta rivier, ver weg van het massatoerisme. Een dag die in het teken staat van eten en ontspannen. Omgeven door het ongerepte landschap kom ik al snel helemaal tot rust.

Benieuwd naar het volledige verslag en de foto's? Lees dan hier verder: http://reisvlinder.nl/varen-in-polen/

Afbeelding

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Varen door onontdekt Polen

Bericht door Lech » ma apr 02, 2018 2:15 pm

Prachtig verslag, ik heb heb geheel doorgelezen.
Een boottocht door Polen heb ik nog niet eerder gelezen, maar jouw verslag te zien zeker de moeite meer dan waard.

Dank je voor het delen 6qq

Plievo
Berichten: 2944
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Varen door onontdekt Polen

Bericht door Plievo » di apr 03, 2018 5:49 pm

Voor mij ook een verrassing, prachtig verhaal :)
Ik heb nooit geweten dat je vanuit Poznan een boottocht kon regelen.

Plaats reactie