Grote wijzigingen in de gratis check-in van Wizz Air. Toeristen zullen niet blij zijn
![Afbeelding](https://img.wprost.pl/img/wizz-air/6b/52/e64ed1xx0005718948e3b4fc1bec.jpeg)
Wizz Air heeft grote wijzigingen aangekondigd in online inchecken. Als u in de nabije toekomst op reis gaat met deze vervoerder, moet u de nieuwe regel onthouden.
Deelname aan briefings is een integraal onderdeel van vliegreizen. Gelukkig bieden veel netwerken u de mogelijkheid om ze online te doen - uiteraard na het voldoen aan eenvoudige voorwaarden. Konden reizigers van de prijsvechter Wizz Air tot nu toe 48 uur voor de reis online inchecken, nu zal dat minder tijd kosten. Wij controleren de details.
Wizz Air wijzigt haar beleid voor online inchecken
Veranderingen in Wizz Air kunnen elk moment komen, want op 12 juni. Vanaf deze datum kunnen passagiers die gebruik maken van de diensten van deze vervoerder slechts 24 uur voor vertrek gratis online inchecken. Dit geldt voor mensen die geen specifieke stoel aan boord hebben gekocht - degenen die van deze optie gebruik hebben gemaakt, hebben nog steeds het voorrecht - ze kunnen tot 30 dagen voor vertrek inchecken.
Het verkorten van de tijd voor gratis inchecken bij Wizz Air is een grote verrassing en een ongemak voor veel toeristen. Later instapkaarten krijgen betekent onder meer dat sommige mensen een probleem krijgen. om ze op het laatste moment af te drukken. De Hongaarse luchtvaartmaatschappij is niet de enige die dergelijke regels heeft ingevoerd, het blijkt dat hij voor de vakantie net als Ryanair wilde zijn.
Minder tijd om online in te checken. Dit is geen uitzondering
De concurrentie van het Wizz Air-netwerk, namelijk Ryanair, verkort de tijd voor online inchecken sinds 2021. Wizz Air gebruikte voorheen een minder prettige optie voor toeristen, maar introduceerde in 2018 een 48-uurs systeem. Na een paar jaar keert hij terug naar de oude oplossing. Is het iets ongewoons? In zekere zin zou het ons niet moeten verbazen, de gegevens die door vervoerders zijn verzameld, laten zien dat de meeste passagiers toch op het laatste moment inchecken en dit enkele uren voor vertrek doen. Bovendien is bekend dat het tegenwoordig voldoende is om een ticket op je telefoon of tablet te hebben, dus we hoeven ons geen zorgen te maken als het printen van de instapkaart mislukt.
Niemand kent de officiële redenen waarom Wizz Air plotseling besloot een radicale stap te zetten . Het vermoeden bestaat dat het netwerk klanten wil aanzetten tot het kopen van extra diensten, bijvoorbeeld het boeken van specifieke stoelen, waardoor de inchecktijd langer is. Helaas betaalt nu iedereen die een rustiger hoofd wil hebben een extra vergoeding.
Passagiers hoeven natuurlijk niet online in te checken en kunnen ook kiezen voor de traditionele, maar meer tijdrovende oplossing. Voor de stationaire check-in loont het de moeite om er een paar uur eerder te zijn - we zullen waarschijnlijk ook in een lange rij moeten staan. Het is vermeldenswaard dat dit een betaalde optie is - goedkoper als u van tevoren een instapkaart koopt.
https://podroze.wprost.pl/11250148/powa ... oleni.html