Treinkaart over 18 augustus Nederland-Warschau !

Al uw vragen en weetjes m.b.t. reizen naar en door Polen mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Treinkaart over 18 augustus Nederland-Warschau !

Bericht door Przyrodnik » ma aug 06, 2012 9:57 am

Op 18 augustus heb ik 2 reserveringen voor rustplaatsen (zitplaatsen) voor de nachttrein Amsterdam-Warschau, vertrek uit Amsterdam om 19 uur. Deze stopt ook in onder andere Utrecht, Arnhem, Keulen, Hannover, Berlijn, Poznan en Warschau. Heb er zelf maar 1 nodig. Prijs is 32,50 euro. Warschau wordt de volgende dag om 09.55 uur bereikt in de ochtend.

Heb geen ticket voor de terugreis, kan wel een uitgebreid advies geven voor voordelig (of duur en snel) OV terug vanuit Polen.

Als je vanuit Amsterdam vertrekt moet je vooruitbetalen en stuur ik het ticket naar je op. Vanuit Utrecht kunnen we elkaar op het station treffen want daar stap ik zelf op de trein. Vanuit Arnhem kan je instappen want dan zit ik er al in.

Ik ga op vakantie in Polen en reis drie weken later weer terug (8 september) met een goedkope bus-treinverbinding (ongeveer 35 euro vanaf Warschau gerekend).

Wie wil er mee. :)

Groeten
Frank (34).

Lech
Berichten: 4957
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Treinkaart over 18 augustus Nederland-Warschau !

Bericht door Lech » di aug 07, 2012 7:41 am

Een mooi aanbod waar ik jammerlijk geen gebruik van kan maken.
Deze week is mijn vrije week, daarna lukt het vrij nemen niet meer. In de vakantieperiode dien je ruim van te voren aangeven wanneer je vrij wil hebben.
Daarna is het worstelen om al het werk met de aanwezige collega`s op te vangen en af te ronden.

Maar zin heb ik er wel in :) .

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Treinkaart over 18 augustus Nederland-Warschau !

Bericht door Przyrodnik » di aug 07, 2012 9:25 am

Eerdere reizen kon ik mijn overbodige supergoedkope (want 3 mnd tevoren) geboekte railtickets altijd heel snel kwijt. Nu is het nog wachten. Had wel 1 reactie van een heer, maar ik wacht liever op vrouwelijk gezelschap. Lukt namelijk ook bijna altijd. Maar kheb nog een weekje dus ik wacht wel af....

Lech
Berichten: 4957
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Treinkaart over 18 augustus Nederland-Warschau !

Bericht door Lech » di aug 07, 2012 9:29 am

Przyrodnik schreef: maar ik wacht liever op vrouwelijk gezelschap.

Groot gelijk 5qw

Respect hoe je altijd weer de goedkope tickets weet op te snorren 16qq

Przyrodnik
Berichten: 799
Lid geworden op: do aug 18, 2011 4:43 pm

Re: Treinkaart over 18 augustus Nederland-Warschau !

Bericht door Przyrodnik » di aug 07, 2012 12:35 pm

Ja, ik ken nu twee busmaatschappijen die Berlijn-Warschau voor een spotprijs doen. Vanaf 10 zloty respectievelijk 3 euro. Met de laatstbedoelde busmaatschappij kan je vanaf 6 euro van Berlijn naar Riga.

Voor mijn komende reis heb ik Amsterdam-Warschau voor 33,50 en voor de terugreis Warschau-Berlijn voor 15 zloty. We reizen vanaf daar met (minimaal) drie personen met Wochenend Ticket naar Aken, dat is 14 euro per persoon.

In Polen heb ik Polskibus gereserveerd, Warschau-Bydgoszcz voor 5 zloty per persoon en Gdansk-Warschau voor ongeveer hetzelfde bedrag.

Dankzij de spotgoedkope Polskibus tickets is Gdansk-Nederland via Warschau goedkoper dan via Poznan... hoewel dit 350 km langer is.

Gut und billig, toll im Preis! ;)

Plaats reactie