Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Al uw vragen en weetjes m.b.t. reizen naar en door Polen mogen hier geplaatst worden
Plaats reactie
Giorgino
Berichten: 316
Lid geworden op: zo okt 30, 2011 2:29 pm

Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Giorgino » za jan 04, 2014 12:27 am

Hallo, ik heb hier al gehoord dat Slowakije duurder is dan Polen, maar hoeveel duurder precies? Wat is de prijsverhouding? Als je voor een volledige maaltijd in Polen 6 Euro betaalt, hoeveel zal het je dan in Slowakije kosten?

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Wilhelmus Johannes » za jan 04, 2014 9:53 am

Ik was een tijdje geleden nog in Slowakije,heb daar niet gegeten trouwens maar ik kan je vertellen dat ALLES daar duurder is.
Al onze Poolse vrienden die op wintersport gaan,gingen een tijdje geleden ( voor de Euro) naar Slowakije,nu niet meer,ze blijven aan de Poolse kant.
Maar Bert zal het wel niet met me eens zijn dat het door die vreselijke Euro komt. 5qw

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Wilhelmus Johannes » za jan 04, 2014 12:21 pm

Giorgino schreef:Hallo, ik heb hier al gehoord dat Slowakije duurder is dan Polen, maar hoeveel duurder precies? Wat is de prijsverhouding? Als je voor een volledige maaltijd in Polen 6 Euro betaalt, hoeveel zal het je dan in Slowakije kosten?


Volgend jaar kun je trouwens dezelfde vraag stellen over Letland,daar is het kwaad van de Euro ook doorgedrongen,terwijl ket VOLK er radicaal op tegen was en nog is,maar ja in Brussel hebben ze een enorme paplepel die ONS van alles door de strot heen drukt,in een Dictatuur doet de mening van het VOLK er n.l. NIETS toe. :twisted: :twisted:

Lech
Berichten: 4957
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Lech » za jan 04, 2014 6:13 pm

Giorgino schreef:Hallo, ik heb hier al gehoord dat Slowakije duurder is dan Polen, maar hoeveel duurder precies? Wat is de prijsverhouding? Als je voor een volledige maaltijd in Polen 6 Euro betaalt, hoeveel zal het je dan in Slowakije kosten?

Mijn ervaring is dit het iets duurder is, maar als je buiten het centrum van de steden eet (loop b.v. 200 meter uit het centrum en pak een zijstraat) dan zijn de prijzen in de restaurants een stuk aangenamer.
Wanneer wil je er heen?

Giorgino
Berichten: 316
Lid geworden op: zo okt 30, 2011 2:29 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Giorgino » zo jan 05, 2014 12:10 am

Het is gewoon een vraag met het doel geïnformeerd te zijn over de prijzen. Blijkbaar kan niemand mij daar een concreet antwoord op geven terwijl er wel meteen met modder op de EU gegooid wordt.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Wilhelmus Johannes » zo jan 05, 2014 9:16 am

Het is gewoon een vraag met het doel geïnformeerd te zijn over de prijzen


Stuur even mailtje naar Uw landgenoten Verhofstad of Dictator Herman,die weten wel waarom de prijzen in de EU zo verschillend zijn.

Lech
Berichten: 4957
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Lech » zo jan 05, 2014 9:34 pm

Giorgino schreef:Het is gewoon een vraag met het doel geïnformeerd te zijn over de prijzen. Blijkbaar kan niemand mij daar een concreet antwoord op geven terwijl er wel meteen met modder op de EU gegooid wordt.

Giorgino,

Ik heb je wel wat info verstrekt, m.b.t de andere bagger heb je helemaal gelijk.

Plievo
Berichten: 2948
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Plievo » ma jan 06, 2014 6:26 am

Giorgino schreef:Hallo, ik heb hier al gehoord dat Slowakije duurder is dan Polen, maar hoeveel duurder precies? Wat is de prijsverhouding? Als je voor een volledige maaltijd in Polen 6 Euro betaalt, hoeveel zal het je dan in Slowakije kosten?

Hallo Giorgino,

Ik zou zeggen dat Slowakije c.a.20% duurder is dan Polen.
Door m.b.t. overnachten en eten heel goed t zoeken kan je het wat goedkoper maken.

Plievo

Giorgino
Berichten: 316
Lid geworden op: zo okt 30, 2011 2:29 pm

Re: Prijsverhouding tussen Polen en Slowakije

Bericht door Giorgino » ma jan 06, 2014 10:11 pm

Dus toch nog wel de moeite!

Plaats reactie