Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Plaats reactie
Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Bericht door Stamgast » vr aug 19, 2011 5:18 pm

Als het lukt is dit een bijzonder mooie prestatie.

Voor Robert Maaskant en zijn Wisla Krakow gloort een lucratief avontuur in de Champions League. De Poolse kampioen won woensdag het eerste duel met het Cypriotische Apoel FC in de laatste voorronde van het belangrijkste Europese bekertoernooi met 1-0.

Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Bericht door Stamgast » di aug 23, 2011 8:41 pm

Net niet.
Uit met 3-1 verloren.

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Bericht door Plievo » wo aug 24, 2011 5:03 am

Tot 3 minuten voor tijd leek het goed te gaan :?

Maaskant naar de Europa League NICOSIA -
De Nederlandse trainer Robert Maaskant is er met Wisla Krakow niet in geslaagd de groepsfase van de Champions League te bereiken. De Poolse club verloor dinsdagavond op Cyprus met 3-1 van het Braziliaans geörienteerde Apoel Nicosia. Wisla had voor eigen publiek nog met 1-0 gezegevierd.

Afbeelding
Patryk Malecki (rechts) van Wisla in duel met Christos Kontis (L) van Apoel. Foto: EPA

Tot 3 minuten voor tijd was de treffer van international Cezary Wilk (2-1) nog letterlijk goud waard. Toen maakte Ailton namens Apoel zijn tweede van de avond. Kew Jaliens, tien minuten voor tijd gewisseld, en oud-PSV'er Michael Lamey hadden bij de Polen een basisplaats.

De Cyprioten, al liep er weinig eigen bloed in het elftal, kwamen na een half uur met enig geluk op voorsprong. De Estse Wisla-doelman Sergej Pareiko werkte de bal in eigen net. Tien minuten na rust had Ailton op eigen kracht succes en leek het duel beslist. Wilk maakte in de 71e minuut de slotfase toch enerverend.


http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... tml?p=17,1

Thomasz
Berichten: 155
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 1:39 pm

Re: Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Bericht door Thomasz » wo aug 24, 2011 5:58 am

Die zal binnenkort wel gewipt worden.

Thomasz

Stamgast
Berichten: 431
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 3:50 pm

Re: Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Bericht door Stamgast » wo aug 24, 2011 5:26 pm

Thomasz schreef:Die zal binnenkort wel gewipt worden.

Thomasz


Ik wil het niet weten: wie, wanneer en waar gewipt wordt. Volgens mij denkt de burgermeester van Aalst daar ook zo over.

Toen het 1-0 werd ging het nog. Bij 2-0 had ik mijn twijfels. Bij 2-1 alle hoop, die bij 3-1 vervlogen is.

Robert Maaskant komt uit Schiedam, ken jij die persoonlijk?

Thomasz
Berichten: 155
Lid geworden op: ma aug 22, 2011 1:39 pm

Re: Maaskant nadert CL met Wisla Krakow

Bericht door Thomasz » do aug 25, 2011 6:22 am

Nee ik kan hem niet persoonlijk, weet dat hij in het zweedse park een groothuis heeft.
Mijn schoonzoon hier is totaal bekeerd voor die club, mijn intressen heeft het niet het voetbal lees de uitslagen en weet genoeg.

Thomasz

Plaats reactie