Polen Duitsland 2 - 0

Plaats reactie
Plievo
Berichten: 2944
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Polen Duitsland 2 - 0

Bericht door Plievo » za okt 11, 2014 8:59 pm

Duitsland geveld
Afbeelding
Met een hoofdrol voor Ajacied Arkadiusz Milik heeft Polen voor een grote stunt gezorgd in de EK-kwalificatiereeks. In eigen huis werd wereldkampioen Duitsland met 2-0 verslagen.
Milik opende na 50 minuten de score. De Ajacied kopte de eerste de beste kans van de Polen voorbij Manuel Neuer. De doelman van Bayern München kwam zijn doel uit stormen, maar miste de bal volledig.
Duitsland ging vervolgens massaal op zoek naar de gelijkmaker, maar de Polen hielden stand. Vlak voor tijd werd het duel beslist door Sebastian Mila, die uit een counter de 2-0 binnenschoot.

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Polen Duitsland 2 - 0

Bericht door Lech » zo okt 12, 2014 6:22 am

Milik: 'Zege afgedwongen'
Afbeelding
WARSCHAU -
Ajacied Arkadiusz Milik genoot zaterdag van de bijzondere zege van Polen op Duitsland. In de 50e minuut opende hij voor eigen publiek de score. Polen won het duel met 2-0.
De Pool Arkadiusz Milik loopt juichend weg van de liggende Jerome Boateng.
De Pool Arkadiusz Milik loopt juichend weg van de liggende Jerome Boateng.
Foto: Reuters
„Dit is een van de meest fantastische momenten in mijn carrière”, zei Milik na afloop. „Ik ben in vorm. Ik heb de laatste weken niet alles gespeeld. Maar dat maakte niet uit. We hebben vandaag allemaal met heel ons hart gespeeld. Je moet tegen de wereldkampioen misschien wel een beetje geluk hebben, maar we hebben de overwinning vandaag vooral zelf afgedwongen

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Polen Duitsland 2 - 0

Bericht door Lech » zo okt 12, 2014 6:43 am

De 1 - 0


Plaats reactie