'Vijftienjarige Poolse Braziliaan geniet interesse van PSV'

Plievo
Berichten: 2947
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

'Vijftienjarige Poolse Braziliaan geniet interesse van PSV'

Bericht door Plievo » wo jan 11, 2012 9:54 pm

'Vijftienjarige Poolse Braziliaan geniet interesse van PSV' Door Koen Marée | 11 Jan 2012 om 21:02 | Bron: Super Express | Gratis live voetbal kijken
Lucas Guedes kan naar PSV. De vijftienjarige Poolse Braziliaan heeft naar eigen zeggen een aanbieding gekregen van de Eindhovense club. Hij is de zoon van de 38-jarige ex-prof Cléber, die in de nadagen van zijn carrière zijn wedstrijden speelde voor Wisla Kraków in Polen.

Guedes is, net als zijn vader, een verdediger. Hij speelt in de jeugd van Wisla en heeft inmiddels een Pools paspoort aangevraagd. Wanneer dit verzoek wordt gehonoreerd, is het een stuk makkelijker om het talent binnen te halen. Hij geldt dan niet meer als speler van buiten de Europese Unie. Binnenkort hoopt hij tevens uit te kunnen komen voor de nationale jeugdselecties van Polen. Bij Wisla Kraków wordt hij gezien als een groot talent.

Of de jongeling al definitief voor de Eindhovenaren heeft gekozen, wilde hij nog niet zeggen. "Misschien ga ik naar PSV. Ik ben al een paar keer in Eindhoven geweest. Ik heb een aanbieding, maar ik ben nog geen zestien. In mei word ik zestien en dan gaat mijn vader met PSV in gesprek."





Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/143347/Vi ... z1jBnDiluQ

Plaats reactie