Overnachting in de buurt van Berlijn

Al uw overnachtingsvragen in Polen mogen hier geplaatst worden
Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Plievo » do apr 03, 2014 6:16 pm

Binnenkort reizen wij weer naar Poznan. Aangezien wij laat vertrekken zoeken wij een overnachting in de buurt van Berlijn dicht bij de snelweg.
Heeft iemand een tip?

Plievo

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr apr 04, 2014 6:53 am

Van der Valk Hotel Berliner Ring

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Lech » vr apr 04, 2014 5:07 pm

Wilhelmus Johannes schreef:Van der Valk Hotel Berliner Ring

www.tulipinnludwigsfelde.com: vlakbij de snelweg en een stuk goedkoper dan van der Valk.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » vr apr 04, 2014 7:08 pm

6qq Nou moet ik zeggen dat deze van de valk erg goed is ik hebt daar twee keer gebruik van gemaakt tijdens onze heen reis in de winter en de prijs viel toen mee

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr apr 04, 2014 8:38 pm

Johan,waarom rijd je die paar honderd kilometers eigenlijk niet gewoon even door??

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Plievo » vr apr 04, 2014 8:49 pm

Wilhelmus Johannes schreef:Johan,waarom rijd je die paar honderd kilometers eigenlijk niet gewoon even door??

In de ochtend rijden wij van Emmen naar voorbij Utrecht. Daar verblijven wij tot c.a. 15.00h, vandaar rijden wij richting Poznan.
Een vorige keer hebben wij de ochtend gewerkt en om 1.30h naar Poznan gereden waar wij net na middernacht aankwamen (drukte op de weg). Ik kan je zeggen dat wij behoorlijk moe waren, vlak voor Poznan is aan de snelweg nog een Mc Donalds met een Mc Cafe. De koffie daar was hard nodig.

Simpel rekenend:
9.00h vertrek Emmen tot voorbij Utrecht (2 uur rijdend)
15.00h vertrek Achter Utrecht tot Berlijn (met pauzes toch een 8 uur rijden), naar Poznan komt er nog 3,5 uur bij.

Ik denk dat wij erg vermoeid en na middernacht in Poznan aankomen bij mijn schoonouders die al in de 70 zijn.

Gebruikersavatar
Wilhelmus Johannes
Berichten: 2833
Lid geworden op: di aug 30, 2011 7:21 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Wilhelmus Johannes » vr apr 04, 2014 8:57 pm

Sorry Johan,maar ik wist niet dat je eerst nog naar Utrecht moest.
Mijn reis is altijd 1400 km ,Maar ik stap niet eerder uit voor ik thuis ben op 1x tanken na dan.
Lukt mij dat niet meer in 1 keer zonder pauze,dan ga ik vliegen.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » vr apr 04, 2014 8:58 pm

Wij rijden tegenwoordig om 700 uur weg en zijn dan rond 1700 uur in bydgoszcz als er geen problemen zijn op de Duitse autobaan 6qq

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Plievo » vr apr 04, 2014 9:30 pm

Ik houd normaliter ook rekening met spitsuur rond de grote Duitse steden om niet in de files te komen.
Helaas kan ik het dit keer niet plannen.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » za apr 05, 2014 7:50 am

Ja johan dat kan voor komen en dan moet je maar hopen dat het verkeer mee valt in Duitsland ik vind altijd het drukste punt tussen Hannover en Maagdenburg als je daar maar weer voorbij bent dan hebt je het moeilijkste gehad

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Plievo » za apr 05, 2014 8:53 am

Wilhelmus Johannes schreef:Sorry Johan,maar ik wist niet dat je eerst nog naar Utrecht moest.
Mijn reis is altijd 1400 km ,Maar ik stap niet eerder uit voor ik thuis ben op 1x tanken na dan.
Lukt mij dat niet meer in 1 keer zonder pauze,dan ga ik vliegen.

Ik zie dat ik dat in mijn 1e topic niet had vermeld.

Normaliter is het een rit van 800 km waarbij ik meestal 2 pauzes neem.
de 1e bij de BRD-DDR grens, beetje historie ophalen. Wat heb ik daar uren in de file gestaan.
Daarnaast probeer ik de reis zo te plannen dat wij buiten spitsuur Hannover en Berlijn passeren, om filedruk te vermijden.

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Plievo » za apr 05, 2014 8:54 am

bertvaneck schreef:Ja johan dat kan voor komen en dan moet je maar hopen dat het verkeer mee valt in Duitsland ik vind altijd het drukste punt tussen Hannover en Maagdenburg als je daar maar weer voorbij bent dan hebt je het moeilijkste gehad

Klopt

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door kees » zo apr 06, 2014 7:13 am

Mijn reis naar Vinnitsa is 2000 km. Als ik om 4 uur smorgens start en ik rijd via Kassel en Dresden Katowice, Korczowa, dan kan ik de tweede dag smiddags om 4 uur in Vinnitsa zijn. Ik neem dan een hotel in Polen vlakbij de Oekrainse grens. Daar ben ik dan om 9 uur savonds. De volgende dag om 5 uur smorgens start, maar dan in Oekraine word ik wel 6 keer aangehouden door de militsia, ook als er niks aan de hand is.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » zo apr 06, 2014 7:18 am

5qw
kees schreef:Mijn reis naar Vinnitsa is 2000 km. Als ik om 4 uur smorgens start en ik rijd via Kassel en Dresden Katowice, Korczowa, dan kan ik de tweede dag smiddags om 4 uur in Vinnitsa zijn. Ik neem dan een hotel in Polen vlakbij de Oekrainse grens. Daar ben ik dan om 9 uur savonds. De volgende dag om 5 uur smorgens start, maar dan in Oekraine word ik wel 6 keer aangehouden door de militsia, ook als er niks aan de hand is.
Dat is dan een leuk land dat men je 6 x aan houd Kees mijn niet gezien ik zal er nooit heen gaan 5qw

kees
Berichten: 536
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 5:57 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door kees » zo apr 06, 2014 7:21 am

Goedenmorgen Bert, je bent er al vroeg bij. Het is een klote-land, maar daar kunnen de mensen daar zelf niet veel aan doen, ze zijn er ook maar aan onderworpen. Overigens is hier in Nederland ook veel mis.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » zo apr 06, 2014 7:33 am

kees schreef:Goedenmorgen Bert, je bent er al vroeg bij. Het is een klote-land, maar daar kunnen de mensen daar zelf niet veel aan doen, ze zijn er ook maar aan onderworpen. Overigens is hier in Nederland ook veel mis.
Kees ik ben er elke dag om 600 uur er uit heerlijk rustig met een bakje koffie en een stukje Poolse muziek

https://www.youtube.com/watch?v=G08Y4Jg ... -w&index=1

Lech
Berichten: 4933
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 12:30 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Lech » zo apr 06, 2014 4:36 pm

kees schreef:Mijn reis naar Vinnitsa is 2000 km. Als ik om 4 uur smorgens start en ik rijd via Kassel en Dresden Katowice, Korczowa, dan kan ik de tweede dag smiddags om 4 uur in Vinnitsa zijn. Ik neem dan een hotel in Polen vlakbij de Oekrainse grens. Daar ben ik dan om 9 uur savonds. De volgende dag om 5 uur smorgens start, maar dan in Oekraine word ik wel 6 keer aangehouden door de militsia, ook als er niks aan de hand is.

Oef, een enorme lange rit op de 1e dag Kees.
Rijd jij alleen of rijd jouw vrouw ook?

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » zo apr 06, 2014 5:18 pm

Lech Kees rijd alleen ik hebt pas hem via de telefoon gesproken Kees had slecht nieuws .

Plievo
Berichten: 2945
Lid geworden op: do aug 18, 2011 8:19 pm

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door Plievo » za apr 19, 2014 6:08 pm

Lech schreef:
Wilhelmus Johannes schreef:Van der Valk Hotel Berliner Ring

http://www.tulipinnludwigsfelde.com: vlakbij de snelweg en een stuk goedkoper dan van der Valk.

Dit hotel hebben wij genomen.
Net als van der Valk dichtbij de snelweg.
Prima hotel, goede bedden, kleine badkamer maar wel met alles erop en eraan.
Gratis wifi, en nog vlot ook.

bertvaneck
Berichten: 16423
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 8:54 am

Re: Overnachting in de buurt van Berlijn

Bericht door bertvaneck » za apr 19, 2014 8:54 pm

Johan scheelde het veel met van de valk ????ik vond van de valk ook niet duur .

Plaats reactie